Alexandru Marius

Norma de Poluare S40 MS II

37 posts in this topic

Puterea in kw este de 80.2 deci si o rotunjeste prin lipsa ,matematic vorbind ,la 80kw.Ca sa nu ai dubii la ce vorbim aici cauta pe net datele tehnice ale masinii (in general )si vei vedea ca de la RAR ti-au trecut bine. Nu asta este problema sa zic asa.Ma mir de ce ai date aiurea in cartea facuta in Ungaria!Din nestiinta sau graba, in cazul bun zic eu. Oricum este valabila cartea din RO.Ca nu ai PDF este intr-un fel bine intrucit ,fiind masina cu multi km (banuiesc) , te costa.Taxa este cred tot pe acolo cu pretul de PDF.Una peste alta ai iesit bine .Cum se va comporta pe sosea ,intretinere etc asta trebuie sa vezi cit merita investitia facuta.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

1560 este cilindreea corecta la motorul asta, de asemenea conform seriei nu are DPF (cel putin nu din fabrica).

Da jos capacul de plastic de pe motor si fa o poza motorului, se observa foarte simplu daca are sau nu.

N-am inteles de unde e adusa masina, vorbesti si de Germania si de Ungaria. In Germania stiu ca se mai practica adaugarea DPF-ului dar nu stiu daca il ia cineva in considerare la noi daca nu a fost din fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ceea pe priveste taxa auto este foarte mare diferenta intre euro 3 (1800E) si euro 4 (400E), masina merge impecabil n am ce sa zic primul drum l am facut pe A2 si am mers cu 190/200 nu pentru mult timp fiind si primul drum. merge absolut ireprosabil, tinuta, stabilitate etc.

1560 este cilindreea corecta la motorul asta, de asemenea conform seriei nu are DPF (cel putin nu din fabrica).

Da jos capacul de plastic de pe motor si fa o poza motorului, se observa foarte simplu daca are sau nu.

N-am inteles de unde e adusa masina, vorbesti si de Germania si de Ungaria. In Germania stiu ca se mai practica adaugarea DPF-ului dar nu stiu daca il ia cineva in considerare la noi daca nu a fost din fabrica.

Masina a fost cumparata din Germania dar are actele pe Ungaria.

Puterea in kw este de 80.2 deci si o rotunjeste prin lipsa ,matematic vorbind ,la 80kw.Ca sa nu ai dubii la ce vorbim aici cauta pe net datele tehnice ale masinii (in general )si vei vedea ca de la RAR ti-au trecut bine. Nu asta este problema sa zic asa.Ma mir de ce ai date aiurea in cartea facuta in Ungaria!Din nestiinta sau graba, in cazul bun zic eu. Oricum este valabila cartea din RO.Ca nu ai PDF este intr-un fel bine intrucit ,fiind masina cu multi km (banuiesc) , te costa.Taxa este cred tot pe acolo cu pretul de PDF.Una peste alta ai iesit bine .Cum se va comporta pe sosea ,intretinere etc asta trebuie sa vezi cit merita investitia facuta.

Pe net am tot cautat si am gasit ca incepand cu 2005 este euro 4, am cautat si dupa sasiu si dupa cod motor, si pe site ul volvo.

Urmatorul pas este sa merg cu masina la reprezentanta sa mi zica si mie tot ce se poate spune despre o masina.

Acum intrebare de baraj, DACA II PUN DPF mi o incadreaza euro 4? ca la ce diferenta este intre 3 si 4 sincer as lua un dpf sa i pun, poate gasesc la dezmembrari pe undeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum zicea si Huff, daca nu a fost din fabrica cu DPF iar ulterior s-a facut ceva in plus oricum pt. RAR este E3.Ti-am pus si o poza cu un PDF ca vezi.Avind PDF trebuie sa ai si acele 2 furtune de control presiune iar senzorul este linga cutia de baterie.Dar daca ai fost la RAR stiu ei ce trec.In fine sa o stapinesti sanatos si multi km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, din ce imi ziceti voi tind sa cred ca aia de la rar sunt cam dintr o bucata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca chiar ai dpf poti sa te duci la reprezentanta Volvo sa iti dea o hartie oficiala ca ai dpf pe masina si sa te duci cu hartia la RAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am gasit pe wikipedia:

Date motoru

Numărul de cilindri: 4

Alezaj: 75 mm

Cursa: 88.3 mm

Cilindree: 1560 cmc

Putere: 80 kW/109 CP la o turație a motorului de: 4000 U / min

Cuplu: 240 Nm la o turație a motorului de: 1750 rot / min

Aranjament arborelui cu came: DOHC (Double Overhead arborelui cu came)

Momentul arborelui cu came: curelei de distribuție (arborele cotit-cu came partea de evacuare) + lanțului de distribuție (partea a arborelui cu came de admisie cu came de evacuare lateral)

Supape pe cilindru: 4

Raport de compresie: 18.3:1

Ordinea de aprindere: 1-3-4-2

Viteza de mers în gol: 790 rot / min

Evacuare clasificarea: Euro 4 (cu excepția DPF doar Euro 3)

Daca chiar ai dpf poti sa te duci la reprezentanta Volvo sa iti dea o hartie oficiala ca ai dpf pe masina si sa te duci cu hartia la RAR.

dupa cum am spus asta ar fii urmatorul pas, sa ajung cu masina la reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am postat mai sus inteleg ca daca ii pun DPF o transform in Euro 4, am intels bine ? Voi ce parere aveti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ii pui DPF o transformi in EURO 3 cu DPF si scazi 25% din taxa .

Numai masinile care ies EURO 4 de pe poarta fabricii sunt EURO 4 pt RAR .

Ca sa-i pui DPF original este imposibil pt ca nu poti activa modulul ADM iar softul pt masinile cu DPF este altul . Fiind un motor mic nu se poate pune DPF pasiv ca la S60 D5 Euro 3 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, o sa ma gandesc bine ce fac mai departe ca nu prea mai merita sa o inscriu la noi, ajung la aproape 7000E, cu cat as fii luat una de aici ne'avariata. Parerea mea ca masina merita toti bani si a fost lucrata foarte bine tinand cont ca am luat piese de la dezmembrari foarte bune care nu au necesitat nimic mai mult decat vopsirea si montarea pe masina. Pun cateva poze sa va dati si voi cu parerea.

post-3967-0-46772900-1347737307_thumb.jp

post-3967-0-34509900-1347737322_thumb.jp

post-3967-0-15810000-1347737339_thumb.jp

post-3967-0-88828600-1347737357_thumb.jp

post-3967-0-21012100-1347737371_thumb.jp

post-3967-0-10834800-1347737389_thumb.jp

post-3967-0-55487200-1347737410_thumb.jp

post-3967-0-26959300-1347737427_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia aia din portbagaj de la podea arată urat tare cu balamalele alea montate pe deasupra.In rest arată ok,dacă o mai incalti cu niște jenti si o folie deja e alta mașina;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macelar omu n am ce sa zic, am sa le fac pe toate dar dupa ce termin cu inscrisu.

Edited by Alexandru Marius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now