12 posts in this topic

Buna ziua,

Sunt posesorul unui volvo v40 2003 1.9 diesel 115 cp si am o problema mare.

Masina se opreste in mers, asta mai nou doar cand se incalzeste afara.

Am schimbat injectoarele, EGR, turbo, sensor pompa de inalta presiune, bujii, chiuloasa, filtre si tot face asa.

Dupa ce se opreste din mers se dezamorseaza si pentru a o reporni trebuie sa amorsez de la "grenada" de langa filtru de motorina.

Un sfat sau daca cineva a patit la fel ce a schimbat.

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu ai pe undeva pe furtunul de joase bule de aer, sau un furtun desprins / perforat... Daca se dezamorseaza, problema e intre pompa / filtru si rezervor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

cum a inceput totul?De ce ai schimbat toate piesele alea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-au fost curatate furtunurile cu aer comprimat...si nu exista furtunuri sparte sau fisurate :(

Nu avem mecanici priceputi pt volvo din pacate !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O diagnoza ai facut?Daca nu,ai lista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Actualizare...

Am fost cu masina in service vineri..si mecanicu imi spunea ca poate senzoru de pe rampa de motorina...a curatat un pic senzoru un pic se spray de contacte...vineri am forjat masina la fel si in decursul zilei de azi..plecari de pe loc, forjari si nici o simptoma cum ca ar face cv...sapt viitoare merg la tester din nou sa vedem parametri.

Va tin la curent..multumesc pentru ajutor deocamdata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind vorba de un motor de Renault nu ai nevoie decat de un mecanic bun de Renault .

Mai mult ca sigur este de la un gunoi din rezervor care infunda sorbul.

Asta daca sigur se dezamorseaza instalatia dupa ce se opreste motorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu o laud prea devreme dar masina merge foarte bine si nu a mai facut probleme. A fost doar curatat senzoru de pe rampa de motorina cu spay de contacte. Posibil sa fi schimbat multe piese doar din cauza mecanicilor "prea buni" care ii avem in romania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca la diagnoza ti-a dat cod pe rampa comuna este posibil sa fie o problema de senzor presiune rampa, totusi aceste cazuri sunt izolate, eu nu am intalnit nici macar un caz de contact imperfect la senzorul de presiune rampa comuna, adica este destul de sus montat senzorul ca sa nu apara astfel de probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este vorba de impact.. pe tester mi-a dat presiune motorina scazuta :) si senzorul de pe pompa de presiune este deja schimbat si am mers mai departe si era senzorul de pe rampa de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce senzor ai tu pe pompa de presiune ? Cred ca ai vrut sa spui regulatorul de presiune de pe pompa de inalta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totul s-a rezolvat fiind senzorul de pe rampa de motorina care duce la injectoare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now