Catalin.Dragos

Cum se comporta un s 40 an fab 98 pe gpl?

22 posts in this topic

Imi recomanda cineva o instalatie gpl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

daca masina ta are calculator cu mufa OBD 2, iti recomand Zenit Pro, ca se regleaza singura si n-ai batai de cap. Daca nu, atunci nu conteaza ce alegi (BRC, Landi Renzo, Tomasetto), important este reglajul, care trebuie facut de meseriasi. Cei de la Buzau am auzit ca se pricep foarte bine la asta.

Tine-ne la curent cu ce ai ales.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Multumesc de sfat, sincer nu stiu ce calculator are masina mea, dar am auzit ca BRC ar fi cea mai buna. De cei de langa Buzau am auzit, cred ca acolo voi merge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe Saab am pus de vreo câteva luni o instalaţie Tomasetto, automată, reglaj pe OBD, la 20k km e necesară schimbarea bujiilor, o verificare(cam 50 lei, se schimbă ceva filtre), creşte consumul cam cu 1 - 1,5 l/100 km (gpl vs. benzină), scade puţin puterea(nesemnificativ), iar cea mai importantă diferenţă o să o simţi (cum a spus cineva pe aici) în portofel!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cam cat costa toata treaba asta?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine m-a costat 2500 lei, motor de 2.0 l. La consumul Saab-ului (aprox.10 l/100, consum mediu) îmi scot investiţia în cel mult 10k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi mult pentru raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Tartarini stiti ceva ? Am auzit ca ar folosi injectoarele masinii...

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru masina mea, costa 3000 lei, o instalatie BRC, am auzit ca sunt cele mai bune... Pentru cine intreba. La volvo nu cred ca este necesara schimbarea injectoarelor sau a unor filtre ca la saab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MC, foloseste injectoarele masinii la ce ? Tartarini sunt instalatii GPL/CNG uzuale, nu au nimic iesit din comun in comparatie cu Viale care injecteaza direct GPLul in stare lichida . Sistemul de management este mai modern diagnoza facandu-se prin mufa OBD II a masinii dar asta e ceva normal la instalatiile noi ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am deschis capota la nicio masina cu Tartarini, am scris clar ca "am auzit ca"... :)

Multumim pentru lamuriri !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma am reusit sa montez GPL pe masina. Am fast la Vernesti Buzau, dupa mai multe recomandari... Sunt profesionisti baietii! Masina se comporta la fel ca pe benzina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Catalin, ai facut o alegere buna, ei au mai montat pe un V40 din 98 si mergea bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor de 2.0l, a costat 3000 ron, instalatia se numeste BRC, si am inteles ca sunt cele mai bune, acum ramane doar sa ma conving....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu "cele mai bune" este discutabil, pentru masinile mai vechi eu sunt de parere ca Tomasetto cu STAG300 este suficient de buna si este ceva mai ieftina decat BRC-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am montat BRC, la un V40, tot la Vernesti.

Masina functioneaza excelent iar serviciile celor de acolo sunt ireprosabile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe Saab am pus de vreo câteva luni o instalaţie Tomasetto, automată, reglaj pe OBD, la 20k km e necesară schimbarea bujiilor, o verificare(cam 50 lei, se schimbă ceva filtre), creşte consumul cam cu 1 - 1,5 l/100 km (gpl vs. benzină), scade puţin puterea(nesemnificativ), iar cea mai importantă diferenţă o să o simţi (cum a spus cineva pe aici) în portofel!

imi cer scuze ca fac offtopic dar lamureste-ma te rog. am condus logan sa zic asa cam 100.000km care era pe gaz. instalatie noua masina noua. motor de 1,4 si pe gaz consuma in oras 10-11 si se simtea considerabil puterea. sa urc in rampa sa zicem la Cristian (Sibiu) trebuia sa o fac pe benzina ca pe gaz nu reuseam decat in treapta 3. si zicea cineva ca un motor care merge numai pe gaz nu duce mai mult de 200.000 pentru ca e ardere uscata nu ca pe benzina sa unga pe acolo prin motor cateva ceva. tin sa precizez ca sunt afon la mecanica si la masini. ma poti lamuri te rog intr-un mesaj scurt si daca se poate pe PM ca sa nu deranjam prea mult pe topic.

on topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal sa traga mai greu pe gaz, e vb de puterea calorica a gazului care este mai mica. Un motor de volvo S40 trecut pe gaz tine fara probleme mult peste 200.ooo km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Cielo am peste 260.000 km numai pe gaz si nu s-a umblat in motor. Instalatia este Lovato din fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am instalatie GPL (asa am luat.o) fac in mai 2 ani si nu am avut macar o data probleme... decat cu filtrul care logic trebuie schimbat.

nu mi se pare diferenta gaz / benzina prea mare... diferenta e la buzunar .. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now