• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
Alexandru Marius

Nu am curent la bujii!

10 posts in this topic

Va salut, cum am spus si in titlu am o mare problema. In weekend sa oprit masina in mers, am crezut ca am ramas fara motorina desi in bord imi zicea ca mai am de facut 50 Km. am tras o pe dreapta, am bagat motorina cu canistra, am pornit o m am deplasat cu ea aproximativ 100 m dupa care sa oprit si nu am mai vrut sa porneasca pana la 3 dimineata, eu patind asta la ora 11. Am chemat pe cineva sa mi faca o diagnoza si mi a zis ca am probleme la aprindere. dupa ce a umblat el pe acolo masina a pornit dar foarte greu. dupa acest episod am observat ca masina imi porneste mai greu ca inainte, adik invarte de mai multe ori motoru decat k de obicei. am dus o la un electrician unde si el la randul lui a pus o pe tester si a masurat bujiile. rezultatul desut de neasteptat. Cand pun contactul bujiile nu primesc curent (siguranta sau releu). Ce e de facut????? N am lasat masina acolo sa o faca din motive financiare. Ma gandesc sa nu fi patit ceva din cauza incercarii mele tampite sa tot dau la cheie poate o ia??? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa ti se fi ars releul de bujii. E localizat in spatele farului din stanga (la unele modele), la altele este in cutia de siguranta. La fel in functie de anul de fabricatie costa intre 70-80 si 270 de lei (parca)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alexandru Marius, Pai ce sa fie de facut? E nevoie de cineva care se pricepe in a pune o diagnoza corecta. Nu vad legatura intre opritul motorului si pornirea motorului si bujiile incandescente. Zau ca nu ma prind .

La diagnoza ce cod de defect au gasit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alexandru Marius, Pai ce sa fie de facut? E nevoie de cineva care se pricepe in a pune o diagnoza corecta. Nu vad legatura intre opritul motorului si pornirea motorului si bujiile incandescente. Zau ca nu ma prind .

La diagnoza ce cod de defect au gasit ?

Sincer nu stiu ce cod au gasit. In ideea ca m au vazut mai pusti asa probabil ca mi au dat o explicatie tardiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia da.

Daca se cauta defectul la buji atunci e nasol, in primul rand daca sunt toate bujiile arse sau releul de bujii ars, masina intra in "limp mode" si nu trece de 2900rpm .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, cum am spus si in titlu am o mare problema. In weekend sa oprit masina in mers, am crezut ca am ramas fara motorina desi in bord imi zicea ca mai am de facut 50 Km. am tras o pe dreapta, am bagat motorina cu canistra, am pornit o m am deplasat cu ea aproximativ 100 m dupa care sa oprit si nu am mai vrut sa porneasca pana la 3 dimineata, eu patind asta la ora 11. Am chemat pe cineva sa mi faca o diagnoza si mi a zis ca am probleme la aprindere. dupa ce a umblat el pe acolo masina a pornit dar foarte greu. dupa acest episod am observat ca masina imi porneste mai greu ca inainte, adik invarte de mai multe ori motoru decat k de obicei. am dus o la un electrician unde si el la randul lui a pus o pe tester si a masurat bujiile. rezultatul desut de neasteptat. Cand pun contactul bujiile nu primesc curent (siguranta sau releu). Ce e de facut? ???? N am lasat masina acolo sa o faca din motive financiare. Ma gandesc sa nu fi patit ceva din cauza incercarii mele tampite sa tot dau la cheie poate o ia??? Multumesc.

Daca a constatat , in urma celor spuse de tine ca ti s-a intimplat la masina ,ar fi trebuit sa o ia metodic si in maxim 2-3 h era rezolvata.Daca nu tine cont de pararea ta care cred si trebuie sa fie obiectiva legat de defect ,atunci mecanicul o face dupa o rutina tipica acestui defect(ureche) ,care de foarte multe ori nu se pupa cu realitatea.In fine ,daca fiecare ar fi asa tipicar in a rezolva defecte auto ar da faliment service-urile.

In afara de schimbare consumabile si ici colo cite o interventie majora prea multa activitate tehnica nu vad la service-uri ,in general vbind.Totul merge pe a face bani cit mai usor si a evita defecte ce implica munca multa.

De ce nu ai mers la reprezentanta sa stii o vorba cum e treaba!De aici pleci cu o concluzie clara ,ma gindesc,fara dubii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia da.

Daca se cauta defectul la buji atunci e nasol, in primul rand daca sunt toate bujiile arse sau releul de bujii ars, masina intra in "limp mode" si nu trece de 2900rpm .

Chiar nu stiu ce sa zic masina merge foarte bine, nu am nici o eroaer afisata nimic, porneste putin mai greu dar in rest e ok, si se duce peste 2900 de ture lejer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci nu ne nici o problema la buji sau releu .

Mergi in continuare cu masina si vezi daca se mai opreste motorul, daca nu se mai opreste in mers atunci e ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut....... scuze ca nu am revenit si cu rezolvarea problemei. 3 din 4 bujii erau arse. Am luat un set de bujii Beru si gata treaba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now