tamara34

probleme volvo xc 90 an 2008 motor 2.4 d5

49 posts in this topic

de unde pot face rost de un dpf de xc 90 second hand?motivele le-am scris mai sus produs necorespunzator cu calitatea de care se face atata caz

Daca primesti raspuns din partea Volvo Suedia te rog sa-l postezi si pe forum

Merci

iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vina o poarta și reprezentantele care nu își fac datoria de a sfătui clientul ce tip de motor sa cumpere funcție de nevoi.

Sent from my Z10 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 249 lire + maxim 50 lire transport nu cred ca are rost sa cumperi de la dezmembrari!

Dar nu cumpar eu, mie nu imi trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vina o poarta și reprezentantele care nu își fac datoria de a sfătui clientul ce tip de motor sa cumpere funcție de nevoi.

Sent from my Z10 using Tapatalk

Un motor trebuie sa poata fi exploatat atat in mediul urban cat si in cel extraurban. Cunosc multe persoane care merg 98% in oras. Concluzia? Merita benzinara...de dimensiuni reduse.(ca sa consume relativ putin) O masina o iei pentru ca iti place si ti-o doresti. Doar nu ne-am cumparat dube ca sa abem nevoie in fiecare zi sa caram...

Ca o mica concluzie....ori astia sunt prosti ca nu au facut alt sistem de regenerare(firar mama lor de norme europene) care sa se poata face intr-un timp scurt....ori ceva i-a lipsit masinii. Ma gandesc pe zi ce trece sa anulez dpf.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar nu cumpar eu, mie nu imi trebuie.

Draga Mariusica, stiu ca tu nu ai nevoie de filtru! Mesajul meu era pentru tamara34!

Share this post


Link to post
Share on other sites

usor, usor daca volvo nu trece la tehnologia motorului electric cred ca imi voi cumpara o bicicleta ca sa nu am bataie de cap. Ma ia groaza cand citesc pe aici despre problemele motoarelor ce echipeaza noile modele volvo si nu numai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo a trecut de ceva timp la motorul electric, ai Volvo C30 electric sau V60 D6 .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo a trecut de ceva timp la motorul electric, ai Volvo C30 electric sau V60 D6 .

deci eu C30 nu o consider masina, cu scuzele de rigoare fata de cei care conduc un C30 eu imi cumpar mai bine smart ca al unui coleg de-al nostru de forum decat o asemenea aratare de masina, cat despre V60 nu stiam ca exista si cu propulsie electrica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci eu C30 nu o consider masina, cu scuzele de rigoare fata de cei care conduc un C30 eu imi cumpar mai bine smart ca al unui coleg de-al nostru de forum decat o asemenea aratare de masina, cat despre V60 nu stiam ca exista si cu propulsie electrica!

Fiecare isi cumpăra maşină după nevoi si buget.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic

Minulescule, nu stiu cat de mare esti tu dar eu nu incap in smart fortwo, adica incap dar nu mai pot inchide usa iar daca strang mainele pot inchide usa dar trebuie sa scot mana stanga pe geam sau sa stau inclinat spre dreapta, in schimb C30-ul este mai incapator decat S80-ul tau in fata mai ales la pasager(fata dreapta) unde ai loc boiereste . In materie de consum un C30 DrivE consuma in Bucuresti fix cat un Smart ForTwo 0.8 CDI, asadar de ce sa nu-mi iau C30 ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat problema l-am anulat va sfatiesc si pe voi

si-a schimbat total mersul masina

niste tembeli aia care au gandit porcaria asta de dpf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tembeli...tembeli, dar te bucuri cand cumperi o masina diesel Euro 5 si platesti taxa 2-300 de euro in loc de 2-3000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un motor trebuie sa poata fi exploatat atat in mediul urban cat si in cel extraurban. Cunosc multe persoane care merg 98% in oras. Concluzia? Merita benzinara...de dimensiuni reduse.(ca sa consume relativ putin) O masina o iei pentru ca iti place si ti-o doresti. Doar nu ne-am cumparat dube ca sa abem nevoie in fiecare zi sa caram...

Ca o mica concluzie....ori astia sunt prosti ca nu au facut alt sistem de regenerare(firar mama lor de norme europene) care sa se poata face intr-un timp scurt....ori ceva i-a lipsit masinii. Ma gandesc pe zi ce trece sa anulez dpf.

Zack, una e sa se poata exploata si si, normal ca doar nu arde daca mergi si in oras si in afara, si alta e ca reprezentanta sa iti vanda un motor cu DPF despre care stie ca va circula numai in oras. Ca sa-ti dau un exemplu, cand eram cu a mea in service la Primus m-au invitat sa facem o configurare pentru un Volvo nou. Nu-ti spun ca desi am intrebat explicit servita pe tava daca nu e mai bine sa-mi puna un T3 sau T4 pe ea pentru ca circul 95% in oras, consultantul insista pe D3 ca n-are nimic filtrul de particule ca nu e asa grav cum zice lumea si ca mai bine iesi sambata la o cafea pe valea prahovei ca sa cureti filtrul si ca T4 e cu 1000 euro mai scump decat D3 si ca nu merita si etc etc etc. Iti imaginezi ce se intampla cu o persoana care habar nu are de acest aspect, ai ghicit, i se vinde un D2, D3, D5, cu care va circula numai prin oras. Multa bafta noilor posesori, si Primusului in a mai vinde alte Volvo-uri noi dupa ce tepuieste un sir intreg de clienti necunoscatori care apoi se vor duce la reparatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat problema l-am anulat va sfatiesc si pe voi

si-a schimbat total mersul masina

niste tembeli aia care au gandit porcaria asta de dpf

Unde si cat te-a costat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si DPF-ul cum il anulez ca ma speriati deja !!!

Si DPF-ul cum il anulez ca ma speriati deja !!!

Imi cer scuze pt. poluare , am gasit unde se discuta despre asta , aici m-am avantat putin speriat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se sparge DPF-ul (fizici se sparge ceramica din el) si apoi trebuie facut soft sa nu mai dea eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

se scoate fizic dpf nu se sparge ci se scoate practic din toba lui adica se taie toba se scoate ceramica si se sudeaza la loc si se rescrie softul masinii ca sa nu mai vada ca a avut dpf iar chestia asta am facut-o la galati si m-a costat 250 euro

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

se scoate fizic dpf nu se sparge ci se scoate practic din toba lui adica se taie toba se scoate ceramica si se sudeaza la loc si se rescrie softul masinii ca sa nu mai vada ca a avut dpf iar chestia asta am facut-o la galati si m-a costat 250 euro

Asa putin te-a costat sa anulezi DPF-ul plus soft? Ai platit o suma corecta! La noi in Bucuresti te costa cam 800 lei sa scoata filtrul de pe masina, sa-l spele si sa-l puna la loc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari!! Mii de km fara probleme!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si asa nu mai scade nivelul de ulei, noxele cum o sa iasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic

Minulescule, nu stiu cat de mare esti tu dar eu nu incap in smart fortwo, adica incap dar nu mai pot inchide usa iar daca strang mainele pot inchide usa dar trebuie sa scot mana stanga pe geam sau sa stau inclinat spre dreapta, in schimb C30-ul este mai incapator decat S80-ul tau in fata mai ales la pasager(fata dreapta) unde ai loc boiereste . In materie de consum un C30 DrivE consuma in Bucuresti fix cat un Smart ForTwo 0.8 CDI, asadar de ce sa nu-mi iau C30 ?

Bogdane, am sa fiu precis si o sa-ti raspund la intrebari: inaltime 181 cm, 88 kg, fizic atletic, pana aici cred ca am fost la obiect?! Cat despre C30 mie unul masina aia nu imi place, nu ma caracterizeaza, nu mi-as lua asa ceva decat daca as fi fortat sau mi s-ar oferi cadou, insa ptr mine asemenea masina nu exista ptr ca in viziunea mea e altceva decat masina.INca o data imi cer scuze tuturor celor ce au o asemenea masina, nu am nimic cu nimeni, fiecare are voie sa conduce ce vrea/place, eu unul in asa ceva nu ma vad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Credeam ca vorbim de probleme XC90 D5 aici

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

se scoate fizic dpf nu se sparge ci se scoate practic din toba lui adica se taie toba se scoate ceramica si se sudeaza la loc si se rescrie softul masinii ca sa nu mai vada ca a avut dpf iar chestia asta am facut-o la galati si m-a costat 250 euro

Va rog frumos sa ne tineti la curent daca va mai scade sau nu nivelul de ulei...si daca va mai scade la cati km cat completati. Eventual poate ne faceti o comparatie de genul: Inainte sa scot dpf imi consuma 1 litru la 1000 km iar acum imi consuma 500 ml la 1000 km (e doar un exemplu). Va multumesc anticipat si mii de km fara probleme!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci mult va tin la curent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now