Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest Flash-tuning

OBD Chiptuning pentru ma?inile produse începand cu anul 2000

42 posts in this topic

Ce oferim :

          OBD Chiptuning pentru ma?inile produse începand cu anul 2000 ?i care au motoare Turbo Diesel – PD (Tdi) sau Common Rail (CDTI, Crdi, dCI, Cdi, etc.) –  benzin? aspirate sau turbo, prin remaparea ECU-ului (Electronic Central Unit) pentru ob?inerea unei cre?teri a puterii ?i a cuplului motor cuprinse între 20-40%.

          Cum proced?m :

          Prin mufa de diagnoza OBD a ma?inii, opera?iunea de citire-scriere se efectueaz? direct între laptop ?i calculatorul masinii dvs. Cu ajutorul unui soft special se rescrie informa?ia optimizat? în calculatorul ma?inii, dupa citirea în prealabil a programului original care va ramâne la dispozi?ia clientului.Opera?ia nu dureaz? mai mult de 5-10 minute.

          Calitate :

          Softul oferit este optimizat de Tcm-Fahrzeugtechnik Germania, care este unul dintre liderii de pia?? al acestui segment, cu experien?a din 1991 în domeniul chiptuning-ului.Toate softurile oferite de aceast? societate beneficiaz? de TUV, în Germania existând ?i posibilitatea acord?rii de garan?ie pentru 100.000 km sau 24 luni. Pentru moment aceast? posibilitate nu exist? ?i în România datorit? legisla?iei în vigoare.

Motorizarile disponibile pentru Volvo sunt :

Volvo S40 2.4 D5 Bosch EDC16C31-6

Volvo S60 2.4 D5 Bosch EDC16C31-6

Volvo V40 1.9 D Bosch EDC15C3

Volvo V50 2.4 D5 Bosch EDC16C31-6

Volvo V70 2.4 D5 Bosch EDC16C31-6

Volvo XC70 2.4 D5 Bosch EDC16C31-6

Volvo XC90 2.4 D5 Bosch EDC16C31-6

Membrii acestui forum au un discount de 15% fata de preturile de lista afisate pe site.

www.flash-tuning.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog specifica si ce performante vor avea masinile... Ceva de genul "before & after".

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata! :)

1.9 D 80 kw (102 cai) si 265 nm  --> 97 kw (132 cai) si 310 nm

2.4 D5 120 kw (163 cai) si 340nm --> 146 kw (198 cai)  si 400nm

2.4 D5  136 kw (185 cai) si 400 nm --> 162 kw (220 cai) si 450 nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai citit despre Tcm-Fahrzeugtechnik si pe alt site din romania dar baietii nu aveau volvo pe acolo. Ce-mi puteti spune despre remaparea unui volvo s40 motor 1.9D 75 kw. Va apucati de treaba deoarece pe site nu am vazut decat v40 si  inca 2 motoare t5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Motorul tau se face fara probleme si ai datele de contact pe privat. Este aceiasi electronica ca si pe V40. Intre timp a venit un update mai mare pentru Volvo pe care o sa-l detaliez aici zilele urmatoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar la un motor pe benzina de 1800 la 90Kw????? se face si spune-mi si pretul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Motorul tau se poate remapa dar numai cu ECU scos de pe masina si conectat la o interfata speciala. Masina castiga 11 cai si 15nm iar pretul este de 250 de euro.

O zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

spune-mi si mie te rog pret si performante dupa remapare pentru un

S40 T4 (2.0T benzina 200cp) din 2002 (daca faceti, nu am vazutl in lista).

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina ta se remapeaza prin acelasi procedeu ca si la 1.8 de mai sus. Va ajunge cu o versiune normala la 235 de cai si va castiga 50nm. Versiunea cea mai de sus (Race) iti duce masina la 245 de cai si +65nm. Mai exista si varianta de mijloc (hituned) de 240 de cai si 60nm. Pretul ii ai pe PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un Volvo s40 din 1998 2.0T 160cp! cum se face upgrade-ul, care este castigul si cat costa? merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

BOGDANDMN - din pacate pentru masina ta nu putem face nimic. Se face doar ciptuning clasic cu scos ecu / dezlipit eprom / lipit altul.

Xenadrina - ai dreptate aici dar nu inseamna ca e obligatoriu. Lucram cu o firma cu mare experienta si am tunat sute de masini in ultimii ani. Unele au fost masini foarte performante si cu electronica noua. Preturile suntem si noi oarecum fortati sa le tinem jos pentru ca sunt unii care strica piata aruncand preturi foarte mici la o calitate indoielnica. Sunt insa masini care sunt la preturi spre 1000 de euro dar Volvo nu se numara printre ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai copiat raspunsul din topicul de dincolo? Cred ca ai gresit topicul.  :D

Greselile pe site pot sa existe intr-adevar (daca se observa asteptam atentionare) pentru ca este foarte multa informatie insa nu vad legatura cu procesul de tuning, iar grafice nu avem deloc. Iarasi adevarat ca sunt motorizari Volvo care nu sunt incluse in lista de pe site dar exista date de contact unde se poate purta o discutie detaliata despre intrebarile pe care clientul le are. Cerea de tuning pentru Volvo in Romania este foarte mica pentru ca masina are un target (in general) care este diferit pietei de tuning. In momentul in care asta este activitatea noastra nu avem cum sa nu cunoastem o masina ca S60 oricat de rara ar fi ea in Romania. Crede-ne ca am facut masini mult mai scumpe, mai puternice, mai performante decat S60 cu orice motorizare insa nu asta e ideea aici. Aceiasi importanta o are si o masina de 80 de cai si una de 400.

Ceea ce faci tu acuma este usor - arunci niste cuvinte insa nu ne cunosti deloc. Tu te-ai documentat despre noi? Hai sa lasam loc in topic pentru intrebari ale celor care nu stiu asa de multe despre tuning si au nelamuriri. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint de acord cu Xenadrina. Pe un forum dedicat unei marci - ca acesta, trebuie ca firma voastra sa vina cu niste date concrete - macar atunci cind cineva pune o intrebare gen "cite S60 ati tunat ?". Daca se raspunde concret (ca sa nu mai zic ca firmele adevarate au baze de date cu ce masini au tunat - deci e foarte simplu de aflat) atunci sigur veti inspira mai multa incredere. Nu spune nimeni de aici ca sinteti neseriosi sau ca nu va faceti bine treaba, insa oamenii din tara asta s-au mai desteptat, au mai dat de un internet, au mai citit...E de asteptat ca atunci cind, de prima data cind intri pe un site gasesti chestii neclare, sa faci un pas inapoi. Right ?

Deci toata aceasta "voalata" polemica sa nu o ia nimeni drept ofensa. Sint intrebari care cer un raspuns firesc si adevarat, mai ales cind e vorba de tuning-ul motorului...

Numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca tot va legati de greseli chiar m-am uitat si strict legat de Volvo nu pare a fi nici una. Chestii neclare pe site? Le astept aici concret sa le lamurim ca vad ca nu zice nimeni nimic concret. Baza de date este importanta ca o au "firmele adevarate"? Se poate face o baza de date in 10 minute daca vrei. La asta va uitati voi cand cautati cea mai buna solutie de tuning la masina voastra? Ca s-a mai desteptat lumea iarasi nu vad ce legatura are cu oferta noastra de aici.

Avem asemenea topice pe apoape toate forumurile auto romanesti dar aici vad ca nu intervine nici un moderator. Este un topic in aria de publicitate. Fiecare trebuie sa i-a o decizie dupa ce intreaba si verifica oferta noastra. Esti interesat? Foarte bine! Nu esti interesat? Iarasi foarte bine dar aceste polemici nu isi au locul intr-un topic de publicitate. Mai ales ca nu am vazut nimic concret si fondat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu dar aceasta discutie nu isi are rostul intr-un topic de publicitate. Pentru asta se poate discuta in alt topic. Ma rog, nu inteleg nici de ce ai scris acelasi raspuns in patru topice diferite. Deci nu te-ai uitat pe site-uri, nu nimic - ai aruncat un text cu copy-paste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti la fel de inversunat ca la inceput dar iarasi ai zis ceva gresit. Nici nu avem motorizarea scrisa de tine in oferta. Eu ma retrag aici din discutie pana la urmatoare intrebare legata strict de tuning.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xenadrina, daca vrei sa faci ceva comentarii sau sugestii, te rog fa-le intr-un mod civilizat si fara superioritate. Daca ai alte ganduri, fa-o pe mesaj privat, exista si optiunea aceasta.

Va rog, fie continuati pe topic, fie dispar mesajele care nu au legatura cu subiectul. Acesta NU este un site care sa demonstreze cine e mai destept.

NU ASTEPT RASPUNS LA MESAJUL MEU.

Multumesc pentru intelegere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot vrei sa-mi raspunzi, desi am rugat in mod expres acest lucru, fara sa pornesc alte polemici, iti citez din mesajele tale :

- "Nu am nimic nu tunningul vostru ,la ce greseli am vazut ca aveti pe site , nu imi puteti inspira incredere"

- "si grafice  iar voi incurcatii cilindreea ,nici macar nu v-ati documentat mai atent , poate va pricepeti la alte masini , dar la volvo nu cred ca ati nimerit-o"

- "nu ma intereseaza ca ati tunnat masini mai scumpe , aici e forum volvo si te-am intrebat daca ai tunat un S60 , din raspunsul care l-ai dat se pare ca nu ati tunnat nici unul"

- "cand am zis grafic ATAT restul am dreptate si daca nu stii sa te uiti pe propiul site ..iti explic eu"

    Asa ca "explica-le tu lor" pe mesaj personal te rog daca tot stii deja ce-au facut ei in materie de tuning si revenim la topic.

    Ah, si te-am asteptat sa apari la intrunire in R-ul tau, imbracat de nunta, dar probabil n-ai mai reusit sa ajungi ;)

    Numai bine.

    @Flash-tuning : un tuning prin mufa OBD pentru V40-ul meu de 1.6 din anul 2000 cu ECU Siemens EMS2000 se poate ? A doua oara nu mai scot EEPROM-ul din ECU, si vreau sa stiu daca sa stau potolit sau mai exista o sansa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Prietene", lasa apelativele de genul asta te rog ca nu am facut armata impreuna. Asta unu la mana. Doi la mana, daca nu stii ce intrunire am avut, apeleaza cu incredere la forum, sunt poze... Trei la mana, daca nu s-au putut face observate 15 masini parcate in fata academiei sus in parc asta nu mai este vina noastra.

Personal am incheiat subiectul pentru ca nu mai am nimic de adaugat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumpara cineva Logan??? >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnight Caller  - sper sa nu confund dar cred ca stiu istoria masinii tale legat de tuning. Sfatul nostru este sa lasi masina asa cum este acum. Nu este o motorizare care se preteaza foarte bine la tuning mai ales in ceea ce priveste performanta castigata dupa modificare. Fiind si un ecu "problematic" cred ca cel mai bun sfat este sa lasi masina asa cum este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V40 alb, modificat initial de DimSport. Baieti de nota 10, ii recomand. La mine a fost pur si simplu ghinion. Oricum ma bucur ca am ajuns celebru ;D

Am inteles, asa o las... Ma gandeam la o turbinuta mica sau macar un Ram-Air, macar pe la 120 de caluti sa ajung si eu. Dar sunt off-topic, o sa deschid un subiect nou pe tema asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

afecteaza cu ceva viata motorului un chiptuning?  intreb doar de curiozitate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina ajunge la 215 cai si 300nm pentru o varianta normala. Trebuie sa stii ca masina ta se poate face doar cu ecu scos de pe masina (fara a lipii/dezlipii nimic la el) neexistand solutie prin obd. De asemenea dupa remapare trebuie folosita obligatoriu benzina cu cifra octanica de 98. Pretul pentru modificare este de 330 de euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar daca e fabricat in 1999 nu e posibil si la mine un flashtuning?

ECU e Bosch ME7.0  iar motorul are 166 kw  si 310 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites