Sign in to follow this  
Followers 0
rock0ufo

2.0d 2008 ECM Software Upgrade

4 posts in this topic

Salut,

De ceva vreme tot incerc sa mut masina de pe vibratii pe silent :D

Am schimbat recent suportii motor (3 bucati) si desi am scapat de unele probleme (vibratii in volan, vibratii cand intra A/C)

tot am ramas cu un tremurat la relanti + intre anumite turatii (1800 - 2000).

Masina are 118k. A fost schimbata volanta la 50k la reprezentanta. Din cate vad in istoric "clientul" se plangea tot de vibratii.

Acum cei de la Primus recomanda un update de soft ECM. Din experienta mea de IT-st un update rezolva 5 probleme si introduce 20 :D

a mai incercat cineva? pareri?

Ideea e ca nu vreau sa ajunga pe silent de tot :smile:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are ce sa strice un update ECM dar nici nu cred ca rezolva problema fiind una mecanica.

Parerea mea este ca "buba" este la volanta .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci Bogdan,

N-as vrea sa cred ca e de la volanta pt ca nu vreau sa cred ca am stricat-o eu :D cand am luat masina volanta era schimbata in urma cu 20km. Pana la urma o sa fac upgrade-ul si o sa o schimb cand devine mai insuportabila decat 3000ron in minus :D

Am mai uitat sa mentionez un simptom: in mers cand masina nu mai e in sarcina, turometrul fluctueaza un pic, nu sta fix la 800rpm. Chestia asta nu se intampla la relanti stand pe loc.

In schimb, stand pe loc la relanti se simte o ezitare care nu se cunoaste la turometru - ezitarea asta a disparut cu motorina din Austria dar a revenit in Romania.

Cred ca ar trebui schimbat subiectul topicului la "ecm upgrade + vibratii" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa te sperii dar stiu un 2.0D ce pana la 200.ooo km a schimbat 4 volante asa ca nu ma mira .

Este normal sa fluctueze ralantiul cand viteza este mai mare de 0 .

Ezitarile si micile neajunsuri sunt din cauza sistemului de injectie foarte prost .

Daca si Volvo a gasit aceiasi rezolvare ca si cei de la VAG la 2.0TDI si anume reducerea cuplului la turatii joase atunci este posibil sa rezolve problema, totusi pt ca nu vb de un motor Volvo nu cred ca si-au batut ei capul sa cerceteze . La VAG picau volantele pe capete la 2.0TDI, dupa update de soft + schimbarea volantei aceasta tinea mai mult, mult mai mult .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0