rock0ufo

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About rock0ufo

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S40 2.0d Momentum
  • Fabricatie 2008
  1. problema deschidere portbagaj

    La mine au fost sectionate firele de la imbinarea portbagajului. A inceput sa faca iar figuri, ceea ce inseamna ca nu le-am reparat bine. Are cineva sugestii cum se rezolva asta o singura data si bine?
  2. 1.6D VS 2.0D

    La mine a murit bateria originala fara prea multa drama: Episodul 1: Iarna; varsta: 4 ani jumate. N-a pornit la prima cheie si mi-a aparut "Anti skid service...". A pornit la a doua cheie. Pentru ca aveam drumuri mai lungi, n-am schimbat-o si a mers fara probleme. Eroarea am resetat-o cu un tester de OBD2 generic al unui coleg de munca - era de la senzorul de pozitie al volanului. Distractia a fost ca am mers fara DSTC pana la munca pe zapada Episodul 2: Vara; varsta: 5 ani. N-a pornit la prima cheie si n-am mai incercat-o pe a doua . Fara erori de data asta. Schimbat bateria direct in parcare. A pornit apoi din prima. Pot sa ma consider norocos?
  3. 2.0d 2008 ECM Software Upgrade

    Merci Bogdan, N-as vrea sa cred ca e de la volanta pt ca nu vreau sa cred ca am stricat-o eu cand am luat masina volanta era schimbata in urma cu 20km. Pana la urma o sa fac upgrade-ul si o sa o schimb cand devine mai insuportabila decat 3000ron in minus Am mai uitat sa mentionez un simptom: in mers cand masina nu mai e in sarcina, turometrul fluctueaza un pic, nu sta fix la 800rpm. Chestia asta nu se intampla la relanti stand pe loc. In schimb, stand pe loc la relanti se simte o ezitare care nu se cunoaste la turometru - ezitarea asta a disparut cu motorina din Austria dar a revenit in Romania. Cred ca ar trebui schimbat subiectul topicului la "ecm upgrade + vibratii"
  4. Salut, De ceva vreme tot incerc sa mut masina de pe vibratii pe silent Am schimbat recent suportii motor (3 bucati) si desi am scapat de unele probleme (vibratii in volan, vibratii cand intra A/C) tot am ramas cu un tremurat la relanti + intre anumite turatii (1800 - 2000). Masina are 118k. A fost schimbata volanta la 50k la reprezentanta. Din cate vad in istoric "clientul" se plangea tot de vibratii. Acum cei de la Primus recomanda un update de soft ECM. Din experienta mea de IT-st un update rezolva 5 probleme si introduce 20 a mai incercat cineva? pareri? Ideea e ca nu vreau sa ajunga pe silent de tot )
  5. 1.6D VS 2.0D

    Masina e fabricata in septembrie 2007. Model 2008 (facelift). Asa a venit din fabrica, fara DPF. S-a mirat si Bogdan cand am fost la el
  6. 1.6D VS 2.0D

    2.0d model 2008 - 119000km - cumparata de noua din Ro => fara DPF Schimbat la 50k ambreiaj si volanta pe garantie - eu am masina de la 70k deci nu stiu care au fost problemele. In afara de distributie si un simering de la axul cu came la 85k, n-am avut nevoie de nimic. A pornit tot timpul la prima cheie la orice temperatura(mai putin cand m-a lasat bateria vara trecuta) Relativ la pornire, am ca termen de comparatie un 1.9 TDI PD care parca are sfertul de cheie un pic mai scurt decat sfertul meu ) Schimbat in trecut: - tampoane motor, bucse bascule fata Probleme curente: - Am o vibratie intre 1800-2000 rotatii la care treb sa-i dau de cap - probabil volanta desi vibreaza si cu ambreiajul calcat. - Bazaie un rulment pe fata
  7. time for regular service

    Salut, 1. Contactul pus pe 0 2. Tii apasat pe butonul de trip reset. 3. Contactul pus pe II. 4. Astepti pana se aprinde intermitent martorul "i" din bord. 5. In timp ce martorul clipoceste intermitent iei mana de pe trip reset. Ca si confirmare vei auzi un "beep". Sper ca mi-am adus aminte toti pasii. Succes!
  8. Rulment intermediar planetara dreapta!

    Presupun ca doar in sarcina, nu?
  9. Intrebari legate de S40 1.6d

    Ma refeream la renumitul 2T Gata... no more off topic
  10. Intrebari legate de S40 1.6d

    Off topic: Adica ai schimbat uleiul din motor + uleiul din rezervor
  11. ce fel de ulei sa folosesc?

    Mie la Primus in august 2012 mi-au pus Castrol Edge Professional C1 5w30. Cred ca au zis baietii sa fie prietenosi cu mediul desi nu am DPF
  12. Am avut si eu problema asta. Dupa doua saptamani in care astat blocat, am avut ieri un pic de timp si l-am desfacut. Nu e greu daca esti atent sa nu rupi clipsurile. Eu din pacate am rupt manerul ala de plastic din interior. Sper sa-l pot cumpara de undeva. Daca la tine se deschide acum, desfa doar burduful de protectie, sigur o sa vezi ceva neplacut acolo
  13. Mers "in suturi"

    Salut, eu asa am vazut pe site-ul de la volvo. Faza e ca pentru euro3 (cifra 3 la caracterul # nu pare sa existe o informatie din vin din care sa-ti dai seama daca are DPF sau nu. Nici macar nu stiu daca au fost facute toate cu DPF sau au fost si fara. Cel mai sigur e sa-ti spuna cineva cu un tester sau cu acces la site-ul de informatii volvo, unde daca ii dai vin-ul, poate sa vada optiunile din fabrica inclusiv cea cu "with/without diesel particle filter"
  14. Consum urban S40 2.0D

    nu ma refeream la volvo s40, nu stiu ce norma de poluare aveau in 2004-2005. Ma refeream in general... ex. Peugeot 307 2.0hdi 109cp fab 2002, euro 3 + dpf
  15. Consum urban S40 2.0D

    eu am euro 4 fara DPF. nu e obligatoriu sa aiba dpf ca sa fie euro4. ex. octavia 3 1.9 tdi BXE model 2009 -> euro 4 fara DPF. De asemenea daca are DPF nu inseamna ca e euro4 (dpf exista dinaintea introducerii euro4). Si exista si 5 la caracterul #8, ceea ce pentru anumiti ani de fabricatie, la volvo s40, inseamna euro4 cu DPF (luat din specificatiile volvo, nu am timp sa caut acum, dar promit ca gasesc)