paunionutz

Knock sensor

14 posts in this topic

De ceva vreme tot m-am confruntat cu o problema. Din cand in cand aveam o lipsa de putere cand apasam acceleratia. Luam piciorul de pe pedala si apasam la loc si atunci isi revenea. Am trecut azi pe la Bogdan si a iesit intr-un final Knock senzor, 6 erori inregistrate (cam de atatea ori a facut in ultimul timp).

Am tot cautat pe net si am gasit mai multe discutii despre contacte imperfecte si calamina depusa.

In fine, ideea este ca trebuie sa desfac ce doi senzori, iar pentru asta trebuie sa dau galeria de admisie jos si rampa de injectoare. Trebuie cumva sa scot si injectoarele? Sau ies cu tot cu galerie? Daca trebuie scoase, cum se scot si ce dificultati pot avea (in procesul de demontare a galeriei)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici instructiunile. Trebuie avut grija cand montezi senzorii de pozitia acestora. Au un unghi anume. Cel mai bine faci o poza inainte de a-l da jos pe cei/cel vechi.

Scrie si in PDF cum trebuie montati. Ai si instructiunile pt demontat galeria de adminisie.

Bafta

Cristian

KnockSensorS60.pdf

Edited by Cristian Scutaru
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum mai am o problema si nu stiu ce sa fac. Oare dupa simptomele care le are masina, o fi senzorul defect, sau o fi un contact impefect?

Daca cumpar senzorul si de fapt este un contact imperfect, inseamna ca dau banii degeaba pe el. Daca nu cumpar senzorul si ma apuc sa desfac si sa muncesc o gramada si problema este de la senzor, iar nu este bine, ca inseamna ca trebuie sa desfac din nou si iarasi o zi de munca. Ce ma sfatuiti?

Nu mai pot edita mesajul de mai sus.

Ma gandeam sa incerc sa dau cu spray degripant sau WD40 pe cei doi senzori, cumva printre galerie si motor, sa nu mai desfac si sa vad daca obtin vre-un rezultat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi dadea signal too high, adica din fire/mufa sau chiar senzor. Buba e alta, ca sa ajungi la mufa am impresia ca tot trebuie data jos galeria, sa faci atata munca pt a da un fas cu sprayul nu cred ca este o idee prea buna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot dai jos galeria nu e o idee rea sa te ocupi si de oil trap...macar stii o treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oil trap fiind ce? Epuratorul de gaze? Se poate curata, sau trebuie schimbat?

Legat de senzor. Sa iau totusi unul din dezmembrari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor din dezmebrari nu prea merge:( ,mai degraba cumperi unul nou si dai si cu sprayul de contacte .

Sau daca din dezmembrari il poti da inapoi in caz de nu este bun..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oil trap este aerisirea de la sistemul de ungere. E gandit pt a egala presiunea din baia de ulei. Daca e infundata atunci incepe sa apese pe la semeringuri si atunci incepe bucuria. Mai ales daca incepe sa curga pe la semeringul de la volanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oil trap este aerisirea de la sistemul de ungere. E gandit pt a egala presiunea din baia de ulei. Daca e infundata atunci incepe sa apese pe la semeringuri si atunci incepe bucuria. Mai ales daca incepe sa curga pe la semeringul de la volanta.

Se poate curata? Sau trebuie inlocuit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate si curata..dar costa cam 20de euro nou la dealer...nu prea se merita de curatat... O poti lasa in motorina sa se moaie..Si apoi cu spray de la frane eventual.

Oricum trebuie verificate si furtunele care vin si pleaca din piesa ca sa nu fie cumva infundate...

Uite aici o poza cu piesa. (Nr 1) . http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_product=1106809&ukey_assembly=240397 Nu stiu daca e motorul potrivit dar ideea e aceeasi-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oil trap este aerisirea de la sistemul de ungere. E gandit pt a egala presiunea din baia de ulei. Daca e infundata atunci incepe sa apese pe la semeringuri si atunci incepe bucuria. Mai ales daca incepe sa curga pe la semeringul de la volanta.

Sa inteleg ca face presiune mai mare si poate ceda prin cel mai slab punct !In cazul meu sa zicem ca am avut un surub ,dar in multe dintre cazuri pe forum am observat ca facea un zgomot si majoritatea erau speriati de ce poate avea motorul .Mit sau adevar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat senzorul acum o luna si pana acum totul ok. Cateva drumuri in Bucuresti si un drum la parinti in Teleorman. Vad ca nu a mai facut figuri. Va tin la curent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aleluia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now