Sign in to follow this  
Followers 0
Beclea

engine system service required

14 posts in this topic

Buna seara , astazi in drum spre casa am calcat-o putin pana in 4.000 de ture , motor 2.4D si hop engine system service required , dupa care mi-a taiat gazul , am oprit imediat , am oprit si pornit motorul si a disparut tot , si masina trage la fel ca inainte , ce o fi fost ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica daca colierele furtunelor de la intercooler sunt stranse sau s-a spart intercoolerul ,daca s-a spart iti face o pata de ulei unde s-a spart . Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intercoolerul are nici o luna de cand l-am schimbat , am uitat sa precizez 2 lucruri : 1 Masina este resoftata(Chipata) 2 : aseara am bagat vreo 15 l de motorina de la " baieti" dar buna , am mai bagat si in alte masini si este ok , dar i-am mai dat si pana aproape pe rosu in turatie si nu s-a aprins niciodata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu , maine ma bag sub ea sa vad ce zice si acum am pus un carton sub ea sa vad daca curge , problema este ca descarcarea de aer din turbo se aude putin cam tare sau mi se pare mie , sunt si panicat putin ( am 18 ani ) , masina lui tata , ma intelegeti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica intai furtunele ic si daca e ok egr curatat selenoid egr filtru motorina daca e imbacsit mai face problema asta . Dar eu zic sa faci o diagnoza .

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da , stiam de 195 ma rog tot aia... am verificat acum si inca nu a curs nici o picatura de ulei..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil nu este nimic - curatat DPF - am patit si eu la fel - mergi putin turat la drum intins si gata. Probabil ca nici nu a stocat vreo eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu exact la fel am patit, insa cu DPF - scuze daca nu este cazul. Insa simptomele si rezultatul sunt identice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la service , si er spart un furtunel subtire care pleaca din debitmetru si duce in spate spre turbo... l-am schimbT dar cred ca mai este ceva spart ca azi mi-a aparut iar eroarea .... si egr este cam incarcat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pleaca nici un furtunel din debitmetru, ala e ditamai furtunoiul .

A fost cantarit EGRul de este inarcat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu furtunul gros de aer , este un furtunel subtire , nu pot punne poza deoarece sunt conectat de pe telefon , dar voi revenii si cu poze , la egr nu am ajuns , dar cred cA este incarcat avand in vedere ca are 140.000 si nu a fost curatat niciodata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceiasi problema am avut o si eu la un volvo s60 2002 si mi dadea eroarea pe Vida ,  fuel low pressure. Si a fost regulatorul de presiune

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0