Laumi

Motorul moare la ralanti (Benzina 1.8)

10 posts in this topic

Salutare Colegi si Maestri.

Sunt cam neinitiat in ale masinilor insa invat. Am citit cam ce a mai fost pe acest topic pe forum si daca a mai fost pe undeva scris/abordata chestiunea, imi cer scuze, rog moderatorul sa faca ce crede mai bine. Totusi cred ca ce se intampla masinii mele e usor diferit de ce am citit pe forum, asadar mai aplez la experienta voastra.

Am un S40 din '97, 1.8 Benzina, cam 260000 km. Il am din 2008. De ceva timp (o luna/2 luni) imi moare motorul la ralanti/cand apas ambreiajul. Se aprind toate becurile in bord. Porneste imediat la urmatoarea cheie. Un fenomen interesant este ca daca schimb intr-a doua in jos, desi se opreste motorul, daca apas acceleratia, reporneste ca si cand as da cheia - insa numai daca sunt un pic in miscare. Am mai observat ca cu cat e mai cald afara sau cu cat folosesc ambreiajul mai des (oras, ora de varf) fenomenul se intampla mai des - practic, la fiecare apasare de ambreiaj, daca nu as avea grija sa o pastrez turata.

Ce pareri aveti? Ce va pare a fi? A mai patit cineva asa?

Va multumesc pentru atentie/timp.

(Am mostenit masina cu un filtru de aer K&N care a fost cam imbacsit, dar care a fost spalat si curatat recent. Nu sunt sigur ca are vreo legatura, pentru ca imbacsit a fost multa vreme dar nu s-a intamplat nimic).

Edited by Laumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva erori in bord ? Semnul "LAMBDA" iti ramane aprins dupa pornirea motorului ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai mult decat celelalte, desi e printre ultimele care se stinge. Dar nu ramane mai mult de 2 secunde. Nu ramane aprins ca `SRS` (am o problema la centura si cred ca trebuie reasezat airbagul cand schimb centura) sau `beculetul` care se stinge dupa ce apas frana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Daniel, sunt anumite filtre care se pot respala si repune la locul lui ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi, dar eu in locul lui Laumi as schimba mai intai toate filtrele si uleiul si abia apoi as cauta alt defect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaa, asta este clar! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Sa traiti, am inteles. Voi face si raportez. Multumesc de raspuns atat de prompt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-i din fltre problema....ii vorba de un senzor de acceleratie care numai lucreaza....este cunoscuta problema asta pentru mine...vin des baietii la mine so rezolv....daca crez ca te pot ajuta ma poti suna...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,lamuriti-ma si pe mine ,va rog,ce rol are surubul acela cu cap de imbus din lateral de la I.A.C:blink:,am curatat clapeta de acceleratie si I.A.C.-ul cu spray de frane,dar ......degeaba tot se opreste la ralanti,motorul,sau cand o las pe liber.Ce ma oftica e ca nu face tot timpul,cand zic ''doamne ajuta,si-a revenit'':angry:atunci imi face figura....

Mi-a sarit in ochi surubul de care intreb,cu cap imbus,si l-am desfiletat putin,gandindu-ma ca maresc.....nu stiu ce ...ralanti-ul...debitul de benzina....dar nimic.Asadar intreb:ce rol are surubasul buclucas:huh:

Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now