Marius Daniel

S40 2003 acul pe rosu dar motorul este rece

15 posts in this topic

buna ziua am si eu o intrebare am un volvo s40 din 2003 cu motor de renault si am facut motorul la el si totul este bine dar singura problema este ca motorul este rece si temperatura mi se ridica pe rosu si imi merge ventilatorul incontinuu cu AC inchis si toate alea.As dori o parere,multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba senzorul de temperatura de la termostat si scapi.

Si pe viitor pune un titlu mai sugestiv. Ti l-am editat eu pe asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
??? ... la inceput am crezut ca sunt eu, dar uite ca mi-am gasit gemenul... Fii binevenit domnule Marius Daniel si ai incredere in ce iti recomanda Alex, ca stie bine ce zice. Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau fir taiat la senzor/ scurt circuit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai firul ala tot cu tot cu senzor vine ;D

Cu siguranta e un fir intrerupt, dar de obicei se intrerupe exact la intrarea in senzor, si nu ai ce sa-i faci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai poate fi si o problema de la radiator.DAca radiatorul de apa este infundat,ventilatorul merge fara pauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lika, la benzina nu porneste ventilatorul imediat ce bagi cheia in contact decat daca defectul e cel de mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca nu vine senzorul cu tot cu termostat + corp termostat ca la hOpel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt piese separate.Eu schimb senzorul ala odata la 2 ani.Se gaseste cum te uiti la motor in partea stanga, aveti un furtun care vine din radiator catre motor.Acolo este si termostatul si acest senzor.Eu mi-am luat 3 la ultima comanda.(producator FACET costa cam 30 40 de lei).Daca vrei sa porneasca ventilatorul mai repede(frica de nu a fierbe motorul) scoate-ti mufa pana schimbati senzorul si va merge electroventilatorul non-stop.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca iei Facet o sa tot schimbi la ele. Ia un HELLA si te mai tine 10 ani :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deunde iau eu piesele nu gaseste decat pe FACET.Cred ca va trebui sa avem o discutie :))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in toamna am schimbat un Facet si numai ce era omu' foarte revoltat ca "nu e dom'le de acolo, ca abia l-am schimbat acum un an". I-am scos mufa si a pornit la sfert masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are mai multe manifestari acest senzor.Fie nu mai porneste motorul, fie se duce temperatura pe rosu, fie nu se tureaza.

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exactement. Daca raporteaza prea mica temperatura, iti ineaca motorul, daca e intrerupt, se duce acul in rosu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum se schimba repede si este si relativ ieftina rezolvarea.Recomand si o verificare a termostatului in anumite conditii, sa nu se gandeasca toata lumea direct la senzor cum ajunge apa pe rosu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now