Sign in to follow this  
Followers 0
SabinaBinas

Probleme turbina,erori ,bujii

6 posts in this topic

Buna seara.sunt posesorul unui s40 1.6 diesel 110 CP din 2008.acum o saptamana in urma am reconditionat turbina ,aceasta incepea sa dea semne ca e pe duca ...gen suera ,puterea motorului scazuta si consum de ulei. bineinteles in bord erori gen PUTEREA MATORULUI SCAZUTA ,MOTORSYSTEEM SERVICE VEREIST, se tura doar pana in 3000 de turatii etc.

La tester a iesit ca trebuie sa adaug lichid pentru regenerare filrtru de particule in cazul erorii MOTORSYSTEEM SERVICE VEREIST(filtru de particule l-am spart acum un an de zile si l-am scos din soft) iar la cealalta eroare nu au putut sa ajunga sa vada clar din ce cauza apare deoarece era blocata de eroare de dinainte. Am presupus ca apare din cauza turbinii si am reconditionato ,am schimbat si valva (atasata mai jos) au curatat toata evacuarea etc. dupa ce au fost rezolvate toate astea ,pusa pe tester eroarea cu puterea motorului continua sa apara,dar de data asta nu mai este limitata in 3000 de turatii , accelereaza normal. cei de service presupun ca sunt bujiile. dupa ce le-au verificat au dedus ca nu functioneaza nici una.

Intrebarea mea este cum poate sa porneasca masina fara nici o bujie functionala, si de ce nu imi arata in bord semnul de la bujii.am primit si avertizari ca nu garanteza ca o sa le poata scoate fara sa se rupa,iar in cazul acesta trebuie dat jos cam jumatate de motor sa le scoata.le-am spus ca daca punel lichid de regenerare va disparea eroarea MOTORSYSTEEM SERVICE VEREIST ... au raspuns ca nu stiu daca o sa o poata reseta.

eroarea cu puterea motorului scazuta se reseta daca porneam masina la a doua cheie ..acum nici la a 10 cheie.

as dori niste sfaturi daca se poate si cine a mai intalnit aceste probleme raman recunoscator pentru ajutor.

va multumesc!

post-3755-0-96956400-1395269099_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in primul rand - daca ai scos dpf ti-ai facut si dpf off? Daca da, atunci cine l-a facut nu stie, pentru ca odata anulat nu mai ai treaba cu lichidul pentru regenerare.

Masina porneste si fara bujii (cu toate arse) daca ai bateria buna. Nu te ajuta in cazul unei regenerari bujia arsa.

Exista sanse sa se rupa, eu am scos 3 intregi si una s-a rupt in chiuloasa( partea ceramica) mergand cu ea rupta nu am avut nici o problema.

Foloseste search-ul pe forum, mai sunt ce-l putin 3 topicuri cu aceste probleme.

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motorul diesel bujiile sunt pentru a ajuta pornirea, nu pentru a porni motorul. Se numesc incandescente tocmai pentru ca varful lor se incalzeste pana la inrosire (intr-un timp scurt) si asfel motorina pulverizata de injectoare se aprinde imediat. Un motor in "mintile" lui porneste fara probleme si fara a fi afectat chiar daca bujiile sunt nefunctionale. Dealtfel o pornire mai grea a motorului (prin prizma faptului ca nu folosesti bujiile) ii face bine motorului. Becul din bord este aprins atat timp cat bujiile sunt in functiune, la stingerea lui trebuie sa dai la automat. Marea majoritate a motoarelor de astazi nu permit folosirea bujiilor daca afara este cald sau daca motorul este cald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este bine facut DPF-OFF-ul nu are cum sa apara eroare din cauza ADM-ului . De fapt dupa DPF_OFF se scoate mufa din ADM pt a nu aditiva aiurea .

Bujiile sunt greu de schimbat la 1.6D si numai un mester priceput le poate scoate pe toate 4 intregi .

Daca se rupe ceramica nu trebuie demontata chiulasa, se poate scoate varful ceramic si altfel .

Recomandarea mea este sa gasesti un mester care chiar stie 1.6D iar de la DPF_OFF prost facut apar multe probleme, masina nu trage cateodata, nu trece de 3000 rpm fara sa dea cod de eroare, nu mai da coduri de eroare desi nu merge motorul, etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc pentru raspunsurile oferite! eu sunt din iasi si sincer nu prea am auzit de persoane care sa se bage la scos dpf-ul din soft(bineinteles inafara de persoana la care am fost si intradevar nu se pricepe). Ati putea sa imi recomandati pe cineva din iasi sau din imprejurimi?intre timp am sa ma duc sa vad cate bujii pot scoate si daca o sa dispara eroare cu puterea motorului scazuta,dupa care am sa revin cu informatii.

va doresc o zi placuta in continuare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu pe nimeni in zona Moldovei .

Grija mare la bujii sa nu se rupa .

Succes .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0