lucianmarius

Volvo S40 2.0D Post opinii si sfaturi achizitie

49 posts in this topic

@vali, daca masina S40 are putini km nu ai probleme cu 2.0d, volanta are niste probleme ce pot aparea dupa 120.ooo km . In schimb injectoarele si pompa de inalta cad dupa 200.ooo km . Senzorul de pozitie turbina mai este cu probleme la 2.0D, poate pica indiferent de nr de km DAR turbina in sine tine 300.ooo km lejer . Deci in afara de volanta si turbina nu prea sunt probleme la 2.0D cat masina e noua .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite ca la samurai n-am stricat prea multe lucruri :D

Masina aia e cal de povara.

Cat despre octavia 2... ma abtin.

Daca nu exagerez, zic, spune-mi te rog la ce te referi exact?

Am un amic cu Octavia II si ma tot inteapa cu vechitura mea de S40. :)

@vali, daca masina S40 are putini km nu ai probleme cu 2.0d, volanta are niste probleme ce pot aparea dupa 120.ooo km . In schimb injectoarele si pompa de inalta cad dupa 200.ooo km . Senzorul de pozitie turbina mai este cu probleme la 2.0D, poate pica indiferent de nr de km DAR turbina in sine tine 300.ooo km lejer . Deci in afara de volanta si turbina nu prea sunt probleme la 2.0D cat masina e noua .

Bine spus, cat masina e (mai) noua...

Ma pregatesc moral, acum am 119.000 KM, cumva aproape de volanta, sa vedem. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu exagerez, zic, spune-mi te rog la ce te referi exact?

Am un amic cu Octavia II si ma tot inteapa cu vechitura mea de S40. :smile:

Am si eu prieteni cu octavia II 2.0TDI cu DSG si au bagat bani in ele cat inca una SH.

Ca sa nu mai spun ca varianta 4motion e mai instabila decat o barca cu vele pe sosea.

Probleme la cutie mereu (desi uleiul a fost schimbat la timp), pivotii si capetele de bara sunt incluse in reviziile cu schimbul de ulei, etc

Plus ca dupa un drum Bacau-Bucuresti am nevoie de o saptamana de recuperare din cauza scaunelor.

In schimb Passatul cu trendline e alta viata la confort, dar si acolo sunt destule probleme.

@Bogdan ce bine ca ai zis de 300k la turbina. Ma pregateam si de aia :smile:))

volanta are niste probleme ce pot aparea dupa 120.ooo km

Deci eu am fost super norocos cu volanta.

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am zis eu :D

Da, dar pana la urma tot noua am luat :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am inteles prea bine, in final care este mai stabila? Perna de aer? PS eu stiu ca citroen foloseste o suspensie regrabila hidraulica care penru a regla cantitatea de ulei din amortizoare foloseste niste mici rezervoare cu aer/azot de inalta presiune, de aici si pana la perne de aer mai este mult, perna de aer implica si un compresor de aer, ai asa ceva?

este mai stabila dar o simti cand lucreaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e mai stabila o masina cu perne de aer, este insa mai utila in teren accidentat pt ca ai optiunea de a ridica masina si evident poti trece mai usor peste diferitele obstacole .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e mai stabila o masina cu perne de aer, este insa mai utila in teren accidentat pt ca ai optiunea de a ridica masina si evident poti trece mai usor peste diferitele obstacole .

Suntem ca la clasa 1-a. Ba e mai stabila ba nu e mai stabila. Ia-ti si te convingi! Diferenta se face la viteze peste 80KMH, Pana acolo volvo s40 pare mai stabila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu vb de S40, ala e pistol cu apa, comparam Cayenne 2009 cu X5 2012 fara perne, stau identic pe sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi daca omul a deschis topicul despre ex s40 vs noua achizitie c5 cam la astea 2 era comparatia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu vb de S40, ala e pistol cu apa, comparam Cayenne 2009 cu X5 2012 fara perne, stau identic pe sosea.

Bogdane vezi ca pistolul ala cu apa a dat clasa multor masini cu renume. Sa nu mai spun de SUV-uri...

Tot pedarda ramane, dar la clasa lui e o petarda care bubuie mai tare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Thor, pai ce sa comparam ? S40-ul este mai rapid pe circuit la acelasi motor, asta ce inseamna ? Sau altfel, Mondeo 4 este mai rapid pe circuit si tot 2.0 HDI are.

Mondeo vs C5 .

Iar ca sa facem o comparatie corecta punem un S80 care e de aceiasi talie cu C5 si vedem ce iese . La un test intre S80 cu 4C si C5 cu hidropupu, citronelu iese pe locul 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D..fain siteu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Thor, pai ce sa comparam ? S40-ul este mai rapid pe circuit la acelasi motor, asta ce inseamna ? Sau altfel, Mondeo 4 este mai rapid pe circuit si tot 2.0 HDI are.

Mondeo vs C5 .

Iar ca sa facem o comparatie corecta punem un S80 care e de aceiasi talie cu C5 si vedem ce iese . La un test intre S80 cu 4C si C5 cu hidropupu, citronelu iese pe locul 4.

Pai de unde...C5 pret lista 30.000 eur, s80, 50.000 sau mai mult la aceleasi dotari.

Eu am facut o comparatie normala ca pret, s40, citroen c5.

Important e un lucru. Ai 9000-10.000 eur, vrei compacta, IA-TI S40 2.0d

Eu n-am gasit o complacta mai potrivita in banii astia!

Asta e opinia mea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai compara Mondeo 4 nu S40 cu C5-ul, este la acelasi pret in varianta SH . Iar la 9000-10000e exista si alte sedanuri compacte ce sunt mult peste S40 sau C5 care C5 nu este din clasa compacta .

Iar ca idee un C5 V6 HDI nu costa 30.oooE, incepe de la 42oooE si se aduce pe baza de comanda speciala in RO iar in acest caz este la pret de S80 D5 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai compara Mondeo 4 nu S40 cu C5-ul, este la acelasi pret in varianta SH . Iar la 9000-10000e exista si alte sedanuri compacte ce sunt mult peste S40 sau C5 care C5 nu este din clasa compacta .

Iar ca idee un C5 V6 HDI nu costa 30.oooE, incepe de la 42oooE si se aduce pe baza de comanda speciala in RO iar in acest caz este la pret de S80 D5 .

Si de ce ti-ai lua un Citroen de 42k? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@...

Un C5 biturbo cu 6 in V ,Dpf, este masina ,nu jucarie.Suna motorul mai repede ca un benzinar :smile: .

Orienteazativa-ti spre DS5 hibrid ca este f eleganta daca aveti peste 30oooE ca si buget :smile: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@...

Un C5 biturbo cu 6 in V ,Dpf, este masina ,nu jucarie.

Si S80 T6 AWD e RC Car?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Saphir, ca si o curiozitate bolnava am aflat ca C5-ul V6 HDI are aceiasi cutie (Aisin TF-80) ca si S60 D5, totusi S60 D5 este mai rapid pana la suta desi are cu 25 cp mai putin . Ce zici de asta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Master Gi, si V40,850 si S60 si S80 au acelasi M56 si totusi nu poti spune ca au aceleasi rapoarte. Nu ? :)

O sa zici bine,dar aia e manuala. Pai si la automate nu pot fi rapoarte diferite ?

Samsung Galaxy S on JellyBean

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, la C5 e mai lunga cutia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E,d-aia il face S80-u ;)

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

la banii astia nu prea se mai merita C5, nici S80. Cand ai bani de Audi6/BMW5/Mercedes E class e simpla decizia. Cutia facuta de Aisin de pe S80 si C5, desi fiabila nu este performanta, simt si pe masina mea! Opinie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am zis si eu dupa care am aflat de la un prieten ca masina lui A6 a costat 102.ooo E, asa ca la acesti bani iti iei doua S80-uri SUMMUM .

Eu doar spuneam ca nu este o comparatie corecta S40 vs C5, comparatia corecta era S80 vs C5 iar la 9000-10000e poti lua un S80 2.0D care este comparabil ca dimensiuni cu C5-ul dar cu totul alta clasa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now