Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

flaviuscristea

Cumpar Volvo S40/C30-2009

39 posts in this topic

Se infunda imediat probabil DPF-ul, destul de rau. De aceea nu voi merge mai deloc in oras cu ea. Ma intereseaza numai in afara orasului.

Da! Exact asta am gandit si eu, sa am o suma, cam cea pe care ai zis-o tu de 1000 de euro in caz ca se intampla ceva. Un drum dus intors cu benzina m-ar costa cam cu 100 RON mai mult decat diesel. + alte iesiri, se aduna la vreo 250-300 RON pe luna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este adevarat dar intr-un benzinar nu ai ce bani sa bagi in afara de bujii la fiecare 90.ooo km .

Daca tragi linie vezi ca iesi mai ieftin cu un benzinar dupa 4-5 ani @ 100.ooo km .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

As avea totusi o ultima intrebare, de ce ai alege un volvo si nu o alta marca auto? :) ... ce te face sa te inclini catre acest brand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand eram mic aveam o afinitate catre acest brand.

Partial designul. Simplitatea suedeza. Interiorul curat si aerisit, consola din S40/C30 "plutitoare" si cu forma lina si fluida mi se pare un element de design genial. Un design care tine si inca se simte contemporan. Acum cateva zile eram cu un prieten pe autostrada, noaptea si putina ceata. In fata multe multe masini, dintre care una era XC60 a carui linie de stopuri este superba. Nu prea puteai sa recunosti foarte bine celelalte masini, dar XC-ul isi facea simtit prezenta dar totusi intr-un mod discret... Serenitatea pe care am simtit-o prima oara cand m-am urcat intr-un Volvo.

Partial filosofia si "nebunia" lor in materie de siguranta si faptul ca tot ce tine de siguranta era standard, mai ales acum cativa ani unde la alte marci trebuia sa platesti pentru fiecare airbag in plus sau pt ESP (DTSC). Si s-au tinut de acest principiu pana astazi. Acum ceva timp citisem de PremAir (sistem dezvoltat in join-venture cu o companie americana), care se monteaza in grila radiatorului sau ceva si converteste smog-ul, ozone-ul in oxigen. Genial! IAQS-ul, care cand a fost introdus la Volvo nu stiu sigur la ce masini mai erau. Acum probabil sunt la mai multe, nu mai stiu sigur...

Ca si Saab, pur si simplu se simt altfel, au o nota de exclusivitate, fara sa fie o exclusivitate izvorata dintr-o cost de achizitie enorm si asta se vede si in oamenii ce le conduc. Pot sa continui, dar deja suntem foarte off-topic.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, personal te-as sfatui sa te orientezi catre un benzinar, mai putine probleme, mai multa adrenalina! Pe C30/C40/V50 ai de unde alege, 1,6 ... 1,8 ... 2,0 ... sau daca exista buget pentru taxe si impozite mai exista si T5 (2,5 Turbo), toate fiind motoare aspirate. In plus de asta ai mai mari sansele la achizitia uneia pe benzina, sa aibe mai putine "bube" ascunse si la un pret considerabil mai mic decat un "dizel" ... Daca vrei sa iti cumperi un volvo numai pentru design, parerea mea sa te orientezi catre alt brand "ceva mai comercial" ... nu o lua in nume de rau, dar dupa un timp daca doar iti place cum arata masina dar vei avea probleme pe partea mecanica, vei incepe sa arunci cu tunete si fulgere, ca "volvo ie proaste" ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, personal te-as sfatui sa te orientezi catre un benzinar, mai putine probleme, mai multa adrenalina! Pe C30/C40/V50 ai de unde alege, 1,6 ... 1,8 ... 2,0 ... sau daca exista buget pentru taxe si impozite mai exista si T5 (2,5 Turbo), toate fiind motoare aspirate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai putin acesta :D ... scuze

Share this post


Link to post
Share on other sites

te poti uita si pe leboncoin.fr este un site gen mercador din franta si erau destule volvouri

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citesc acum pt ce isi cumpara omul masina. Reiese clar ca are nevoie de diesel.

Consumul este net avantajos la un diesel + cuplu mai bun la turatii mici.

Un motor diesel este ok si dupa 500 000 km

Volvo are motoare bune, cele provenite de la Renault sunt excelente

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dificil de gasit ce-mi doresc. Totusi, pe leboncoin.fr am gasit cateva oferte precum http://www.leboncoin.fr/voitures/583183026.htm?ca=7_s http://www.leboncoin.fr/voitures/543453184.htm?ca=7_s . am cautat numai anunturi de la dealeri gandindu-ma ca masinile au km reali, istoric si nu sunt tepe. Sa merg pana in Franta ar fi dificil, mai ales ca ar terbui sa mai merg cu cineva. De altfel, un prieten cunoaste pe cineva cu platforma care le poate aduce pentru aproximativ 500 euro. cu Inmatriculare ajung undeva la +1000 euro fata de pretul de le leboncoin, fiind la limita bugetului. Dezavantajul ar fi ca primesc masina, dar nu o vad inainte, dar o primesc in fata blocului Ma intreb daca e o idee buna/proasta sa ma bazez numai pe poze si increderea in dealerii sh auto francezi.

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu numai asa am cumparat ultimele 3 Volvo-uri si toate au avut ........si bune si rele.

Cel mai bine este sa vezi masina inainte iar recomandarea mea este sa iei o masina ce a trecut de 120.ooo km si a avut schimbat DPF-ul la revizia de 120.ooo km.

Stiu ca te bucuri la o masina de sub 100.ooo km dar trebuie sa te gandesti ca mai faci putini km si trebuie sa schimbi DPF-ul iar 3500 lei nu sunt " de colea" cand cheltui tot bugetul .

Din experienta mea cele mai bune masini sunt cele ce au fost pe leasing operational, acolo trebuie obligatoriu sa se invarta roata, masina nu are voie sa se strice pt ca penalitatile sunt mari . Ca mai au cate o zgarietura nu e o problema dar dpdv mecanic sunt beton.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arunca un ochi si aici daca mai esti interesat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.