Denis Ciobanu

Motorul nu sta la relanti

23 posts in this topic

Am facut o prostie,mi-am schimbat masina ca noua pe un volvoxc70 din 2002 2,4 benzina turbo si de cand l-am luat am stat cu el numai prin service-uri si va zic mi-a mancat mii de euro si tot nu merge am schibat motorul cu totu apoi intercooler mi-a ars calculatorul si alternatorul senzori garnituri de chiuloasa toba finala iar astazi catalizatorul etc...si mai am de schimbat telescoape pivoti si altele.Am plecat de la ideea ca e o masina robusta si nu are ce sa se intample asa grav dar dupa ce am luato au cazut toate.Cel care mi-a vandut-o mi-a traz teapa ca motorul avea doua pistoane si doi cilindri cu gauri in ele si erau umplute cu sudura si apoi luate la pila si la smirghel ca sa va dati seama de ce e in stare sa faca niste rahati ai societatii.Sper sa moara in chinuri.

Faza e ca masina nu vrea sa tina relantiul si pace cand mototrul e rece sta turat si nu da semne dar la cald cand merg cu ea si o scot pe liber cade acu pana jus si revine la loc dar nu unde ar trebui.Danseaza pur si simplu.Azi i-am schimbat si catalizatorul in speranta ca ala e de vina si asta chiar mi-a pus capac.S-au mai dus inca opt sute de euro si tot degeaba.A mai avut cineva problema asta si a rezolvato cumva ca imi vine sa-i dau foc.Tester-ul o regleaza ok dar dupa ce plec cu ea iar incepe si iar bani pe tester ca na mecanicu nici nu se uita la mine cand ii zic si ii explic gata pune testerul si zice iati masina ca merge am reparato.Am fost cu ea si la Volvo si nici aia nu stiu ce sa-i faca.

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapeta de acceleraţie i-a curaţat-o cineva, până acum?

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea cred ca poate ajunge un VOLVO in starea asta!

Problema in cauza poate fi de la clapeta de acceleratie (poate are vreo gaura in ea :confused2: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt pe dinafara la faza asta.Pot sa ma ocup eu de asta?

Cum se face?

Edited by Denis Ciobanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca esti total antitalent, mai bine te lasi pagubas. Daca sti ce inseamna o cheie de 10 si un spray de curatat carburatoare o poti face si tu. Uite aici tot ce trebuie sa sti

Dupa simptomele descrise de tine si eu cred ca este vorba de clapeta de acceleratie murdara

LE: se pare ca am postat in acelasi timp cu Heim! :

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,se pare ca asta e.Super,ma pun pe treaba imediat ce gasesc garnitura.

Multam fain!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nevoie sa schimbi garnitura. Eventual ii dai cu putin silicon daca iti pare deteriorata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da am muncit juma de zi la ea am dat piesa jos si spre surprinderea mea era foarte curata am curatato binenteles am puso la loc si cam tot asa face cum facea si inainte numai ca acum in mers cand o scot pe liber turometul cade pe la 1500 si acolo sta iar daca franez se duce pana jos si revine dar nu unde ar trebui.Am facut un mic clip dar stationat in parcare nu in mers.Nu fac decat sa calc pedala de acceleratie si gata.Vedeti mai jos cum face.

http://youtu.be/NGV6zEXsy1Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vad nimic anormal, mai multe masini Volvo ce au clapeta Marelli fac asa, atata timp cat nu oscileaza 400 rpm nu e nici o problema .

Cel mai bine este sa mergi la reprezentanta Volvo si sa ceri un test ETM (clapeta), daca in urma testului ETM-ul este defect atunci trebuie inlocuit. Totusi nu cred ca este ETM-ul defect la tine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu e cine stie ce dar in mers face mult mai rau si e stresant mai ales cand se opreste motorul pe autostrada la 120 km/h si nu mai ai frane si directie.Credeam ca macar testerul sa arate ca e ceva in neregula cu ETM-ul si nu sa aflu de pe internet.E atat de nasol incat stau cu piciorul pregatit pe acceleratie si ii mai dau suturi in timp ce scot pe liber ca sa franez.Cert e ca o sa ma coste inca o mie de euro (cifra magica a celor de la volvo,la ei toate piesele costa o mie de euro) la o masina de 13 ani ca nu au fost in stare sa faca un sistem la care poti sa inlocuesti doar piesa defecta care poate e o panarama de plastic ci tot agregatul.Sunt atat de curve incat sunt in stare sa-ti ia banii pe un set intreg de pistoane doar ca trebuie sa inlocuiesti doar unul din ele,cum am patit eu.Nu pot sa vanda o teava de plastic care mi s-a crapat fara senzori pe ea ci cu tot cu senzori de o suta euro bucata.Si mai am exemple.La piese sh nu iti dau garantie.Per total nu e o masina buna nu se merita sa te coste piesele mai mult decat pretul masinii sau mult mai mult in piese decat in carburant.

Va multumesc pentru tot si mai revin ca mai am probleme la ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Denis: Nu iau apararea celor de la VOLVO dar :

1) Daca panarama aia de piesa de plastic e intr-un ansamblu calibrat de fabrica, normal ca se vinde cu totul.

2).Setul ala intreg de pistoane (mama lor de curve) sunt echilibrate intre ele sa aiba toate aceeasi greutate, ca sa nu-ti zbarnaie motorul si sa ai oscilatii, de-aia se vand toate ca set !

3). La teava aia sunt de acord. Dar eu n-am intalnit pana acum teava care sa vina cu tot cu senzori, deci se poate ca acolo sa fi fost chiar curve.

4). Faptul ca ti se opreste motorul brusc poate fi o problema si din senzorul de axa cu came, o masa nestransa calumea sau intrerupta, sau chiar defect la calculatorul motor (nu am retinut bine daca l-ai inlocuit sau nu), ori un banal releu defect din cutia cu sigurante, care nu mai alimenteaza calculatorul motor.

Cauze sunt multe, conteaza cat interes isi dau sa rezolve problema, si aici se pare ca dau chix big time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sonda lambda nu determina OPRIREA motorului ci doar trecerea in regim de avarie man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A patit-o un user n-o da pe tester si te chinuie de te ia cu capul tremura nu tine relantiul are toane merge bine in sarcina merge pana cand moare dintr-o data . Motor 2,4 turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum ziceam,am crezut ca e o masina ca sa mearga bine nu sa-mi arda calculatorul alternatorul etc doar asa de toane.Piesele sunt balistic de scumpe.Per total nu e masina care sa mearga.A stat mai mult in service decat pe sosea.Nu pot sa o vand ca am bagat multi bani in ea,pana acum cel putin cinci mii in afara de pertul initial al masinii si tot nu merge.Acum poti sa o cumperi pe la patru mii...

Edited by Denis Ciobanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica sa nu ai vreun releu ars exact cum ti-a spus si M.C. si mai verifica si senzorul de temperatura. Eu n-am patit-o la volvo dar a patit-o sotia la rover si avea exact aceleasi simptome ca si masina ta. Nu o sa-ti vina sa crezi ca un senzor de temperatura iti poate da toata masina peste cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da intradevar nici mie nu-mi venea sa cred ca un senzor iti omoara masina in drum si te lasa noaptea pe dealuri.Dar acum m-am obisnuit doar ca stau cu frica...Cei de la service nici nu se uita la tine stii doar poti sa le zici tu cate vrei,exact ca doctorii,fac ce vor merge bine motorul la ei si dupa plec...Eu nu stiu cum sa verific una alta si nici nu am cu ce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este mai ieftin sa o vinzi si sa cumperi alta . Eu am gasit in Olanda V70 XC 2002 la putin peste 2000E si masina era impecabila .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi trebuie numere de romania.Aici cea mai ieftina care e asa cum e fiind cea mai ieftina costa trei mii si are patru sute de mii in bord.Si fara ofensa dar nici nu vreau sa aud de volvo.Daca o vrea cineva o vand urgent are si lpg pus in Olanda

Edited by Denis Ciobanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 620K pe v70 d5 si mi se pare ca e super oke masina , nu te lua neaparat dupa km...vorba lui bogdan

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut un Volvo cu sub 100.ooo km reali si a fost cel mai prost Volvo pe care l-am avut, asa ca chiar ca nu conteaza km ci cum a fost intretinuta masina, ce ulei a vazut, ce filtre, etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now