Sign in to follow this  
Followers 0
Turok

Sfaturi Volvo S40

11 posts in this topic

O sa detin aproximativ 8500, hai 9000 de euro in viitorul apropiat. Vreau o masina compacta, manevrabilitate exemplara si consum redus. M-am gandit la un Volvo S40, dar neaparat cu motoarele 2.0 D3 sau D4. M-am gandit bine?

Am avut un Focus 2, 1.6 TDCI de care am fost foarte multumit si din vauza ca S40-ul imparte multe elemente de sasiu cu acesta imi ofera incredere.

Acum am 2 intrebari: Focusul era o masina incredibil de stabila, putea aborda orice curba cu o viteza considerabila. Nu sunt teribilist sau ceva, dar stiu ca atunci cand aveam nevoie sa merg repede Fordul ma asculta. Volvo-ul cum este comparativ cu Focusul? Am inteles ca varianta de echipare R-Design are sasiu sport, suspensii intarite.

O sa gasesc in banii astia un D3 sau D4 in stare buna? As vrea de prin 2010-2011 daca se poate. O sa merg in Germania cu o persoana care se pricepe bine la masini, are cunostiinte pe la autohausuri si stie germana.

Si ultima intrebare: stau intr-un oras micut, 80% din drumuri imi sunt extraurbane, cam la ce consum sa ma astept de la D3 sau D4? Eu am scos extraurban cu Focusul si 3.1% asa ca stiu sa conduc preventiv. Si nu neaparat subturat.

Va multumesc!

PS: Cum se sta in spate, comparativ cu un Focus2pre-facelift?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In banii aia sansele sa gasesti un d3 sau d4 sunt aproape 0, doar 1.6d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam cat ar costa un S40 cu motorizare D3 sau D4 in stare buna? O aduc din Germania, deci ar fi mai ieftin decat cea din Romania.

Nu prea vreau 1.6, din ce am citit pe forum e putin submotorizata masina asa si s-ar preta mai bine un motor de 2 litri Volvo pur sange, mai ales ca astea doua sunt in 5 cilindri, si au fost derivate din D5. Am citit pe wikipedia parca ca aceste motoare sunt practic un D5, taiat din cilindree si din putere pentru economie de carburant.

PS: Am inteles ca e cam dificil cu schimbatul limbii din germana/olandeza si ca Bogdan G sau cineva specializat doar o poate face. E chiar asa greu? La Focus doar alegeam din meniul computerului de bord limba engleza si gata.

Edited by Turok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e simplu, arunca si tu un ochi pe siteu-rile de sh din DE si iti poti face o idee de preturi. D4 e rar ca dracu iar D3 asa la prima vedere unul ok incepe de pe la vreo 13.000 de euro. Bogdan avea o vorba care e foarte adevarata: un Volvo bun costa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu de exemplu am un 1.6 s40 modelul din 2008. atat cat consum cat stabilitate is foarte multumit, am facut teste cand ploua abundent si pot sa zic da, nici unpic nu-ti fuge spatele chiar daca trageai de frana de mana, iti merge unpic si dupaia se redreseaza. am avut ceva probleme, asta din cauza ca fostul proprietar conducea foarte subturat si zici ca era incepator, dar acum am rezolvat toate problemele si merge bine. referitor la consum cel mai mic consum la 1.6 l-am scos 7L\100 asta prin Cluj in oras iar in afara 3.3/100 si 4.5/100 cand mergeam tare. is masini foarte reusite chiar daca unii zic ca nu si ca motorizare, ce-i interesant, 1.6 e motor psa, dar mie-mi da impresia ca Volvo parca monteaza un psa mai special, nu stiu de ce. referitor la cati km am eu la bord cu masina si am cativa preteni care sunt sub nr. de km parcursi din bordul meu, ei avand focus, toti au avut probleme, eu nu. eu zic ca o sa ai un consum foarte ok daca iti iei D3 sau D4. foarte rare dar neaparat 2010-2011? poti gasi masi usor 2007-2009 D3 si sa fie Ok, mai ales in germania, numai nu de la turci si arabi. toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti multumesc Onezero. Merg la facultate la Cluj si vreau sa fac naveta de la Ghela asa ca nu ma deranjeaza filtrul de particule. Vreau sa fie cat mai noua ca sa fie motorul Euro 5. Daca as gasi un D3 sau un D4 ar fi perfect. In cel mai rau caz un D2... Sper sa am noroc si sa gasesc ceva bun in banii astia. O sa deschid jurnal de bord dupa ce o gasesc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi ca ai mesaj privat.sus in dreapta

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai putea cauta si 2.0d care este motor peugeot,dar sensibil mai rapid decat 1.6d.Vad ca ai vrea doar euro 5, asa ca aria de selectie se reduce considerabil,majoritatea motoarelor de pe s40 fiind euro4.Masina mi se pare suficient de stabila, dar depinde si de cum mergi,eu nefiind un mic schumacher pe sosea,cat priveste consumul nu cred ca ai sanse de 3,1 cum spui tu ca scoti cu nici un motor pe s40,dar consumuri decente poti obtine fara prea mari batai de cap

Share this post


Link to post
Share on other sites

D3 sau D4 la 9000E se gasesc in Germania dar sunt inundate . Un S40 D3/D4 incepe de la 15ooo E in sus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se gasesc S40 bune (fabr 2008-2009) si la 10.000 Eur, dar trebuie sa ai bulan sa le prinzi direct de la proprietari in Germania.

Atentie...vezi ca te mai costa o carca de bani taxa de mediu aici in Ro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa detin aproximativ 8500, hai 9000 de euro in viitorul apropiat. Vreau o masina compacta, manevrabilitate exemplara si consum redus. M-am gandit la un Volvo S40, dar neaparat cu motoarele 2.0 D3 sau D4. M-am gandit bine?

Am avut un Focus 2, 1.6 TDCI de care am fost foarte multumit si din vauza ca S40-ul imparte multe elemente de sasiu cu acesta imi ofera incredere.

Acum am 2 intrebari: Focusul era o masina incredibil de stabila, putea aborda orice curba cu o viteza considerabila. Nu sunt teribilist sau ceva, dar stiu ca atunci cand aveam nevoie sa merg repede Fordul ma asculta. Volvo-ul cum este comparativ cu Focusul? Am inteles ca varianta de echipare R-Design are sasiu sport, suspensii intarite.

O sa gasesc in banii astia un D3 sau D4 in stare buna? As vrea de prin 2010-2011 daca se poate. O sa merg in Germania cu o persoana care se pricepe bine la masini, are cunostiinte pe la autohausuri si stie germana.

Si ultima intrebare: stau intr-un oras micut, 80% din drumuri imi sunt extraurbane, cam la ce consum sa ma astept de la D3 sau D4? Eu am scos extraurban cu Focusul si 3.1% asa ca stiu sa conduc preventiv. Si nu neaparat subturat.

Va multumesc!

PS: Cum se sta in spate, comparativ cu un Focus2pre-facelift?

Bani putini si multe preferinte doresti.Daca stii unde sau stie unde amicul tau sa caute ,poate poate gasesti cu 12ooo-13oooE,Vezi ca era ratacit unul pe banalul site mobile ..Vinzatorul este nou si cred ca nu prea stie sa vinda sau nu are curajul sa tina de pret.Si eu caut un D4,(exclus S40) de aceea zic.

In spate este ceva,un pic, mai spatios ,fata de un Focus intrucit designul de interior este mai bine gindit decit la Focus.Cele facelift (Focus)sint cutii de conserva in interior, poate atractive ca si design ,gadgeturi si cred ca de asta ai fugit de noul Focus chit ca este infinit mai ieftin decit S40 D2-D4

Iti doresc mult noroc ca vei avea nevoie la cel bani ai.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0