Zee

v50 2007 consum

97 posts in this topic

Ok, eu nu stiam de chestia asta...ma gandeam ca in rezervor eu nu am pompa ci doar plutitorul acela si ca furtunul care trage motorina din rezervor e atasat la el, deci pluteste...

Nu am studiat sistemul de alimentare, dar ma bucur sa ma lumineze cineva cum sta treaba exact :)

Multumesc, MC! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pluteste man :)) Intr-adevar nu ai pompa in rezervor dar tot e un sorb si acolo cum nu ai pompa nici la baia de ulei dar ai sorb si tot aproape de pe fund trage.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok :) atunci nu o mai tin tot peste juma' de rezervor (glumesc) :)) desi imi place sa vad acul sus (si cand scrie autonomie 1000km+ :D) si poate de asta ii sfatuiesc pe altii sa nu il mai lase pana la bec :glasses9:

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci eu am desfacut un sorb ... si l-am studiat ,la fiat (an '98)... am analizat si problema mizeriei de pe fundul rezervorului. nu prea are cum sa traga mizerii in motor indiferent de cat e de plin sau gol rezervorul .

problema de a nu lasa pe rosu masina se pune in felul urmator: motorina ajuta la racirea pompei din rezervor (cei care au).

sorbul trebuie sa ti-l imaginezi ca pe o galetuta cu un furtunas care trage combustibil din cel mai jos punct al galetutei (care are cam 2-3 cm adancime)

Sper ca nu te-am suparat dar MC are dreptate :) Sa stii ca rezervorul la fiat era curatel si galeata era absolut curata ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am supar deloc, ma bucur ca aflu lucruri noi :D si va multumesc! Ca de asta sunt aici pe forum...am mai spus de cand am venit, gresesc, ma corectati, invat, ii invat si eu pe altii :D

Apropo, offtopic, cred ca am bulit GPS-ul :| am scris pe topicul de RTI - Acces meniu ascuns, daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi... :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gps ... nici nu visez la un asemenea lux :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult bataie de cap...desi era bun prin orasele necunoscute...ca totusi te scoate fraieru' si mai ales prin intersectii ghideaza foarte bine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

De cand am renuntat la batrana Dacia 1300, 1410, n-am avut niciodata probleme de genul rezervor infundat, pompa de combustibil stricata, filtre infundate, etc.

Nu vad care-i problema daca merg cu masina pana se aprinde becul rosu si apoi alimentez. In pana de combustibil nu raman, ca nu-mi fortez norocul, desi in mod normal, cand se aprinde becul la carburant, orice masina mai are cel putin 5-6 litri de combustibil, unele chiar 10-12 litri ( cele cu rezerva auxiliara).

Ontopic: de Vineri sunt in concediu si l-am plimbat zilnic pe Volvache in Bucuresti. Consumul in bord a scazut la 7.4%. Cauza? Posibil faptul ca am facut deplasari mult mai lungi decat cei 2-3 km pe care-i face sotia zilnic pana la serviciu si motorul apuca sa se incalzeasca si sa consume normal.

Mi-am propus sa fac plinul si sa merg vreo 100 km in Buc, apoi iar plinul. Vedem ce o sa iasa la pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi au zis la reprezentanta Ford acu cativa ani ca nu i bine sa lasi pe rosu ca nu stiu ce probleme pot sa apara datorita presiunii bla bla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Revin cu feedback despre consum. Facut plinul exact pana a decuplat pompa singura pe debit mic.

Am parcurs 103 km si am refacut plinul la aceeasi benzinarie. Rezultatul 9.40 litri!

Cei 103 km au fost facuti in aglomeratie maxima, compusi din 3 drumuri dus Timpuri Noi - IKEA Baneasa la 8-9 dimineata, 3 drumuri intors IKEA Baneasa - Timpuri Noi la orele 17:30-18:00 si cateva drumuri scurte.

Nu stiu cat a furat pompa, dar mi se pare un consum onorabil, avand in vedere ca in traficul din centru la orele de varf, se merge doar cu treapta 1 si 2...sau mai mult se sta pe loc :smile:

Edited by FBogdan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la 10l nu te fura.

Fa aceasi chestie si cu masina nr 2 si vezi diferenta

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Revin cu feedback despre consum. Facut plinul exact pana a decuplat pompa singura pe debit mic.

Am parcurs 103 km si am refacut plinul la aceeasi benzinarie. Rezultatul 9.40 litri!

Cei 103 km au fost facuti in aglomeratie maxima, compusi din 3 drumuri dus Timpuri Noi - IKEA Baneasa la 8-9 dimineata, 3 drumuri intors IKEA Baneasa - Timpuri Noi la orele 17:30-18:00 si cateva drumuri scurte.

Nu stiu cat a furat pompa, dar mi se pare un consum onorabil, avand in vedere ca in traficul din centru la orele de varf, se merge doar cu treapta 1 si 2...sau mai mult se sta pe loc :smile:

Dar ce cauti prin centru? Schimba traseul, mai incearca si alte variante, un pic ocolitoare, insa mai rapide!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am variante. Prin Pipera sau pe Barbu Vacarescu e acelasi rahat. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tg mures -bistrita - verdun(franta) 6.4 pe bord , in realitate cred undeva pe la 6 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa un consum de oras ce s-a asezat pe la 8, am probat consumul pe distanta Galati - Barlad si rezultatul m-a surprins placut: 4.8l/100km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem la extra-urban. Merge chiar si sub 4.5%, undeva in treapta 5 pe la 100 km/h sau treapta 6 pe la 120km/h. As putea spune si sub 4%, dar asta ar insemna sa merg numai cu treapta 4 pe la 80 km/h si atunci devin un melc pe sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa(adica real) sau CB...daca este cel de pe Cb mai tre sa adaugi eroarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la Volvica 2.0D 2005 nu am CB deci fac consumul numai la pompa...

Desi 2/3 din distante sunt pe autostrada la 120 -140 km/h, problema mea e ca in oras nu fac drumuri mai lungi de 3-5 km si gata opresc motorul (ca sa nu mai spun ca dimineata fac 2 drumuri de 1km fiecare si gata...).

Chiar si asa la 600 de km parcursi am alimentat cu 42,03l (la fel de curios e ca am rezervorul groaznic de mic si ca alimentand exact in momentul cand se aprinde martorul luminos in bord nu intra mai mult de 42-42,5l)

Media e deci de 7%.. OK pentru 215 000 km fara distributie schimbata inca?

Edited by PetrisorGhidu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa , doar o parte, dar imi arata mai mult pe CB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu esti singuru care o dresat Cbul sa i arate mai mult.La tine ii bun consumul si asa pe CB.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu cred ca are vreo legatura distributia cu consumul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are , dar isi incearca norocul ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now