alecxica

Ceasul din bord

18 posts in this topic

Toată iarna, deci pe frig, însă fără a putea stabili un tipar exact al acestui fenomen, în momentul punerii contactului, ceasul digital din bord începea să meargă descrescător, similar unui cronometru, pt a se opri, la fel de brusc cum pornise, înainte de a face un ciclu complet de 24h. ÃŽn general număra înapoi în jur de 5 - 6 ore.

Nici nu ÅŸtiu ce să vă întreb. "Sunt doar bucuros că maÅŸina mea are ÅŸi cronometru, însă nu ÅŸtiu cum să-l folosesc". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie dupa iarna asta mi se aprinde martorul de "lipsa lichid parbriz". Pacat ca nu mai am senzoru' ala de un an jumate ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca asemenea ciudatenii nu am mai auzit!!!!!!! Sunt foarte ciudate masinile astea  :tard:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie dupa iarna asta mi se aprinde martorul de "lipsa lichid parbriz". Pacat ca nu mai am senzoru' ala de un an jumate ! ;D

Senzorul nu mai este, da poate ca firele la care era conectat fac contact si inchid circuitul si astfel se aprinde becul.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o simpla mufa, da-o incolo... poate a intrat noroi acolo ca e chiar pe langa roata si se inchide circuitul. Ma rog, pana iau alt senzor traiesc cu ideea, nu face in fiecare zi si pe masura ce merg se stinge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine la fel o ia razna,dar :D :D il reglez din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit cauzelor problemelor la bord. Decodorul si multiplexorul din bord au ceva probleme. De asemenea, la Szeghet un bord costa 722E si resoftarea 42 E. Citez din ce mi-au raspuns mie : "Dear Sir,

That parts you asking for is 722 Euro, and also you need to calibrat this module. Fort he softwer program we asking 42 Euro. This price is including tax is too. We need the old parts because we have to sended back to the manufactur.

Thanks,

Újhelyi György

Volvo-szervizvezető

Hovány Autóplanet Kft

tel: +36 62 425 481 Fax: +36 62 556 302

e-mail: ujhelyi.gyorgy@szeged.dealernet.hu

"

De asemenea am si o veste buna. Bordul se poate repara la Deva, costa in jur de 100-200RON!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare ciudata partea in care cer sa aiba si piesele vechi... ca sa le trimita la producator. Nu am mai auzit asa ceva. Eu as cere 1000E pe ele ca sunt ale tale. Nu ai nici o obigatie sa le dai inapoi.Cred ca ei le vor repara si le vand apoi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si Alex cere volanta veche in schimb daca cumperi una noua. Si la bateriile auto e la fel. Mai degraba cred ca face parte din programul de reducere a deseurilor, decat sa le repare....Din cate stiu se descarca firmware-ul de pe vechiul bord si se pune pe cel nou...Nu cred ca le repara. Oricum la noi e 2000E un bord de S60, asta mi s-a parut cel mai spectaculos...Diferenta de pret!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In domeniul IT sunt unii "manufactur" :)) cum zicea vecinii nostri, care ofera discount-uri sensibile, daca reseller-ul sau importatorul, ma rog, colaboreaza cu trimiterea de piese vechi sau partial defecte la respectivul manufacturer, din care se pot salva componente sau parti etc, la ei in fabrica, bineinteles acest nu se practica peste tot, probabil ca asa e si cu acele piese, eu daca as stii sigur ca asa se procedeaza si nu as mai avea ce face cu piesa defecta as da-o cu placere stiind ca tot eu castig din dscount.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se cer unele piese (gen planetare) pentru ca VOLVO sa faca expertiza apropos de motivul ruperii, pentru imbunatatirea materialor, etc, etc. Cel putin asa mi se motiveaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La bord ar trebuie sa verifice naibii Motorola ce cositor folosesc, ca ei produc subansamblele pt bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La BucureÅŸti costul bordului ÅŸi al softului care tb reîncărcat este, conform unei proforme din 06.02.2008, de 15396.96 SEK + 582.73, la un curs de 1SEK = 0.39 ron, adică transformat în lei 6004,81 + 227.26, la care bineînÅ£eles, cred că se va adăuga ÅŸi manopera pt montarea ÅŸi demontarea bordului.

Vorbesc aici despre preÅ£uri la reprezentanÅ£ă

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca reprezentanta din Szeghet are preturi cu 130% mai mici decat in RO.  :tongue3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redusa cu 130% ? Primesti bani de la ei daca-ti repari masina ? ;D

Aloooo, Politehnicaaaaa mancatz-ash integralele tale !!! :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa ma matematica ca doare la buzunar :)) Ala e baiul` in tara asta  :-\ A lu` domnu e mai ieftine peste hotare ;D REPET, bordul se poate REPARA! :bgsok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se intampla din cauza temperaturii. Ideea este ca reglajul ceasului are niste microcontacte cauciucate foarte sensibile. Problema se rezolva foarte usoe, desfacand bordul, si cu ajutorul unui sprey de contacte  deblochezi micro-switch-ul. Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now