icarus86

C250 CDI

5 posts in this topic

Salutare,

desi nu mai sunt posesor de Volvo de cateva saptamani, la invitatia mai multor colegi, am decis totusi sa deschid un topic legat de actualul autovehicul.

Este vorba de un Mercedes-Benz C250 CDI 4Matic, livrat nou pe 2. august 2013.

Deocamdata pot enumera urmatoarele, dupa 2.250km:

Pro:

- consum in modul "E" (Eco) de 6% pe CB, 6.2% la pompa (diferenta de 0.2% cu care am fost obisnuit pe C30 se pastreaza)

- dinamism, putere motor

- stabilitate in viraje (mers "ca pe sine")

- aderenta foarte buna la plecatul de pe loc (4Matic impreuna cu pachetul AMG-Plus care vine cu pneuri 225 fata si 255 spate)

- calitatea materialelor, o groaza de dotari optionale care zic ca si-au meritat pretul

- raspuns aproape instant la acceleratie in modul "S" (Sport), datorita celor doua turbine

Contra:

- motor zgomotos (4 cilindri, 2.143 cmc)

- cutie al naibii de lenesa si "incapatanata", cel putin in modul "E"; in "S"-ul e totusi pe gustul meu

- ceva in bord scartaie la denivelari, inca nu am aflat unde ... simt c-o iau razna

- frana de mana la picior, desi m-am obisnuit cu ea si mi-am format reflexul ... e ... tampita

Mai revin cu impresii. Poze gasiti in link-urile de la semnatura.

Daca sunt intrebari raspund cu placere.

Seara faina & weekend placut,

R.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos, si sa ai noroc sa fi ferit de bubele w204-ului care au fost destul de multe la numar insa la facelift au mai rezolvat din ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar sunt curios cat de "buboasa" este aceasta masina in comparatie cu un Volvo, eu chiar urasc Mercedes din toata inima deci sunt subiectiv .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa enumar eu la w204 fara facelift bube: cadru scaun sofer care se rupe si e ingrozitor sa mergi cu ea asa, cutia de viteze 7g tronic, multe rahaturi mici de electrica gen ceasurile care se sting, comenzile de la geamuri care nu mai merg etc, plasa srs din scaune, volanul care nu se mai deblocheaza dupa introducerea cheii in contact (aceeasi problema ca la S40, doar ca aici nu se rezolva doar cu cativa pumni sub bord) esp-ul care devine inactiv si in multe cauze este o bataie foarte mare de cap sa vezi de unde e problema si mai sunt altele dar nu mi le amintesc acum. La partea de motoare 2.2 cdi -ul 170 cp are destule probleme, senzorul de la rampa comuna, mai exact regulatorul de presiune care se schimba cu toata rampa si costa o carca de bani (asta e o problema care exista la acest motor 2.2 cdi inca de la E klasse w210 99-02), injectoare, debitmetre, pompa motorina(pica aproape sigur dupa 150.000 km). La benzina 1.8 kompressor au fost probleme cu distributia pe lant care sarea de la punct si cu senzorii de la axe cu came. Cea mai rusinoasa problema insa ramane... rugina. Pana in 2010 toate Mercedes-urile cu care am avut contact la aripile din spate vopseaua se umfla si aparea rugina, de asmenea mai gaseam rugina sub kederele de la usi (ML, E 350 coupe si C klasse).

La facelift singura problema pe care o stiu este ca sistemul start stop o mai ia razna si discurile care se ovalizeaza foarte usor.

Edited by Chris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu vreau sa va suparati pe mine, dar acest forum este unul de VOLVO.

Topic inchis, va rog continuati pe PM cei interesati sau pe forumul Mercedes.

O saptamana frumoasa !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.