Cosmin L

Probleme tubina S40 2.0D 2005

14 posts in this topic

Salut,

Am o problema foarte ciudata cand pornesc masina, turbina merge perfect dar dupa un timp (intre 1 si 10 min) nu mai merge. Masina nu da nici un semn, pur si simplu nu mai are putere. Se poate tura pana la 4000rpm fara probleme, dar turbina nu porneste. Nu cred ca intra in limp mode.

Nu scoate fum de loc cand tubina e oprita oricat de tare ii dau, cand merge turbina fumega.

Am fost cu ea la test de injectoare si tubina si toate par a fi ok. Daca merg inafara si nu apuca masina sa stea la relanti tubina merge fara probleme si un timp mai lung...1h...2, deci e clar ca se intampla doar cand masina e stationara cu motorul pornit. De fiecare data cand operesc si repornesc motorul turbina isi revine.

Am fost cu ea la Bogdan dar nu a putut sa isi dea seama exact ce are (din lipsa de timp). Am fost si la Volvo unde mi-au zis scurt ca trebuie schimbata turbina (8.000 de lei) si toate injectoarele (12.000 lei).

Deja sunt in pana de ideei. Cine vine cu un sfat?

Mersi,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valva control turbo ? Au schimbat-o mai multi.

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valva control turbo ? Au schimbat-o mai multi.

Salut,

Este schimbata in martie. Am pus o valva de la Bogdan si masina tot asa face. Se pare ca nu este valva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Revin cu un update. Am fost la Ciprian pentru verificare turbina si este ok. Toate valorile sunt in standard. Omul mi-a recomandat sa verific senzorul de la turbina, este foarte posibil ca acelas sa fie de vina.

Apropo de Cipos e super baiat, recomand.

Stie cineva cand vine Bogdan din vacanta? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am aflat de unde era problema. Se pare ca senzorul de pozitie turbina da semnale eronate catre ECU si ca sa nu apara probleme el opreste turbina. La Bogdan nu aparea pe tester pentru ca masina mea nu are un update facut si eroarea era inregistrata ca Turbo Valve Failure, dar pareau 2 erori identice. Una din ele era pentru acest senzor.

Intrebare, stie cineva unde pot sa schimb senzorul?

Mersi,

Cosmin

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Ciprian :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) nu merge, nu are echipamentul necesar pentru asta....din pacate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti!Am si eu o problema,sper ca e bun acest topic.In urma cu 1 luna si ceva mi-a picat turbo,m-am gandit sa-l reconditionez,l-am montat,iar acum nu mai trage ca inainte...se simte o diferenta majora,se simte cum intra turbo de la aprox. 2500 turatii dar nu mai are puterea dinainte.Sper sa primesc cateva pareri bune ca sa ii dau de cap :D Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma refer ca se simte puterea aia de la 2500 de ture,masina merge ok,doar ca nu mai are puterea care o avea inainte,cand aveam turbo original...vorbim de 1.6 diesel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma refer ca se simte puterea aia de la 2500 de ture,masina merge ok,doar ca nu mai are puterea care o avea inainte,cand aveam turbo original...vorbim de 1.6 diesel :D

Salut, incearca sa mergi cu ea la test sa iti faca o diagnoza ca lumea. Daca ai drum in Bucuresti du-te la Bodgan ca stie ce zice. Posibil sa fie actuatorul de la turbina sau senzorul. Si la mine se simtea ca porneste turbina, adica avea o cadere de putere inainte sa inceapa sa traga.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt din Caras-Severin....Am drum lung pana la Bucuresti :))...dar am observat ca si-a mai dat drumu dupa ce am tinut-o vreo 2-3 zile numa in 3000-3500 ture....:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este neaparat de la EGR, 1.6D e destul de permisiv la EGR .

Mai degraba probleme la DPF .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari,

Dupa lungi cautari am descoperit problema. O valva de admisie avea un perete exterior crapat si scapa presiune pe acolo. La relanti se bloca pe inchis si nu mai ajungea nimic la turbina. Acum am reparat-o si merge ok, nu se mai intrerupe. Problema au rezolvat-o cei de la Typhoon Service din Baneasa. Sunt foarte meticulosi si foarte seriosi. Recomand.

Bogdan, mersi de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai ca m-ai pierdut, ce valva de admisie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now