GEORGE NICOLA

pornire grea dimineata s60

24 posts in this topic

de3-4 zile imi porneste foarte greu dimineata in garaj imi porneste putin mai usor .i-am schimbat bujiile si bateria noi dar la fel ,ma gandesc la releu de incalzire abujiilor dar care ar fi si unde ar fi amplasat .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu spui ce motor ai........

incercam sa visam

d5 scapa presiune pe un injector

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu patesc la fel la prima pornire,s60 - 2,4d5 din 2002, dar ii pun contactul las becurile sa se stinga il iau si il pun din nou si porneste usor, calculatorul nu -mi da nici o eroare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa cumperi 5 seringi de la farmacie ,scoti toate furtunele de pe retur la injectoare si strangulezi returul ca sa nu curga motorina , pui seringile goale (fara tijele din ele)in locul retururilor de la injectoare dai la automat sa invarta de cel putin 4-5 ori dupa care vezi care din seringi s-au umplut mai repede si mai mult acelea sunt injectoarele defecte si trebuie schimbate .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prefer sa nu-ti raspund la intrebari ironice.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Undeva poate sa fie si mai exact 700 ce e si 100 rpm iti da un calcul putin peste cap . Nu mai vorbi asa serios ca poate te crede cineva care nu se pricepe.post-3286-0-62808900-1383982461_thumb.pn

Share this post


Link to post
Share on other sites

se scoate nu stiu ce fisa centrala de la injectoare si nu mai porneste

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se scoate nici o fisa oricum daca e problema pe un injector porneste foarte greu .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai corect este sa fie injectoarele demontate si testate pe banc sau test cu vida (daca exista update soft la ecm). Astea sunt singurele variante care nu dau niciodata gres. Testul de retur e empiric, se poate sa nu dea pe retur mult dar sa fie probleme cu un injector .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema lui George Nicola am rezolvat-o cu testul empiric :smile:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mai intampla si miracole, eu insa sunt patit de la altele care pe vida imi dadea 2 injectoare defecte si la astia cu testul de 30 lei le dadea numai un injector defect iar cand le-au pus pe banc au fost 2 cum am zis eu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar isi poate face, rau nu-i face . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

de3-4 zile imi porneste foarte greu dimineata in garaj imi porneste putin mai usor .i-am schimbat bujiile si bateria noi dar la fel ,ma gandesc la releu de incalzire abujiilor dar care ar fi si unde ar fi amplasat .

Ai rezolvat problema? Detalii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avea un injector defect .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc la toti care mia-ti dat raspunsuri si in special lui adrian din mangalia care ma ajutat sa rezolv problema.era de la un injector,buna metoda de verificat cu seringa la retur pe injector data de adrian.scuze de intarziere am avut ceva probleme .inca odata multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Pentru ca volvica al meu porneste greu am facut testul cu scurgerile retur injectoare SI am gas it diferenta de 30-40% intre injector 1 SI injector 4. EU zic ca injectorul 1 e problema. Poate cineva confirma pentru diferenta asta ? Revin SI cu o poza cu nivelul in seringi......

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 clar are o problema si incepe si 2-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este.... Caut un service in Constanta care Sa cunoasca meserie in rectificat injectoare. O recomandare ? Poate Iulius service ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citind zecile de postari pe tema reconditionarii injectoarelor Inca nu-mi este clar daca e bine sa recurg la reconditionare sau sa pun unele SH.... http://www.volvo-club.ro/topic/6924-reconditionarea-injectoarelor/?page=5.

Pana la urma de ce se da garantie doar 6 luni la injectoarele reconditionate ? Ar fi util Sa aflam cum se manifesta dupa 6 luni injectoarele forumistilor care si-au pus injectoare reconditionate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca le strica pompa de injectie...simplu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now