AndiM

consum ulei motor D5

219 posts in this topic

Interesant ce spui tu, v70 meu in cartea masinii avea la specificații ulei : 10-40, 15-40 si 5-40 cel dinaintea mea din 2007 pana in 2009 a folosit 5-40 si eu am făcut 3 schimburi cu 5-40 unu cu 10-40 tot pe principiul unui mecanic :)) si lam schimbat cu 5-30(la indicațiile lui Bogdan g ) dupa 4k ca nu mai tragea masina asa tare (nu urca in turatii ca inainte cu 5-40) dar probabil am avut noroc sau nu a avut parte masina de atatea forja:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai teoretic nu cu ulei mai subtire ar fi trebuit sa urce mai usor in turatii ? sau sa mearga mai relax...(benzinare)

Eu asa stiu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia spuneam si eu :) cu 10-40 urca mai greu rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi, nu stiu ce scrie la tine in carte dar eu la D5 EURO3 am bagat numai 0W-30 A5/B5 si A3/B3/B4 la ultimul schimb, nu am folosit niciodata 5W-40 si motorul a sunat mereu bine. Nu are legatura trasul cu uleiul, daca pui ulei prost motorul devine mai zgomotos dar de tras trage la fel, chiar si cu 2-3 tacheti sparti tot trage motorul, scoate fum, bate dar de tras trage .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Castrol 5w40 edge nu mai retin indicele "ACEA" ...insa tot ce stiu e ca regret...0w-30-ul mi l-au pus si in reprezentanta din cluj...merita!

Mariusb nu prea ma interesa de mașina...insa cu timpul m-am "îndrăgostit" de volvo.Nu e vorba de banii sau alte minunii e vorba unui prieten mecanic care imi spuse sa pun ulei mai gros daca il consuma mai ales daca are peste 200k...zis si facut...cei din reprezentată volvo trucks "prieteni" fani d5/t5 au spus totusi ca e un motor sensibil la ulei, filtre,motorina....pe langa astea nu am timpul necesar sa caut pe forum etc etc.

Bogdane ...nu prea cred ca avea indicele a3 b3 b4.uleiul folosit de mine era cu "1" ceva de genul c1 nu mai stiu :(

A3b3b4 indice c3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil el a folosit A5/B5 care e C1, oricum merge si cu A5/B5 motorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdan g am sa fac o poza în vreo 2 sapt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza cu ce ? Cu ce scrie in carte ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap

bine tot tu miai spus ca sa schimbat norma pt toate motoarele d5 ... si cartea masinii e probabil inainte de aceasta schimbare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap in 2007, probabil ca atunci au facut niste experimente cu uleiurile noi si au concluzionat cei de la Vovo ca e mai bun 0W-30 A3/B3/B4 decat 5W-40 A3/B3/B4 .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane ...eu nu inteleg...caut pe google de 1 ora castrol 0w30 a3/b3/b4 for volvo car's. Ce am gasit in specificatiile alea e ca sunt ptr bmw LL ,Mercedes benz ,etc numai ptr volvo nu ...insa tot gasesc a5,b5 for volvo in special (DT,T5)

Uite aici Import Germania :> ce zici merge pe d5 vechi ?:)http://www.pieseauto.ro/ulei-motor/ulei-volvo-castrol-slx-professional-longtec-0w30-2094107247.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,eu am avut in motor ulei de la bunica(pettite 5w-40)si nu a mers motorul bine,in sensul ca trepida toata masina ca un tractor,cand am facut schimbul am pus carlube 0w-30,sunt multumit,si motorul mi-a multumit,acum e mai silentios,si se pare ca dupa vreo 1000 de km nu a coborat mult de pe joja,aproape insesizabil,si turatia urca repede,weekend fain.

PS:motorul e d5244,163CP,180k km

post-7084-0-04712400-1404574081_thumb.jp

post-7084-0-19595900-1404574120_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Repsol, pt D5-ul vechi exact uleiul de BMW LL sau de VAG trebuie sa-l bagi, merge motorul perfect cu o singura conditie insa: uleiul sa fie adus de dincolo sau cumparat pe cai oficiale pt ca acest ulei este piratat destul de tare si cam sunt probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ms Bogdan ...daca poti sa imi recomanzi un site ceva de unde as putea cumpara sa fie ok... Multumesc!

Si ca tachetii se poate schimba doar unul nu ? sau trebuie toti neaparat?Sunt hidraulici sau ?Danke!

"off topic" Inca ceva , habar nu am ce bate ...am facut un video si l-am pus pe youtube...ei bine nu stiu ce suna cand accelerez fara sa apas ambreiajul...cand il apas nu mai suna...

Precizez,Volanta are 3000km deci e noua rulment presiune tot asa ...ambreiajul are cam 15 000km altceva ce poa sa fie?:/

Asta e video https://www.youtube.com/watch?v=rwFBI188x9g

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. chiar nu stiu de unde poti cumpara .

2. poti schimba si un tachet dar cu o singura conditie, trebuie sa-l inlocuiesti pe cel care face zgmotor .

3. problema ta e de la cutia de viteze sau mai rau tot de la volanta si ambreiaj .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca din nou ...greseala mea....sorry

https://www.youtube.com/watch?v=rwFBI188x9g

1. chiar nu stiu de unde poti cumpara .

2. poti schimba si un tachet dar cu o singura conditie, trebuie sa-l inlocuiesti pe cel care face zgmotor .

3. problema ta e de la cutia de viteze sau mai rau tot de la volanta si ambreiaj .

Cutia e schimbata de 2 luni...adevarul e ca si atunci cand au puso sus cei de la volvo se auzea dar mai putin...

am sesizat zgomotul...le-am spus ...Mecanicul sef de tura..."e normal sa sune asa " am oprit motorul fara sa tin ambreiajul apasat si suna exact ca o volanta...apoi nu mai stiu unde sa merg sa o faca bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi pare zgomot de cutie mai degraba, oricum tu ai schimbat cutia cu una SH nu cu una noua .

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta asa e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now