robvie

BOV , boost controller , injectoare + pompa

38 posts in this topic

@Bogdan G , eu am cerut niste sfaturi de tuning ( impropriu zis ) pe un forum , iar tu ai postat ca masina mea e prea stricata sa imi faca cineva soft !!! Nu am vrut sa fiu lipsit de bun-simt dar chiar a sunat destul de arogant raspunsul tau . In final problemele mele sunt electronice si o sa le rezolv si tot o voi duce in 300 cp ;)

Stricata asa cum este , trage bine , nu maninca ulei , consuma bine in afara , suna foarte frumos motorul , nu imi da benzina pe evacuare , nu bate nimic , imi sta apa la 90 , am compresie , am boost injectoarele sunt ok bobine ok ... nu vad motivele de ingrijorare

@volvo 244 , sa inteleg ca nu am distributia pusa la punct ? sau a fost pusa ulterior de catre tine ? As fii recunoscator daca ma puteti ajuta cu informatii despre istoria masinii , daca nu , o zi buna va doresc oricum .

Edited by robvie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am spus ca este pusa aiurea ;el a remediat problema ; si ulterior m-a sunat sppunand ca am avut dreptate ca era decalat distributia cu 2 dinti

restul ai vazut in atasamente

:smile:

bafta

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robvie, nu ai inteles inca nimic. Tu chiar crezi ca un tuner care face treaba buna sta sa-si bata capul cu masina ta care are o gramada de probleme? Eu sunt trecut prin asta si m-am saturat sa stau sa le explic la oameni ca problema lor nu este de la softul meu ci de la fierul lor, sunt "tuneri" care vad altfel lucrurile, au scoala de aburitori luata cu 10 iar cand ai probleme din cauza softului este clar problema clientului . Am reparat dupa acesti "tuneri", stiu cum desfac un ECM, se vede ca le tremura mana cand lipesc la loc un 29F800 iar cand nu mai porneste masina din cauza ECM-ului evident ca tot clientul e vinovat pt ca a scapat cheia pe jos cand de fapt nu mai booteaza ECMul .

Iti urez succes in demersul tau, eu ma opresc aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan eu am zis ca vreau sa ii fac un simplu chip , sa castig maxim 20 % din puterea stock a masinii , din timpii de aprindere , amestec mai bogat si boost mai mare . nu am zis ca vreau sa ma duc la nu stiu ce firma de tuning sa o fac dragster . ca nu am bugetul necesar si nici masina in conditii optime , stiu . Oare chiar o fii imposibil ? Oare chiar are atatea probleme masina asta incat nu o pot repara si nici un chip nu merita sa ii fac ?

Suntem pe un forum la sectia " modificari motor " pana la urma , as putea sa am masina si stricata de tot sau sa nici sa n-o am , si sa vb pur si simplu din pasiune si vise , care ar fii problema ? Poate am o coaja si visez sa o fac avion , asta e ... am un hobby si o pasiune pt motoare turbo benzina si din pacate nu mi-am permis alta masina in stadiu mai bun , si alte lucruri nu imi place sa citesc sau sa dezbat in timpul liber decat masini masini masini .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca volanta de pe 850 t5/t5R merge pe s60 t5 ? La baza este acelasi motor , doar ca , pe s60 au pus distributie variabila , alt ecu si VOLANTA BI-MASA iar eu vreau sa trec la una cu masa simpla ( sa o trimit la paket cu kitul ambreiaj la usurat si pregatit )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Robvie!

Eu am acelasi motor ca al tau pe masina mea si acelasi sistem de injectie Bosch ME7.0 (cu clapeta de acceleratie electronica).

Referitor la modificarile pe care vrei tu sa le faci:

1. Nu merge pus BOV atmosferic ,doar de recirculare( cu aceeasi problema m-am confruntat si eu). Cel original se afla pe turbina si poate fi anulat ( se inlocuieste cu un capac confectionat din tabla de aluminiu ).

2. Pentru 300Cp nu trebuie schimbate pompa de benzina sau injectoarele si chiar poti trece de aceasta valoare cu un esapament corespunzator si turbina 19T.Este indicat sa schimbi si toate furtunele de pe admisie cu unele siliconice. Daca vrei sa scoti maxim din 19T montezi un intercooler frontal+injectoare de 450-500cm3 si pompa benzina walbro 255lbh. Softul trebuie facut neaparat pe stand Dyno.

Problema e ca sunt prea multe erori in fisa aia de diagnosticare. Un STAGE 0 cum spunea si Matrixxx este absolut necesar la masina ta si dupa aceea poti trece la modificari. Si toate COSTA !!! Destul de mult. Un tuning facut corect te poate ajunge ~ 3000 euro ,dar pentru cine are banuti nu este o problema nu?

Volanta singlemass de la 850T5 merge fara probleme la motorul tau (doar impreuna cu ambreiajul potrivit ,de pe 850T5 ;indicat ar fi cel de 850R).

:salut: BAFTA multa si oricand ai nevoie de informatii nu ezita sa ma contactezi (aici pe forum sau telefonic).

Citind toate postarile de pe topic vreau sa mai fac cateva precizari:

Sunt multe diferente intre motoarele puse pe 850T5 si cel de pe S60T5:

1.Alt bloc motor (diferente la sistemul de ungere).

2. Internele sunt mai puternice (merg bine si la 400Cp cu un tuning corect).

3. Diferente si la segmenti (cel de compresie este mai subtire).

4. Alta chiuloasa (cu VVT pe evacuare si tacheti solizi). Admisia este cu 20% mai mare iar deschiderea supapelor de evacuare mai mare cu 12%. Se poate duce motorul in 7500 rotatii fara probleme.

5. Turbina 16T care este mai buna decat 15G.

6. Injectoare mai mari.

7.Management al motorului mai performant care protejeaza f. mult mecanica daca senzorii sunt in stare perfecta de functionare.

In legatura cu planetarele.... sunt f. puternice. Cel putin la mine nu exista uzura dupa multe nebunii facute cu masina. Singura problema apare la canelurile din fuzeta care in timp se uzeaza si apare acel pocnet in marsarier. Nu poti strange f. bine suruburile planetarelor deoarece risti sa le rupi si e nasol. La 850 planetara se strange cu piulita si nu apare aceasta problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marian78 , multumesc frumos pentru informatii si ajutor , si eu la randul meu daca te pot ajuta cu orice , contacteaza-ma !!! sunt perfect de acord cu totce spui dar din pacate nici eu nu am cateva mii de euro de bagat in masina de-ODATA , daca aveam ori imi luam evo / silvia s15 / skyline sau chiar s60R SAU faceam un tuning complet cap-coada la o firma specializata si era deja gata masina dar traim in romania , unde visele se ating greu cu eforturi si rabdare .

1 -in primul rand am o problema cu debitmetru de aer de rezolvat ( nu stiu daca este senzorul defect sau unul din fire intrerupe pana la ecu ) si sunt curios daca se poate dezactiva " limp mode " din calculator , chiar daca rezolv eu problemele si dispar erorile din bord , odata cu noi modificari vor aparea altele si iar imi va da "performance reduced"

2 -caut un 850 t5/t5r la dezmembrat sa iau volanta cu kit ambreiaj sa le trmit la Hexer ( 4tuning ) la modificat , oamenii fac cea mai buna treaba ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limp mode nu se poate dezactiva iar cablurile nu se intrerup asa usor decat prin multe manevre facute mufelor . De obicei defectul apare in apropierea mufei.

Volanta o poti lua de la dezmembrari si trimite la modificat dar ambreiajul recomand sa fie nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in caz de resoftare cred ca dispar toate modurile de avarie ale motorului , inclusiv limp mode si cred ca se poate sterge oricum dar nu stie oricine , exact cum faci immo off ... asta e parerea mea , ALTFEL toti care au turbina mai mare cu wastegate extern , bov atmosferic si fac overboost ar sta numai in limp mode sau ar trebuii sa aiba stand-alone ecu !!! si din cate stiu nu are toata lumea stand alone ca e f scump

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicidecum. De aceea exista remap,nu ca sa dezactivezi limp mode-ul, ci ca sa ridici limita de overboost. Asta in caz ca nu este "hardcoded" in ECU cum am patit eu la Smart (oricat ridicam limita de boost din soft, peste 1.15 bar relativ intra in safe mode). Evident aplicat alta solutie (mai radicala) si acum merg cu 1.3 bar ;D

Galaxy S on IceCream Sandwich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca doresti sa cumperi/vinzi ceva,Bursa iti sta la dispozitie,acolo poti cauta/gasi ceea ce te intereseaza.

Hai sa nu deviem de la subiect in acest topic.Multumesc de intelegere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este stage 0 ... montat clapeta cu eticheta galbena de pe un S80 t6 , ulei motul 5w30 , pivoti si bucse brat , si cum mi-a prezis bogdan aveam o mica problema la o planetara , insa nu uzura , au sarit bilele afara ( probabil cand am schimbat pivotul ca am tras tare de brat ) , kit distributie , nici o eroare in bord .

Recunosc , am mai citit despre masinile astea , mi-am luat vida , un tester prin bluetooth pentru redare realtime data , si am constatat ca sunt suficient de performante piesele stock ale masinii , cu un remap si usurarea caroseriei prin tot ce este posibil , se obtin rezultate foarte bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut baieti. m`ar interesa si pe mine ce presiune maxima este capabil sa faca o turbina de 2.0t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now