Stronghold

Bucse bara stabilizatoare spate

50 posts in this topic

Salutare.As fi interesat de urmatorul lucru : se produc aftermarket bucse pt bara stabilizatoare spate pentru s 60 si s 80?am vazut ca se schimba cu bara cu tot si pretul este cam piperat - 800 ron.A mai incercat cineva sa schimbe doar acele bucsi sau se potrivesc de la alte modele de masini.Ma uitam la audi a 4 si la outlander si dimensiunile sunt cam aceleasi (excpetand grosimea barii care la volvo e de 19 sau 21 mm).Am inteles ca se fabrica si bucsi din poliuretan doar ca acelea se comanda de afara.Ceva idei, pareri?

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

HeimdallR din cate stiu si-a cumparat si si-a schimbat bucsile cu unele din poliuretan.

Altfel bucsile vin cu tot cu bara doar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, din pacate sau gandit doar sa mai scoata bani din buzunare , la alte masini se schimba doar bucsile si costa vreo 50 ron.

Apropos, vroiam sa intreb cele de la s 40 ce dimensiuni au ?

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

excelent, poi pot sa dau drumul la comanda.Multumesc mult

sa spun si de ce vreau sa le inlocuiesc.Saptamana trecuta am avut un incident (am dat tarcoale la un gard) si naiba stie ce sa intamplat ca volanul ,la drum drept, imi statea aiurea , inspre dreapta vreo 2 cm.Am zis sa merg sa-mi refaca unghiul de fuga sau cum so` numi si atunci cand mi-a ridicat cu nu stiu ce , partea din spate, a zis ca acele bucse se misca si ca ar trebui sa aud zgomot de le ele.Intr-adevar am un zgomot urat la partea din spate (am un topic depsre acest zgomot ) si atunci am zis ca hai ca-l schimb.dar la 800 ron?Plus mai am o bieleta antiruliu partea spate dreapta (apa de ploaie - 120 ron ceva mai bun)

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se scot bani din bara aceea, la multe alte marci e aceeasi situatie, asa se produc, dar si durata de viata e net superioara.

Exista afermarket si in Romania, dar sunt gunoaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi o sa-mi ridic masina pe elevator si o sa masor cu sublerul dimensiunile barii si ale bucsilor.Am vazut ca sunt "heftine", asa ca nu-mi fac griji.A si revenind la topicul meu zomote puntea spate - am subliniat faptul ca imi cam fuge spatele cand iau curba dreapta.Avand bieleta antiruliu dusa din dreapta si cele doua bucsi de la bara stabilizatoare, cred ca se explica de ce imi fuge spatele :smile:.Al -naibii sa fie bucsile astea, cand mi-a ridicatun mecanic masina, a fortat toate bucsaraiele cu un levier si zicea ca nici nu se clintesc, si cand colo uite ca tot se clintesc.

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se scot bani din bara aceea, la multe alte marci e aceeasi situatie, asa se produc, dar si durata de viata e net superioara.

Exista afermarket si in Romania, dar sunt gunoaie.

.

Roberto nu-mi permit sa te contrazic (pt ca nu sunt cunoscator intr`-ale mecanicii etc) dar totusi, o bara lunga de vreo 120-130 cm si doua bucse de plastic, indiferent din ce material e confectionat nu ar trebui sa coste 800-1000 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă spui că ţi-a fost deviat volanul, după accident, probabil ţi s-a deplasat puntea spate cu totul. Cât au ridicat-o, s-au uitat şi la acest aspect? Reglajul de direcţie ţi l-au făcut şi pentru roţile din spate sau doar ţi-au ajustat roţile faţă după noua poziţie a punţii spate? ;D

.

Heim, mi-au facut reglajul si pe spate, am vazut ca sunt doua fiare lungi de la roata spre mijlocul puntii si in capat un surub care daca tragea de ele se vedea clar ca rotile se miscau in stanga-dreapta.Mi le-a reglat excelent , se simte diferenta (dupa incident aveam rotile spte indrepate ,036 grade spre dreapta), si parca se simtea in pedala ca ma franeaza.Oricum in drum spre casa trebuie sa urc si sa cobor peste un munte cu serpentine, si la coborare o las in frana de motor, si in momentul in care lasam masina cu frana de motor incetinea mai repede decat altadata.

E oţel special, de arc. Aia-i creşte preţul puţin.

În rest, e Volvo. Aia îi cvadruplează preţul. :slap:

.

Bine punctat :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mai este un mic aspect care trebuie luat in considerare "bucsele" sunt sertizate pe bara asta inseamna ca nu au cum sa se deplaseze stanga dreapta si sus jos ele fiind fixe de jur imprejurul barii.La celelalte nu ai cum sa le sertizezi si e posibil sa se deplaseze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă puntea e deviată, la reglajul de direcţie din acele braţe, îţi reglează semiconvergenţa roţilor, dar unghiul de fugă rămâne greşit. Adică, roţile-ţi vor fi orientate-n faţă, dar una va fi mai în faţă decât cealaltă. Trebuie pusă puntea la loc cum trebuie.

.

Ce procedura implica treaba asta?cum se realizeaza?

Si mai este un mic aspect care trebuie luat in considerare "bucsele" sunt sertizate pe bara asta inseamna ca nu au cum sa se deplaseze stanga dreapta si sus jos ele fiind fixe de jur imprejurul barii.La celelalte nu ai cum sa le sertizezi si e posibil sa se deplaseze.

.

Ai dreptate adrian, se pot deplasa stnag-dreapta, insa pot sa pun un colier mai gros la ambele capete si atunci cred ca nu mai exista aceasta problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heimdallr zice in alt topic, ca se "plimba" bara pe sub masina, parca... dar poate sa ne spuna el mai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucsele se verifica cu masina lasata pe roti nu ridicata pe elevator , iar daca iti fuge spatele ,la mine era un amortizor terminat si avea acel zgomot de care zici tu si fugea spatele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucsele se verifica cu masina lasata pe roti nu ridicata pe elevator , iar daca iti fuge spatele ,la mine era un amortizor terminat si avea acel zgomot de care zici tu si fugea spatele.

.

adica las masina cu rotile pe pamant si le incerc cum? poate intr-o groapa din aia cum au atelierele auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa o sa fac ... :smile:.

Referitor la telescoape - am vazut ca se practica ceva masuratori ale starii telescoapelor.Cat de bun este testul respectiv sau este un bullshit ?

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles.dar cel mai probabil ar trebui sa fie vreo aparatura ceva

Si referitor la amortizoare, s 80 are mono sau bitubular?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca nu foloseste scula necesara, s-ar putea sa-i "rup" fata si apoi are la ce se mira.E enervant in Romania, faptul ca stii unde trebuie sa mergi si totusi ai indoieli cu privire la calitatea muncii sau la competenta celui la care te duci

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

la service ma duc, ptr ca am unde sa ma duc (are tatal prietenei mele si fratele ei), si am incredere deplina in calitatea muncii.Doar ca ei nu au aparatura necesara realizarii unui test la amortizoare, si asa ma vad nevoit sa dau in alta parte.Si crede-ma ca nu e placut deloc sa treci peste o denivelare si sa auzi zgomote in spate sau indiferent unde.Parca te iau toti dracii.Un singur lucru astept, sa se indice buba si eu o remediez prin cumpararea piesei corespunzatoare (si nu ma refer la cei care iti spun ca este o bieleta, ori.... a nu !!!!, totusi este un pivot, si schimbi tot ansamblu fata-spate si te miri ca tot ai zgomote :smile: )

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca 800 de ron pe o bara stabilizatoare OEM Volvo cu tot cu bucse sertizate tot OEM Volvo vi se pare un pret mare, va recomand sa va cumparati masini gen Renault, Peugeot sau alte masini din alte clase mai jos si sa comparati preturile. O sa aveti o surpriza misto legata de preturile unei bare stabilizatoare OE.

Va recomand grupul VAG sau gama Opel Corsa \ Vectra unde o sa va faceti abonament la schimbat bucsaraie, OE.

Unii vrem piese lifetime dar la pret de obor.

Nu mai comparati preturi de piese aftermarket la alte marci cu preturi OE Volvo.

Vorbesc in cunostinta de cauza.

Pretul barei stabilizatoare OEM Volvo este unul foarte bun avand in vedere durata de viata.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca 800 de ron pe o bara stabilizatoare OEM Volvo cu tot cu bucse sertizate tot OEM Volvo vi se pare un pret mare, va recomand sa va cumparati masini gen Renault, Peugeot sau alte masini din alte clase mai jos si sa comparati preturile. O sa aveti o surpriza misto legata de preturile unei bare stabilizatoare OE.

Va recomand grupul VAG sau gama Opel Corsa \ Vectra unde o sa va faceti abonament la schimbat bucsaraie, OE.

Unii vrem piese lifetime dar la pret de obor.

Nu mai comparati preturi de piese aftermarket la alte marci cu preturi OE Volvo.

Vorbesc in cunostinta de cauza.

Pretul barei stabilizatoare OEM Volvo este unul foarte bun avand in vedere durata de viata.

.

Roberto, cu tot respectul, sa lasam ironia si explicatiile de genul daca ai vrut volvo suporta preturile daca nu cumapara-ti Dacia.Nu e vorba de asta, sincer.Cel putin eu nu asa am pus problema.Eu nu zic ca nu merita niste bani masina asta, am fost in diferite situatii si mi-a dovedit faptul ca merita sa investesc niste bani in ea si sa platesc cu placere si impozitul pe ea.Ceea ce am vrut sa subliniez este faptul ca mi se parea aiurea si aberant sa platesti 800 ron pe o bara cu doua bucse de cauciuc vulcanizate pe bara.Atat ! Legat de ceea ce spuneai cu preturi la "consumabile" , celalalte masini poarta un pret asemanator.E o diferenta la bucsaraie, probabil, de cateva zeci de lei.Daca iau o piesa originala RENO` atunci pretul va fi apropiat de cel al unuia volvo.

In alta ordine de idei, am vrut sa subliniez faptul ca la japoneze se pot schimba bucsele de pe bara stabilizatoare si , fiind concepute in stil japonez, interesant ca si tin o gramada de km si pretul unei bucse de calitate e pe la 50-70 ron.Si sunt sigur ca volvo ar putea sa fabrice orice la fel de bine, daca nu, mult mai bine :smile:

Legat de problema mea, daca se impune schimbarea si este singura modalitate, o voi schimba.

In ceea ce priveste aspectele legate de calitate, sunt absolut sigur ca piesele OEM Volvo sunt mai mult decat calitative, nu am vrut ca din postul acesta sa reiasa ca nu este de calitate un produs oem sau ca ar fi prea scump pentru ceea ce ofera.In rest, respectele mele pentru toti colegii de pe forum :smile:

Edited by Stronghold
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata.Nu este necesara inlocuirea barii stabilizatoare/bucselor intrucat dupa ce mi-am schimbat amortizoarele pe spate, am fost din nou la un service si mi-a confirmat mecanicul ca nu este necesar sa se schimbe intrucat nu am probleme deloc.Mi--a recomandat ca odata la an sa pun ceva ulei sau vaselina pt lubrifiere .Asta nu am mai auzit-o, dar daca e adevarat atunci pun cu placere (ca deh costa 800 ron).Multumesc mult - la toti - pentru ajutor.La mine problema rezolvata, astfel incat momentan savurez condusul fara zgomote :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

" Multumesc mult - la toti - pentru ajutor. "

Te salut !

Hai sa fim seriosi ! Sunt sigur ca ai vrut sa multumesti mult TUTUROR , sau .....LA restaurant !

Edited by alinbuga
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se scot bani din bara aceea, la multe alte marci e aceeasi situatie, asa se produc, dar si durata de viata e net superioara.

Exista afermarket si in Romania, dar sunt gunoaie.

Salut, nu vreau sa te contrazic dar eu am montat pe masina fix bucse afermarket comandate de la un magazin din Ro si ghici surpriza, dupa aprox 20.000 km nu am nici o pb inca cu masina, deci cu scuzele de rigoare, avand in vedere ca n au costat decat vre-o 60 de ron amandoua, prefer sa le schimb odata la doi ani decat sa dau din buzunar 800 ron pe o bara de otel cu bucse pe ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista varianta AM pt toate modelele pt sunt cam 4 dimensiuni de bara stabiliatoare pe fata si vreo 2-3 pe spate .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

" Multumesc mult - la toti - pentru ajutor. "

Te salut !

Hai sa fim seriosi ! Sunt sigur ca ai vrut sa multumesti mult TUTUROR , sau .....LA restaurant !

.

Alin, in propozitia mentionata am incercat sa ma exprim mai cam "la sat", in rest ai cuvantul meu ca le am cu gramatica limbii romane mai bine decat ai crede (ati crede, nu sunt sigur de varsta ta/dvstra).

Nu exista varianta AM pt toate modelele pt sunt cam 4 dimensiuni de bara stabiliatoare pe fata si vreo 2-3 pe spate .

.

Da, asa este.De cand cu problema mea, m-am interesat in Anglia, si mi-au spus ca sunt destule piese AM, iar referitor la bucsele barii mentionate, m-au intrebat de grosimea barii , respectiv de 19 sau 21 mm.In fine, partea buna e ca nu a trebuit sa inlocuiesc busele (s-au bara in intregime)

Salut, nu vreau sa te contrazic dar eu am montat pe masina fix bucse afermarket comandate de la un magazin din Ro si ghici surpriza, dupa aprox 20.000 km nu am nici o pb inca cu masina, deci cu scuzele de rigoare, avand in vedere ca n au costat decat vre-o 60 de ron amandoua, prefer sa le schimb odata la doi ani decat sa dau din buzunar 800 ron pe o bara de otel cu bucse pe ea.

.

perfect de acord cu tine !!!! daca te tin cel putin 20-30 mii km atunci nu e rau. la pretul acesta le inlocuiesti din 2 in 2 ani si gata.

Edited by Stronghold
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este mai bine sa schimbi de 4 ori bucsile in 200ooo,ca sa vin si eu cu cifre, sau sa schimbi odata bara OEM si sa nu mai ai dureri de cap, bani irositi in service etc?Pt unii da pt. altii sigur nu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now