paunionutz

Motoras stropitori nu mai functioneaza

9 posts in this topic

Astazi am observat ca nu mai functioneaza stropitorile de parbriz. Nu se mai aude motorasul de loc. Sigurantele sunt bune si releul functioneaza (tacane in momentul actionarii manetei- l-am si schimbat cu cel de la claxon si ...la fel). La sigurante m-am uitat in compartimentul motor si cele din bord si la relee doar la motor. Motorasul nu a dat niciodata semne de "oboseala" si in permanenta a avut lichid in bidonasul lui.

Ceva idei inainte sa ma apuc de desfacut aparatori de plastic pe la roti si de facut masuratori?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut si eu am avut o problema asemanatoare la v40 motorasul ptr spate ca la mine sunt 2 unu ptr fata si unu spate... eu am desfacut si am ramas surprins ca era blocat de rugina inauntru.... deci eu nu il folosisem de 4-5 zile si deja era mort saracu... SFAT : schimba cu unul nou sau mana a doua sunt ieftine.. nu are rost sa mai incerci alte variante ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate mufa de alimentare a motorasului si alimenteaza-l cu doua fire saritoare direct de la baterie.Daca nu se invarte, atunci se repara prin ,, inlocuire,,.Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mai blocheaza de la rugina daca folosesti lichid ieftin , sau se chiar arde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate mufa de alimentare a motorasului si alimenteaza-l cu doua fire saritoare direct de la baterie.Daca nu se invarte, atunci se repara prin ,, inlocuire,,.Bafta !

Eu intrebam de o sugestie, pana sa ajung la asta. Ca sa-l scot, trebuie ori sa dau bara jos, ori sa dau roata de pe dreapta si sa desfac aparatoarea de noroi si sa ma chinui pe acolo. Daca ajung sa demontez, o sa verific si daca am tensiune la mufa si daca este ars sau blocat motorasul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu asa am procedat.Trebuie sa ajungi la el, ca altfel mergi pe presupuneri.Al meu era pur si simplu gripat,ruginit pe interior.A inceput sa stropeasca din ce in ce mai putin lichid pe parbriz,pana cand nu a mai vrut nimic.Si era februarie.....:hello: Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bara se da jos in 319 secunde, asa ca mai mult timp pierzi cautand alte solutii .

In numai 170 secunde dai jos numai partea stanga, tragi de bara si iti faci loc, scoti mufa, bagi un aparat de masura si vezi daca ai tensiune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu intrebam de o sugestie, pana sa ajung la asta. Ca sa-l scot, trebuie ori sa dau bara jos, ori sa dau roata de pe dreapta si sa desfac aparatoarea de noroi si sa ma chinui pe acolo. Daca ajung sa demontez, o sa verific si daca am tensiune la mufa si daca este ars sau blocat motorasul

Nu trebuie să desfaci nici spoilerul, nici roata, iese printre spoiler şi rezervorul de lichid. Tot pe-acolo îl şi poţi monta pe cel nou.

E o pompă banală cu un motoraş electric banal, deci nu contează nici ce lichid foloseşti, nici dacă merge în gol (fără lichid- nu are de ce să se strice, o să te convingi când îl desfaci), pur-şi-simplu intră lichid în el şi n-ar trebui.

era FoMoCo, încearcă să o cauţi la Ford, dacă vrei nouă şi "OEM", e ceva mai ieftină. Nesemnificativ, dar, totuşi, mai ieftină... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bara se da jos in 319 secunde, asa ca mai mult timp pierzi cautand alte solutii .

In numai 170 secunde dai jos numai partea stanga, tragi de bara si iti faci loc, scoti mufa, bagi un aparat de masura si vezi daca ai tensiune .

Ciudat ceea ce spui tu! Toata bara o dai jos in 319 secunde, iar partea stanga in 170 secunde, asta inseamna ca partea dreapta se da jos in 149 secunde. De ceaceasta diferenta de timp, pentru ca este prinsa la fel in ambele parti? =))))

Revenind la oile noastre, am rezolvat problema. Dupa ce m-am tavalit pe sub masina si mi-am rupt degetele, facant masuratori in pozitii imposibile, am desfacut bara. Am masurat in mufa si aveam tensiune, insa motorasul nu datea nici un semn. Am batut un pic in el si tot nu a vrut, iar cand am vrut sa-l scot am fortat un pic mufa si s-a retezat firul de masa din interiorul mufei, fir care era copt si nu mai facea contact. Neavand de unde sa iau alta mufa, m-am chinuit sa scot pinul din ea si sa fac o tiganie sa prind masa la loc in pin. Am reusit, l-am pus pe toate la loc si acum functioneaza perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now