Alexandru Marius

Nu am curent la bujii!

10 posts in this topic

Va salut, cum am spus si in titlu am o mare problema. In weekend sa oprit masina in mers, am crezut ca am ramas fara motorina desi in bord imi zicea ca mai am de facut 50 Km. am tras o pe dreapta, am bagat motorina cu canistra, am pornit o m am deplasat cu ea aproximativ 100 m dupa care sa oprit si nu am mai vrut sa porneasca pana la 3 dimineata, eu patind asta la ora 11. Am chemat pe cineva sa mi faca o diagnoza si mi a zis ca am probleme la aprindere. dupa ce a umblat el pe acolo masina a pornit dar foarte greu. dupa acest episod am observat ca masina imi porneste mai greu ca inainte, adik invarte de mai multe ori motoru decat k de obicei. am dus o la un electrician unde si el la randul lui a pus o pe tester si a masurat bujiile. rezultatul desut de neasteptat. Cand pun contactul bujiile nu primesc curent (siguranta sau releu). Ce e de facut????? N am lasat masina acolo sa o faca din motive financiare. Ma gandesc sa nu fi patit ceva din cauza incercarii mele tampite sa tot dau la cheie poate o ia??? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa ti se fi ars releul de bujii. E localizat in spatele farului din stanga (la unele modele), la altele este in cutia de siguranta. La fel in functie de anul de fabricatie costa intre 70-80 si 270 de lei (parca)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alexandru Marius, Pai ce sa fie de facut? E nevoie de cineva care se pricepe in a pune o diagnoza corecta. Nu vad legatura intre opritul motorului si pornirea motorului si bujiile incandescente. Zau ca nu ma prind .

La diagnoza ce cod de defect au gasit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alexandru Marius, Pai ce sa fie de facut? E nevoie de cineva care se pricepe in a pune o diagnoza corecta. Nu vad legatura intre opritul motorului si pornirea motorului si bujiile incandescente. Zau ca nu ma prind .

La diagnoza ce cod de defect au gasit ?

Sincer nu stiu ce cod au gasit. In ideea ca m au vazut mai pusti asa probabil ca mi au dat o explicatie tardiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia da.

Daca se cauta defectul la buji atunci e nasol, in primul rand daca sunt toate bujiile arse sau releul de bujii ars, masina intra in "limp mode" si nu trece de 2900rpm .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, cum am spus si in titlu am o mare problema. In weekend sa oprit masina in mers, am crezut ca am ramas fara motorina desi in bord imi zicea ca mai am de facut 50 Km. am tras o pe dreapta, am bagat motorina cu canistra, am pornit o m am deplasat cu ea aproximativ 100 m dupa care sa oprit si nu am mai vrut sa porneasca pana la 3 dimineata, eu patind asta la ora 11. Am chemat pe cineva sa mi faca o diagnoza si mi a zis ca am probleme la aprindere. dupa ce a umblat el pe acolo masina a pornit dar foarte greu. dupa acest episod am observat ca masina imi porneste mai greu ca inainte, adik invarte de mai multe ori motoru decat k de obicei. am dus o la un electrician unde si el la randul lui a pus o pe tester si a masurat bujiile. rezultatul desut de neasteptat. Cand pun contactul bujiile nu primesc curent (siguranta sau releu). Ce e de facut? ???? N am lasat masina acolo sa o faca din motive financiare. Ma gandesc sa nu fi patit ceva din cauza incercarii mele tampite sa tot dau la cheie poate o ia??? Multumesc.

Daca a constatat , in urma celor spuse de tine ca ti s-a intimplat la masina ,ar fi trebuit sa o ia metodic si in maxim 2-3 h era rezolvata.Daca nu tine cont de pararea ta care cred si trebuie sa fie obiectiva legat de defect ,atunci mecanicul o face dupa o rutina tipica acestui defect(ureche) ,care de foarte multe ori nu se pupa cu realitatea.In fine ,daca fiecare ar fi asa tipicar in a rezolva defecte auto ar da faliment service-urile.

In afara de schimbare consumabile si ici colo cite o interventie majora prea multa activitate tehnica nu vad la service-uri ,in general vbind.Totul merge pe a face bani cit mai usor si a evita defecte ce implica munca multa.

De ce nu ai mers la reprezentanta sa stii o vorba cum e treaba!De aici pleci cu o concluzie clara ,ma gindesc,fara dubii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia da.

Daca se cauta defectul la buji atunci e nasol, in primul rand daca sunt toate bujiile arse sau releul de bujii ars, masina intra in "limp mode" si nu trece de 2900rpm .

Chiar nu stiu ce sa zic masina merge foarte bine, nu am nici o eroaer afisata nimic, porneste putin mai greu dar in rest e ok, si se duce peste 2900 de ture lejer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci nu ne nici o problema la buji sau releu .

Mergi in continuare cu masina si vezi daca se mai opreste motorul, daca nu se mai opreste in mers atunci e ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut....... scuze ca nu am revenit si cu rezolvarea problemei. 3 din 4 bujii erau arse. Am luat un set de bujii Beru si gata treaba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now