adrian mangalia

Presiune mare in vasul de expansiune

44 posts in this topic

Merci Bogdane am cam mers 75000km cu ea ciupita ai avut dreptate in legatura cu chiulosa ca e foarte rezistenta.Acum ma unge pe suflet cum merge motorul . E silentios .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai talpa mare ce sa-ti fac fratica, mai apasa si tu cu blandete si nu se strica nimic.

Oricum esti singurul cu D5 de 2003 cu problema asta, bubele astea sunt frecvente la 2002 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo Adriane! Sper sa nu mai ai bucurii de genul asta! Bafta :hello: :hello: :hello: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc

La schimbarea garniturii de chiuloasa recomand garnitura oem si prezoane noi .

post-3286-0-47929400-1364967011_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din curiozitate !De ce prezoane noi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca cele vechi se lungesc, se decalesc, si nu mai ai cum sa fii sigur pe cuplul de strangere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ,se decalesc ca de lungit nu cred ca ar fi din cauciuc ..:) Multumesc de informatie,inseamna ca sunt slab calitativ chiar de sunt si oem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiuloasa se strange foarte tare iar prezoanele nu cred ca supirta a doua strangere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,este posibil sa ai dreptate nu te contrazic .Dar! Prezoanele sunt dintr-un otel mai special (rezistent la temperatura si forta) nu este un fier mort sa se deformeze .Si ma gandesc nu sunt niste piese bagate pe gat pt. consumatori !Pretul nu cred ca este mare ,dar de ce sa dai cand poate nu-si are rostul .Eram doar curios ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 100 de grade nu se caleste/decaleste niciun metal . Surubureile ca sa etanseze doua piese corect , sunt elastice ( cand le strangi , ele se intind putin ) , veti observa ca orice surub cand il desfaceti va fi putin mai lung decat orginalul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul per bucata e 2,5 euro ori 12 buc dar de ce sa risc sa stric garnitura care costa 280 lei si mai ales munca pentru ca trebuie sa dai jos distributia pompa de inalta si pompa vacum coducte motorina injectoare axele cu came ca sa strangi prezoanele

Share this post


Link to post
Share on other sites

A inceput sa-mi placa,am mai invatat ceva .Multumesc .Dar la Mercedes nu se schimba (l-am sunat acum pe un mecanic)si de aceea eram in ceata :)

Adrian ce sunet avea motorul din garniturii ciupite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul merge identic singurul lucru diferit este ca face presiune mare pe furtune pana fisureaza ori furtun ori radiator ori vas expansiune ori capac vas expansiune .La mine nu scotea gram de fum mergea rotund frumos dar imi fisura capacul si vasul,si tind sa cred ca s-a ciupit din cauza radiatorului pentru ca in seara asta am stat cu testerul pana a juns apa la 90 grade si am pus mana pe furtunul din stanga care iese din termostat era fierbinte iar cel din dreapta era rece rece nici urma de apa calda macar iar pe returul de la vas nu da gram de apa,sigur radiatorul meu e infundat ca altfel nu se explica.

Maine ma apuc de treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A inceput sa-mi placa,am mai invatat ceva .Multumesc .Dar la Mercedes nu se schimba (l-am sunat acum pe un mecanic)si de aceea eram in ceata :smile:

Adrian ce sunet avea motorul din garniturii ciupite?

Ce fel de mecanic ? :D teoretic si la dacie se schimba :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brava un mecanic care lucreaza la Casa Auto in spate la Casa Presei,este bun tipul .Doar ca la unele se schimba la altele nu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La orice motor se inlocuiesc prezoanele chiulasei, cand se strang conform normativului ele se lungesc, daca le refolosesti si le strangi dupa normativ se rup garantat .

Roaga-l pe mecanicul tau sa-ti arate o documentatie de fabrica, scrie destul de clar acolo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este obligatoriu sa se intinda,doar ca asa scrie la carte,cum ca ar trebui inlocuite...Daca lucrezi in reprezentanta iti permiti luxul asta,doar e pe banii clientului si nu mai trebuie sa le cureti pe cele vechi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru 30 de euro cat costa 12 prezoane sa strici o garnitura sau sa rupi un prezon eu zic ca nu merita riscul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now