Giovannis40

schimb curea de distributie ?

53 posts in this topic

Salut baieti cine imi poate spune la cti km se face schibul de curea de distributie pompa de apa ect. la volvo s40 2.0 D la moment am 99750 km la bord . Mersi mult din timp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca imi dai seria iti scot din Vida toata informatia.

Va dura pana spre seara. Poti si pe (PM).

Eu am tot un D 2.0 dar pe V50. Nu cred sa difere, dar cum am zis

daca vrei fidel iti pot trimite tabelul de Maintenance Service pt model.

Am tabelul printat in fata:

Cica

DPF la 120 km sau 6 ani - dar am mai intrebat in dreapta si stanga si nu prea se merita daca merge. :)

Completare DPF aditiv 60 km, 120km, 180km sau 3, 6 sau 9 ani.

Curea distributie 240 km. (Da! 240.000) sau la 10 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca imi dai seria iti scot din Vida toata informatia.

Va dura pana spre seara. Poti si pe (PM).

Eu am tot un D 2.0 dar pe V50. Nu cred sa difere, dar cum am zis

daca vrei fidel iti pot trimite tabelul de Maintenance Service pt model.

Am tabelul printat in fata:

Cica

DPF la 120 km sau 6 ani - dar am mai intrebat in dreapta si stanga si nu prea se merita daca merge. :)

Completare DPF aditiv 60 km, 120km, 180km sau 3, 6 sau 9 ani.

Curea distributie 240 km. (Da! 240.000) sau la 10 ani.

Salut,

Şi eu sunt interesat de informaţia asta.

Mă poţi ajuta cu un răspuns pentru : YV1MW754182378487.

Merci anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este aceiasi informatie dragule, mai putin partea cu DPFul care la tine nu exista .

Totusi nu as astepta 240.ooo km sa schimb distributia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat la a mea la 170.000 km distributia iar cureaua arata ca noua.

Posibil sa nu mai fi avut aceleasi proprietati dar nu prezenta fisuri.

Nu am simtit nici o diferenta dupa ce am pus cureaua noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la 1.6D am schimbat cureaua de distributie si de alternator + role la 120.000 dar am pastrat pompa de apa. La Primus ziceau ca la 60.000 trebuiesc schimbate, in Vida vazusem la momentul schimbarii ca se face la 120 k.

Chiar daca arata bine cureaua cred ca nu trebuie asteptat pana apar crapaturi pe ea, 240k mi se pare totusi prea mult.

Aditivul pentru DPF costa aprox 100 eur flaconul si se livreaza cu kitul de completare (niste furtunase), mie mi-a ramas cam jumatate de flacon (imi dadea o eroare la bord, la Primus au zis ca nu mai am aditiv, de fapt era problema de soft).

Schimbarea distributiei m-a costat cam 1000 RON (fara pompa), din care 200 manopera, la Primus mi-au estimat la 2000 RON fara manopera dar cu pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt colegi care au schimbat cureaua la peste 200.ooo km, totusi sunt cazuri in care din cauza uzurii la intinzator sare distributia de la punct sau chiar se rup dintii de la curea, stiu 2 S40-uri la care s-a intamplat asta, ambele aveau in jur de 100.ooo km, cumparate de noi din RO si rulate tot in RO. Mai mult ca sigur ca mai important este nr de ore de functionare decat distanta parcursa .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate motoarele indiferent de carburant sau distributie pe lant sau curea au pompa de apa? De exemplu eu merg la inceputul lunii viitoare sa fac distributia, adica sa ii schimb curele si role pentru ca am transmisia pe lant (73k km - aproape 8 ani), dar nu mi-a spus sau am uitat eu sa fi mentionat de pompa de apa! A zis ca ma costa in jur de 500 - 600 lei! O fi si pompa inclusa in pret?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e si pompa inclusa la banii aia, iar pompa in principiu se schimba cand incepe sa curga, de-aceea nu ti-au zis nimic de ea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Şi eu sunt interesat de informaţia asta.

Mă poţi ajuta cu un răspuns pentru : YV1MW754182378487.

Merci anticipat.

Scuze de intarziere.

Sa-ti fie de folos!

YV1MW754182378487.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari,

Am facut o verificare la service si am primit recomandarea de a schimba cureaua de transmisie(contitech 65 lei).

Masina (s40 2.0 d) are cca 130 000km, distributia nu a fost schimbata niciodata.

Credeti ca ar trebui sa schimb si alte accesorii adiacente chiar daca nu par a fi cu probleme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contitech e made in RO.- Timisoara, ia altceva mai bun!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contitech e MADE PESTE TOT. Germania, UK, Romania, Spania... :smile:

Si ca sa bulversez definitiv lucrurile, furtunele de frana VOLVO OEM sunt facute in... ROMANIA.

Stropitorile (diuzele) de faruri OEM VOLVO sunt facute in... ROMANIA :)

Mai vrei ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prefer made in romania decat in turcia sau chiar si spania

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul in care va inereseaza , nu stiu daca livreaza si in Romania , in cel de jos aveti cu pompa de apa inclusa :

http://www.oscaro.es/kit-de-distribucion-volvo-v50-2-0-d-familiar-136cv-307-14587-619-gt

http://www.oscaro.es/bomba-de-agua-kit-correa-distribucion-gates-kp15606xs-3827806-3096-p

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am cumparat de la roberto kitul gates + pompa skf la 580lei si cureaua transmisie gates la 65lei

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gates e super ok calitatea ,asta am montat si eu pe masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer eu merg 100% pe ContiTech. Am dat 2 Gates-uri pentru accesorii si iarna scartaie ca sunt prea rigide. Le-am schimbat cu ContiTech si nu mai au treaba...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

sti cand imi scartaie,dar doar pt maxim 2-3sec...dupa ce spal masina, ori ca i vara ori ca i iarna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My point exactly :) Si chiar n-am ghicit in vreun glob magic ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am avut nici o problema , dar unde stau eu(Spania) clima e mai blanda ca si in Romania .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pistol cu apa, depinde ce nimeresti, depinde si de role, de montaj, etc.

Cunosc cazuri in care curea conti din kit oe, i s-au rupt pur si simplu dintii si = praf motor.

Am cunostinta cu Golf 5 caruia ii scartiaie dimineata distributia, facuta in reprezentanta cu piese oe.

Atatea si atatea scenarii incat eu unul nu mai cred in Conti mai bun decat Gates, Gates mai bun decat Conti, etc.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pistol cu apa, depinde ce nimeresti, depinde si de role, de montaj, etc.

Cunosc cazuri in care curea conti din kit oe, i s-au rupt pur si simplu dintii si = praf motor.

Am cunostinta cu Golf 5 caruia ii scartiaie dimineata distributia, facuta in reprezentanta cu piese oe.

Atatea si atatea scenarii incat eu unul nu mai cred in Conti mai bun decat Gates, Gates mai bun decat Conti, etc.

Asta cam asa e , calitatea curelelor si a pieselor din ziua de azi lasa de dorit ,poti prinde o curea buna de la o firma inferioara ca nume alteia , exact cum ai spus , de cele mai multe ori problemele apar la intinzator sau role , decat de la curea , si practic de multe ori cand schimbi o distributie intinzatoarele sunt cele uzate prea putin cureaua .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor,

Rog am nevoie de un sfat de la cunoscatori legat de distributie, anul trecut am schimbat distributia la un volvo v50 1,6d 2007, montat kit Gates la Neste Automotive. Totul ok numai ca i-am intrebat de ce se aude motorul asa de dur, zgomotul era mult mai mare ca inainte de schimb, raspunsul a fsot ca asa face cureaua la inceput, dupa vreo 2-3 luni a inceput sa se auda un sgomot mai cudat la motor, abia perceptibil la inceput care s-a accentuat.

Initial am crezut ca vine de la rola de intindere a curelei de la alternator. Azi am fost la dansi sa verifice starea distributiei si stupoare mecanicul anunta ca zgomotul vine de la lantul dintre cele 2 axe cu came care trebuie schimbat , dar trebuie schimbata si distributia din nou.

Daca cineva s-a inatalnit cu aceasta situatie sau cei care stiu rog un sfat, Chiar trebuie schimbata distributia din nou la schimbare acelui lant? Sau domni vor sa isi acopere magaria.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca distributia a fost montata corect ( e cu semnul ? ) in 2 luni de zile nu are ce motiv sa dobandeasca ca sa merite schimbata.

DAAAAR.....probabil nu sunt siguri pe ei cu acel lant si vor sa schimbe si distributia IN CAZ CA se dovedeste apoi ca de acolo venea zgomotul (montaj initial gresit), exact banuiala ta.

Nu ai nici o garantie, pe manopera? pe piese? etc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now