daridan

pierdere de antigel cu motorul oprit...!

2 posts in this topic

SALUT BAIETI!!

AM SI EU O PROBLEMA.IN URMA CU O LUNA AM FACUT SCHIMBUL LA ANTIGEL.INAINTE DE AL FACE AM BAGAT O SOLUTIE DE CURATARE A INSTALATIEI DE RACIRE "2+2" PE CARE AM CUMPARAT-O DE LA UN PECO.AMPUS ANTICELUL SI I-AM FACUT AIERISIREA,TOTUL OK!

CAND M-AM INTORS SA PLEC CU MASINA AVEAM O BALTA DE ANTIGEL SUB MASINA,IN PARTEA DREAPTA(PARTEA CU VASUL DE EXPANSIUNE).AM COMLETAT SA VAD PE UNDE CURGE DAR NIMIC.CERT ESTE CA ATUNCI CAND MOTORUL ESTE PORNIT NU CURGE SI NICI NU SCADE NIVELUL IN VAS DAR LA 10-15 MIN DUPA CE IL OPRESC CURGE CAM CAT AR FI CANTITATEA ANTIGELULUI IN VASUL DE EXPANSIUNE.

POATE SA IMI ZICA CINEVA CE AR TREBUI SA VERIFIC SAU DE LA CE POATE FI.EVENTUAL NISTE POZE CU CE TREBUIE SA VERIVIC,SAU FURTUNELE LA CARE AR TREBUI SA MA UIT.

VA MULTUMESC ANTICIPAT!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema a fost din cauza unei tevi de plastic care vine in partea din spate a pompei de apa. Din cauza presiuni facute de aceea solutie patrea care intra in spatele pompei de apa are un fel de "gat" care a cedat . Daca nu eram atent cand am schimbat kit-ul de distributie cu pompa de apa nu mai scapam e problema aceasta.. teava respectiva a fost pana in 20 ron. 

Edited by daridan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now