Sign in to follow this  
Followers 0
Laura

Previziuni pesimiste pentru traficul din Bucuresti

5 posts in this topic

Potrivit unui studiu facut de Primaria Capitalei, un bucurestean care merge spre serviciu si asteapta in trafic, in momentul actual, o ora, va parcurge aceeasi distanta peste 20 de ani in 2 ore si jumatate. Singura posibilitate de a evita aceasta varianta, declara specialistii, este sa se puna in practica proiectele de infrastructura. Angajatii primariei, care au lucrat la Planul General pentru Transport Urban, afirma ca, pana in 2017, timpul de asteptare in trafic va fi mai mare cu 83% fata de aceasta perioada. Cercetarile arata ca, pentru fluidizarea traficului, este nevoie de adoptarea unor masuri de promovare a transportului public, dar si cresterea tarifelor pentru parcare. In scenariu sunt prevazute extinderea liniilor existente de tramvai, constructia de linii noi de metrou sau imbunatatirea unor puncte de transfer cum sunt cele de la Gara de Nord, Piata Obor, Piata Sudului sau Piata Eroilor .

Sursa: Radio Guerrilla

Personal mi se pare optimista estimarea ca un drum parcurs acum intr-o ora va dura 2 ore si jumatate peste 20 de ani. Cred ca se va intampla mult mai devreme.

Mi s-a intamplat in iarna asta, o singura data, e adevarat, sa fac 3 km in 2 ore, in Bucuresti, intr-o seara extrem de aglomerata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anunt cat de poate de prost pentru bucurestenii ajunsi la capatul rabdarii din cauza traficului si convinsi ca mai rau de atat nu se poate!

Consilierii din Primaria Capitalei au aprobat marti zeci de lucrari care vor tine paralizat Bucurestiul pentru inca cinci ani. Si asta, desi nu s-au terminat nici macar proiectele incepute deja.

Edilii spun ca daca oamenii au intrat in hora, trebuie sa joace. Fara viitoarele pasaje, parcari si legaturi intre strazi, toate lucrarile de pana acum sunt in zadar. Mai intai trebuie terminat inelul principal al orasului.

Dupa ce au inceput lucrarile la Pasajul Basarab si la cel de la Obor, santierul sa va muta spre estul si sudul Capitalei. Exista cateva proiecte care trebuie puse in aplicare. Este vorba de modernizarea pasajului Muncii in genul pasajului Obor. Sau un pasaj subteran rutier in Zona Iancului.

Totodata, vor continua lucrarile din zona Timpuri Noi. Exista o solutie si pentru a scapa de cozile de la intersectia Splaiului Unirii cu Mihai Bravu. Pe aici ar trebui sa treaca pana in 2013 un pasaj suprateran.

Si pentru ca haosul de pe strazi sa fie si mai mare, edilii anunta alte santiere pe arterele ce compun inelul median. Deja, in zonele unde se planuiesc pasaje, soferii abia se mai strecoara.

Consilierii au aprobat strategia. Teoretic, urmatorii cinci ani ar trebui sa aduca opt pasaje, patru strazi noi, cinci legaturi intre bulevardele mari si 15 parcari subterane. Chiar daca edilii se tin de treaba, se va vedea prea putin efectul: Capitala s-a umplut deja de masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape ca imi vine sa im cumpar un scuter...Volvo,bineinteles.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consilierii Municipali au aprobat planul care are ca scop fluidizarea traficului din Capitala.

Proiectul prevede constructia de pasaje rutiere subterane si supraterane, largirea unor strazi si legaturi cu autostrazile si drumurile nationale. Ca sa puna planul in aplicare, municipalitatea va investi 7 miliarde de euro in urmatorii 18 ani.

Sursa: Radio Guerrilla

Nu pot sa spun decat: "Sa imbatranim frumos"  :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mdea...la asa tzara, asa lucrari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0