Posted 26 Jun 2012 · Report post Bine v-am gasit .De ceva vreme am observat ca masina in treptele 1 si 2 la accelerare merge "in suturi".Aceasta problema dispare de la treapta 3 in sus de unde incepe sa traga liniar.Am observat problema inca de cand am luat masina anul trecut,dar in ultima perioada se simte tot mai tare.Vida nu da nici o eroare pe motor.Probleme la care m-am gandit ar putea fi : ambreiajul care inca nu a fost schimbat desi masina are 310.000 km sau ceva tampon la motor.Astept cu mare interes pareri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2012 · Report post DPF?? Cum stai cu el la km astia ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2012 (edited) · Report post Suze am uitat sa precizez.Motorul e 2.0d din 2005 deci nu am dpf.sau cel putin nu cred ca am Edited 26 Jun 2012 by AKY Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2012 · Report post A mea e din 2005 si din pacate am DPF. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jun 2012 · Report post M-ai pus pe ganduri cu DPF-ul asta.Pun aici seria de sasiu poate imi spune cineva daca am sau nu dpf : YV1MS753152082862 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jun 2012 · Report post Conform VIN-ului nu ai DPF. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jun 2012 · Report post "Teoretic pt S40(2004-) al 8-lea caracter din VIN iti spune norma de poluare/DPF; daca e cifra 4 => euro4 fara DPF, daca e 5=> euro4 cu DPF. Nu stiu cum s-a schimbat de cand au introdus euro 5." Deci afirmatia facuta in alt topic este gresita? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jun 2012 · Report post si eu am la fel VIN ul yv1ms 753152078100 si am dpf....din pacate adaugat(nu scos cum fac toti) ulterior Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jun 2012 (edited) · Report post "Teoretic pt S40(2004-) al 8-lea caracter din VIN iti spune norma de poluare/DPF; daca e cifra 4 => euro4 fara DPF, daca e 5=> euro4 cu DPF. Nu stiu cum s-a schimbat de cand au introdus euro 5." Deci afirmatia facuta in alt topic este gresita? Salut, eu asa am vazut pe site-ul de la volvo. Faza e ca pentru euro3 (cifra 3 la caracterul # nu pare sa existe o informatie din vin din care sa-ti dai seama daca are DPF sau nu. Nici macar nu stiu daca au fost facute toate cu DPF sau au fost si fara. Cel mai sigur e sa-ti spuna cineva cu un tester sau cu acces la site-ul de informatii volvo, unde daca ii dai vin-ul, poate sa vada optiunile din fabrica inclusiv cea cu "with/without diesel particle filter" Edited 29 Jun 2012 by rock0ufo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jun 2012 · Report post Din fericire m-am lamurit sa zic asa.Am la servici Vida si am vazut ca nu am dpf.Problema cu mersul in suturi insa a ramas.Am facut toate testele posibile cu Vida si valorile sunt normale.Ca si o coincidenta la noi la Volvo Truck in Cluj 3 posesori de S40 au reclamat in ultima saptamana ca masinile lor au probleme cu "trasul" motorului Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jul 2012 · Report post Daca face in jur de 2000rpm este de la valva control turbina . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jul 2012 · Report post Daca face in jur de 2000rpm este de la valva control turbina . Vida nu ar trebui sa vada asta?Intreb pentru ca e vida original de la volvo cars nu vreo chinezarie de pe net.Ma gandesc ca ar trebui sa dea o eroare de suprapresiune sau lipsa presiune in turbina.Ce valori ar trebui sa urmaresc cu Vida? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jul 2012 · Report post tare asta, VIDA este softul dragule, normal ca este original chiar daca folosesti DICE original sau nu . Trebuie sa urmaresti presiunea de turbo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2012 · Report post Scuze Dice original..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2012 · Report post Daca ai dat minim 1000-1500RON pe el (second), are Bluetooth si slot de card POPULAT (nu doar urmele pe cablaj) + cablaj VERDE, atunci ai DICE original. Sa nu uit si de dongle-ul bluetooth de la EZURIO Are toate astea ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2012 (edited) · Report post Daca ai dat minim 1000-1500RON pe el (second), are Bluetooth si slot de card POPULAT (nu doar urmele pe cablaj) + cablaj VERDE, atunci ai DICE original. Sa nu uit si de dongle-ul bluetooth de la EZURIO Are toate astea ? Scuze de calitatea pozelor ....Interfata e luata de la reprezentanta Volvo din Cluj.Despre pret habar nu am cat a fost pentru ca e luata de Volvo Trucks pentru masinile de companie.Oare e originala? Scuze ..acum am aflat E luata cu imprumut.... Edited 3 Jul 2012 by AKY 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2012 · Report post Acum ca ai dat aceste detalii, da, ce ai tu este originala. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2012 · Report post Am reusit sa vad presiunea in turbina in timp real.Intrebarea unde gasesc niste valori de referinta (cat ar trebui sa fie).Stiu ca mai demult cand ma jucam cu Dice am reusit sa vad un grafic cu parametrii reali si parametri optimi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2012 · Report post Pai langa "Boost pressure, actual" ar trebui sa mai ai un parametru "Boost pressure, desired level" sau ceva de genul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2012 · Report post Conteaza mai mult userul decat scula La 2.0D e banal sa faci diagnoza, iti da mura`n gura, ai "desired value" si "actual value" . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2012 · Report post Daca nu da lungu cu latu ii bai:) Problema e ca sunt 4-5 cauze posibile daca nu este in parametrii: furtune fisurate ;geometria blocata;valva de comanda fisurat;pierderi de vid; Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jul 2012 · Report post Uita te si la presiunea in rampa.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jul 2012 · Report post Nu am apucat sa-i fac testele cu Vida,dar azi dimineata m-am lovit de alta problema.Din senin la semafor a inceput sa fluiere pompa servo.Fluieratul era cu volanul drept ,iar in momentul in care invarteam de volan se schimba sunetul.Am mai avut in urma cu 3 luni o probleama asemanatoare (fluierat scurt + mesaj bord "power steering needs servicing") dar am schimbat alternatorul si a fost ok.Dar acum nu am nici un mesaj in bord ci doar un sunet extrem de enervant. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jul 2012 · Report post Lichid de servo ai? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jul 2012 · Report post Am verificat de 3 luni nivelul si era ok.Azi am abandonat masina pe marginea drumului pentru ca mi a fost frica sa mai merg cu ea asa,dar o sa verific din nou cum ajung la ea.... Share this post Link to post Share on other sites