daann

V40 T4

29 posts in this topic

M-am decis.Sau mai bine zis...sunt din ce in ce mai hotarat sa plec marti la prietenul nostru Cipilika sa imi iau un T4 din 98 140k mile, si sa il pun pe V-ul meu.DIn cate stiu.. pe langa motor imi mai trebuie cutia+planetare si electronica.Acum intrebarea mea este...cum fac cu cablaraia? Se potriveste pur si simplu?mufez si gata? sau trebuie sa incep sa modific?Are care idee?Din cate stiu , fizic, T4 vine pe masina fara nici un fel de modificare?Asa e?Oricum..sa curca parerile..opiniile pro si contra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu o vinzi pe a ta si iei un V40 T4? Sigur iesi mai ieftin , mai putina bataie de cap , plus ca ma gandesc ca un T4 are si frane mai mari , jante mai mari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmatorul upgrade va fi la sistemul de franare.cu jantele nu e problema..deja am pe 17.Nu o vand pe a mea pentru ca e inmatriculata pe Bg si nu as lua pe ea nici o ceapa degerata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate iti vin invers daca e cu volan pe dreapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti dau eu un T4 din 98 cu 2800 negociabil Nu ma incanta masinile pe Bulgaria ca am fi putut discuta de un eventual schimb. Poate o vinzi pe a ta.Vezi detalii despre masina la sectiunea vanzari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum asta Rand? Daca e de UK are bujiile invers ?

Dane vezi ca difera ECM-ul, al tau este tot Siemens dar arata asa iar cel de T4 arata asa .

De asemenea difera imobilizarea, masina ta foloseste Bosch Cartronic iar la T4 trebuie IMMO 3 tot de la Bosch, evident alt cablaj .

Cu alte cuvinte iti trebuie tot cablajul de la IMMO BOX si de la ECM .

Pt a fi sigur da si tu consola centrala jos si vezi ce ECM ai, teoretic trebuie sa fie EMS 2000 .

DSA nu mai trebuie pt ca si T4 tot EMS 2000 are dar difera mufa fiind alt model de EMS la turbo .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super.Chiar ma uitam pe site-ul ce mi l-ai zis..dar nu am gasit nimic pt s/v sub 2000 :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai pe mine nu ma intereseaza decat motorul...in rest...e functionala si a mea..deci nu are rost sa imi mai iau o masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok man , pana acum stiu 2 masini cu motor schimbat cu unul mai potent si ambele sunt carute. O masina nu are doar motor , masinile mai puternice au frane mai mari , suspensie mai sport ,alta cutie. volant+ambreiaj mai mari, suporti motor mai mari , alte bujii , planetare etc . Succes cu proiectul , insa nu degeaba iti recomand schimbarea masinii cu totul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cred si eu. La mine se simte asta si siu ce spun. Am avut si S40 diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok man , pana acum stiu 2 masini cu motor schimbat cu unul mai potent si ambele sunt carute. O masina nu are doar motor , masinile mai puternice au frane mai mari , suspensie mai sport ,alta cutie. volant+ambreiaj mai mari, suporti motor mai mari , alte bujii , planetare etc . Succes cu proiectul , insa nu degeaba iti recomand schimbarea masinii cu totul.

Pai: Suspensia + sistemul de franare va fi urmatorul punct pe agenda.Suportii sunt aceiasi, bujii momentan sunt bune cele pe care le am, motorul nou il iau cu cutie planetare etc.Deci?De ce ar fi caruta? Ca sa nu mai zic ca la a mea stiu fiecare surub inlocuit spre deosebire de o masina noua la care nu as sti nimic...iar surprizele ar curge garla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate face , nu zic nu , dar ca timp+bani , cred ca iesi dublu. Bafta cu proiectul

PS: Chiar sunt curios , cu cat ai gasit motor+ turbo + volant + cutie+planetare?

T4 nu are intercooler si radiator de ulei?Nu trebuie sa scimbi si pompa de benzina sa iti iasa amestecul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E mult de lucru la asa ceva... sa sti ca nu e asa simplu cum pare (printre altele, sa nu uiti de pompa de combustibil din rezervor, care la turbo e la cu totul alta presiune. Din ce stiu eu, la aspirate e pe la 1bar, la turbo are ~3.3bari). Multa bafta!

Ai putea sa impaci si capra si varza, daca iti lasi masinuta ta asa cum e (ca banuiesc ca te-ai si atasat cu ea) si iei o alta mai ieftina, compatibila cu T4... daca asta e un "must have".

...Mai pui 500 si iti un 400 caruia sa ii transplantezi motorul t4. In felul asta obti mai mult decat un t4 si poate fi un proiect frumos si fioros.

Zic si eu... :smile:

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ideea e ca imi trebuie motor pentru a mea.Ca nu cred ca se poate face al meu.Sau nu stiu pe imeni care sa il faca.Dar asta incerc sa aflu si eu..cum adica imi trebuie una "compatibila" cu T4?Asta ce are?Intreb si eu ca prostu...nu de alta..dar sa stiu daca merge sau nu.Pana acum..din ce am vb cu BogdanG se poate.Pretul..pentru toate piesele de mai sus este unu satisfacator, multumita lui Cipilika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E buna si a ta...

Ideea mea era ca, pot fi atat de multe lucruri de schimbat ca posibil, nu va fi nici o diferenta intre a o transforma pe a ta sau orice alta masina "compatibila".

Am zis de pompa de combustil dar: iti mai trebuie si esapament, plus ca eu stiu ca unele componente sunt diferite la turbo si non-turbo. Sunt unele bielete altfel (atat pe fata cat si pe spate), bare stabilizatore, antirului, radiatoare, intercoolere... pana si unghiurile directiei se regleaza altfel la turbate, etc.

Imi e sa nu incepi si sa ramai suspendat cu ea...

Pai cum asta Rand? Daca e de UK are bujiile invers ?

...

Cred ca e vorba de instalatia electrica... care e pe dos, pentru ca merge in alta parte la habitaclu/ceasuri. Va trebui ajustata, fie lungita, fie scurtata... asta nu mai tin minte.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e pe dos instalatia electrica, este fix aceiasi .

Un motor aspirat sau turbo(pe S/V40) tot de 3.5 bari are nevoie, difera regulatorul de pe rampa de injectie care se inlocuieste o data cu motorul .

Singurele probleme sunt la electrica iar avantajul platformei S/V40 este ca sunt plug&play, schimbi instalatia de EMS 2000 cu cea de EMS2000 turbo si ai rezolvat . Trebuie insa masina donatoare iar aceasta trebuie sa fie aproape nu la 600 km, aici e problema mare .

Ca sa porneasca T4 ai nevoie de immobox, ecm + cheie, toate tb sa fie imperecheate .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbeam cu Cipilika care imi zicea ca nu e cazu sa schimb immo ecm + cheie.Trebuie doar sa fac o poza cu ECM meu..si daca sunt la fel..ura.Daca nu...cica nu ar fi posibila operatiunea :| .Bogdane..tu ce parere ai?

Edited by daann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum sa fie la fel ? Asta e gluma sau banc ?

T4 a aparut la MY 1999 si a venit cu alta imobilizare si alt ECM numit EMS 2000 TURBO . Pana in 98 au existat doar 1.6i, 1.8i si 2.0i pe benzina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa te duci la Gieuroservice sa le explici problema, sunt mecanici buni,

poate ti-o repara , bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de info..ii cunosc pe baieti..sunt super de treaba, am colaborat cu ei..dar acum..chestia asta..as vrea sa o fac de unu singur.Adica...fara service.Doar eu cu inca un tip.Dca ma apuc sa ii schimb motorul..simt nevoia de a face eu singur chestia asta.Stiu ca sunt a prostie..dar asa cred eu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Un motor aspirat sau turbo(pe S/V40) tot de 3.5 bari are nevoie, difera regulatorul de pe rampa de injectie care se inlocuieste o data cu motorul .

...

Ai dreptate e aceeasi presiune dar din datele mele difera capacitatea in litri pe ora. :smile:

Voi stiti daca conteaza... eu am urmatoarele date:

Pump capacity at 20C and a sistem pressure of 300KPa

- 12V, B4164S B4184S B4204S, 100L/hour;

- 12V, B4194T B4204T, 125L/hour;

- 12.5V, B4164S B4184S B4204S, 120L/hour;

- 12.5V, B4194T B4204T, 150L/hour;

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de unde ai tu datele astea dar iti garantez ca la ralanti un 2.0T face 3.5 bari .

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Un datasheet de pe sectiunea cu specificatii/manuale a volvoclub.org.uk

Probabil, e ceva facut de fani, nu ceva oficial, ca si mie imi da cu virgula... Credeam ca aveti voi explicatia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now