Sign in to follow this  
Followers 0
Cristi Muresan

furtun vacum tampoane motor

7 posts in this topic

salutare tuturor ! am deschis acest subiect deoarece am o nelamurire legata de acele 2 tampoane vacumatice a motorizarii D5 163 cp , am fost la diagnoza la bogdan si mia spus ca tamponul din fata este spart el a rezolvat problema obturand furtunul de vacum , eu am schimbat acel tampon si cand lam reconectat la vacum am simtit o scadere in putere a masinii !

intrebarea mea este acele tampoane regleaza presiunea la turbo ?? caci am sesizat la un intercooler nou folosit doar 5000 km pe masina mea ca sa deformat , o umflatura in partea de jos ? folosit doar cu un tampon legat nu ambele !

ma poate lumina cineva ?

http://img101.imageshack.us/img101/9918/vacuumcircuit.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar daca sunt in circuit si este spart un tampon pierzi presiune de vacum care influienteaza mersul turbinei . Umflatura este din cauza presiunii mari de turbo ce depaseste 2090hpa.


  • The maximum boost pressure is 2090 hPa in absolute pressure

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si oare de ce face presiune prea mare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si oare de ce face presiune prea mare ?

Posibil mecanism VNT blocat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ar fi aparut pe tester?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa mergi cu testerul sa iti verifice parametrii la turbo in rest nu iti dai seama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost pe tester la bogdan g anul trecut in ianuarie si a obturat un furtun vacum cel spart din fata si mia spus ca sunt parametrii buni ... Am schimbat acel tampon cu altul mai putin spart ... Si apoi cu altul bun ... Intercoolerul de atunci era fisurat din cauza unei deformari similare cu deformarea de pe acesta ... Nam mai verifica caci masina e la mama in franta .. Am sa ma uit de craciun cand merg si daca deformarea a ramas in stadiul incipient in care era o las asa daca nu ... Am sa pun 2 benzi de metal sa previna ruperea domnului intercooler

PS masina trage bine ! Acum cu 2 tampoane bune si au disparut mare parte din vibratii

Posibil si mecanismul vnt sa fi fost blocat , tot intra in protectie masina un drum de franta si condus viguros in germania a rezolvat problema , acum merge bine fara sa intre in protectie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0