siyv

Distributie/Pompa de apa

17 posts in this topic

Salutare , am un volvo S60 D5 2003 . De ceva vreme imi tot pierde apa , am tot urmarit-o si nu pot sa imi dau seama pe unde si de ce si ma gandesc ca ar fi de la pompa de apa , ceea ce inseamna ca ar cam trebui schimbata si distributia nu ? Masina am cumparat-o in 2006 , are 270000 de km si de cand am cumparat-o nu am schimbat distributia . As dori sa stiu si eu cum scap mai ieftin , pentru ca toti de aici stim ca Volvo sunt masini scumpe la intretinere ... Stiti vre un service bun si acceptabil ca pret in Constanta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si din 2006 km facuti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da mai multe detalii ramai fara apa dupa o zi sau dupa 3 luni cum sunt furtunele moi tari .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din 2006 cam 100.000 , maxim 150.000 de km facuti , ideea este oricum ca au trecut cel putin 7 ani cu distributia actuala ... chiar daca nu sunt 160.000 de km facuti din 2006 s-au implinit anii ...

Raman fara apa cam in 5-6 zile , o saptamana , pierde destul de mult , si pierde mereu in mers , pe loc nu am gasit niciodata vreo balta si nici umezeala pe la motor . Furtunele am schimbat eu din ele insa toate erau ok . Am strans si coliere ...

Masina nu scoate mai deloc fum , scoate cum ar trebui sa scoata o masina normala , in demaraje si cand te infingi in ea cate putin ... uleiul este ok , culoare normala si nivelul nu creste , nu imi scapa apa in baia de ulei ...

Chiar nu aveam idee ca asa se intampla cu piesele de volvo , de cand o am am stiut ca e masina scumpa si atat ... nu ca e scumpa doar la noi ... merci ca m-ai luminat ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai furtunele foarte tari e posibil sa ai garnitura ciupita la chiuloasa si iti baga compresie in apa , ti-o arunca afara pe la buson cate putin nici n-o sa observi decat niste pete mici de culoarea antigelului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai observat sa ai cumva presul/tapiteria de la sofer uda?Eu am patit asa la o alta masina...pe acolo pierdeam lichidul de racire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu , nu am nici presul ud nici pete de antigel pe vasul de expansiune ... eu raman la ideea ca este de la pompa de apa ... vreau sa ma interesez sa schimb si pompa si distributia dar as vrea inainte de asta niste preturi informative sa stiu si eu cam cat de tare trebuie sa ma arunc

Edited by siyv

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai ieftin ar fi daca ai schimba TU distributia,altfel tre sa platesti manopera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos de idee dar nu cred ca e locul meu sub capota ... inca ma interesez cum se schimba filtrul de polen , deci nu cred ca fac ceva bun daca ma bag la distributie ... mai bine dau cu 3-4 mil in plus pentru manopera si stiu ca mi-a facut-o cineva care se pricepe . Piesele cam cat ma ajung ?

Edited by siyv

Share this post


Link to post
Share on other sites

FILTRU DE POLEN E SUB BORD

POTI SA FACI SINGUR OPERATIUNEA ASTA

DAR MAI BINE CIND o sa schimbi kitul de distrubutie-inclusiv pompa de apa - o sa primesti bonus schimbarea filtrului de polen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiam unde e si ca il pot schimba singur dar inca nu am avut curaj sa-mi bag nasul ... o sa incep sa dau cateva telefoane sa ma interesez de distributie sa vad cat ma ajunge si daca imi permit momentan . Multumesc frumos pentru raspunsuri , dar totusi , o cifra informativa imi da si mie cineva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scam cu 10 batrane cu piese si cu manopera cu tot ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles , multumesc frumos :) ! Deci cu tot cu manopera , undeva pe la 13-14 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesele sunt undeva la 400 lei contitech , si manopera intrun service mediu e pe la 200 lei fara tva (fara factura) in TG mures , apropoo de pierderile de lichid.si eu am patit asa tot la o sapt completam si imi era fisurat radiatorul din habitaclu si imi curgea apa sub mocheta si era foarte imbibata bine ca se poate scoate individual mocheta fata stg , dr doar cu demontarea scaunelor + cateva plasticuri . Un indiciu daca ai problema respectiva ar trebuii sa ti se abureasca parbrizu la un drum lung peste 100 km cu ventilatia data pe parbriz

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now