Laumi

Recomandare comparativa - V70 (-2008) vs (V70 2008-)

25 posts in this topic

Va salut si vreau sa va intreb care sunt opiniile/recomandarile voastre comparand V70ul de pana in 2008 cu cel de dupa 2008. Am citit mai multe articole...dar acelea sunt reviewuri mai de departe (Suedia, US) si ma intereseaza cum se simte din perspectiva locala :D aceasta diferenta. Cochetez cu ideea unei achizitii. (Sper sa nu fi duplicat vreun thread de pe undeva...)

1. Ce l-ar recomanda pe unul in detrimentul celuilalt?

2. Daca ar fi sa alegeti intre unul pre-2008 cu mai putini km (100K) si unul post-2008 cu mai multi km (~230K) pe care ati merge? De ce?

(Bineinteles ca ar fi ideal (probabil) post2008 cu putini km, dar bugetul e o limita).

(Stiu ca pana in 2008 sunt facute dupa platforma lui S60, iar dupa 2008 dupa S80. Cu S60 am putina experienta, insa cu S80 nu am deloc...pentru a sti sa fac o comparatie).

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V70-ul 2008- este pe platforma FORD MONDEO 4 .

Nu ai spus despre ce motorizare vorbim, e foarte important acest aspect .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi sunt mere cu poortocale si poate ananas..astea sunt cele intre care compar. (Si editez mai sus: cele de dupa 2008 sunt intre 230-si 320K km).

Benzina

Pre 2008: 2435 cm³, 103 kW; 140 PS -

Post 2008:

Benzina

- 2521 cm³, 147 kW, 200 PS

(Si intrucat exista si ceva sub 2000 cm³, m-a facut curios si motorina, dar sunt oarecum reticent)

Motorina -

- 1984 cm³, 100 kW, 136 PS

- 2400 cm³, 136 kW, 185 PS

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0D are ceva probleme, eu unul nu recomand acest motor.

2.5T pe V70-ul nou este foarte rar dar este ok .

Eu as alege V70 2005-2006 cu motorul 2.0T . Este foarte buna combinatia motor - caroserie, cei 180cp sunt suficienti iar consumul nu e de speriat . Pretul unei astfel de masini ajunge la ~7000E dar este greu de gasit acest model iar timbrul de mediu ajunge la ~1800 E deci cu totul ajungi la 9000E + drum + rar & acte =9700E

Sau V70 dupa 2010 tot 2.0T, este EURO5, consumul este foarte bun iar dupa 2011 nu prea mai sunt "buguri" pe partea electrica . Pretul insa este ~12000 E + 1000E taxe, drum si acte =13.ooo E .

Pt 3000E diferenta as alege modelul nou.

Daca as avea 25.oooE as alege MY 2013 cu "noul motor vechi" de 2L si 5 cilindrii @213 CP, acelasi motor inrudit cu vechiul T5 de 2319cmc, motor ce suna intr-un mare fel, trage intr-un mare fel si consuma 9% .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-as recomanda un XC70, eventual dupa 2008 :thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maurice cat consuma xc-ul tau si ce cutie ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult Bogdan. Acum am food for thought si criterii suplimentare. Sa vedem ce putem pescui...

Un XC ar fi frumos, dar e "acru" ca e cam "sus" :D. S-a pus unul interesant pe autovit azi parca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba nu e chiar deloc scump XC70-ul mai ales daca e unul 2008-2009 care a fost inmatriculat in RO, de adus de dincolo nu merita pt ca timbrul de mediu ajunge la 5000E . Pe la 14.oooE au fost niste XC70-uri bune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mers numai in Bucuresti ultimii 700-1000 Km acum am pe bord 10,2%

In afara depinde foarte mult de cum merg, variaza intre peste 6% pana la 9%. Cred ca mi-a iesit de cateva ori si sub 6% la vale de la Predeal la Bucuresti

Cutie automata 6 trepte, AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consuma foarte bine! Sa o stapanesti sanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi sunt mere cu poortocale si poate ananas..astea sunt cele intre care compar. (Si editez mai sus: cele de dupa 2008 sunt intre 230-si 320K km).

Benzina

Pre 2008: 2435 cm³, 103 kW; 140 PS -

Post 2008:

Benzina

- 2521 cm³, 147 kW, 200 PS

(Si intrucat exista si ceva sub 2000 cm³, m-a facut curios si motorina, dar sunt oarecum reticent)

Motorina -

- 1984 cm³, 100 kW, 136 PS

- 2400 cm³, 136 kW, 185 PS

Salutare, sunt nou posesor al unui V70 2011, 2.0 - 163 PS....mai exista si aceasta motorizare diesel.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

E d3

Sa o folosesti sanatos! O supermasina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa orientativ ne poți spune si un pret de achiziție si eventual proveninta? Dotari, eventual opinii :D daca nu cer prea mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

sar de 11 000, din Olanda, o am doar de o saptamana, am avut un S40 2001, 1,9D si am vrut ceva mai nou.Deocamdata imi place....mult, are dotare medie zic eu, geamuri, clima, audio, bluetooth, GPS, limba germana la meniu, :smile: , sau olandeza....motor Volvo....autoturism fabricat in Spania, oricum e altceva....consum deocamdata 6.6, dar mers calm...fara sa calc pedala prea tare, desi simte nevoia sa fuga(si eu la fel)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superb! Alba presupun, sunt gelos ce sa spun :)) la mulți km poate ne întâlnim odata cj -mures de mult tot propunem o astfel de intalnire

Share this post


Link to post
Share on other sites

miercuri dupa-amiaza voi trece prin Mures...pe la parinti...daca vrei si ai timp....

e cea din imagine

multumesc asemenea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista si D3-ul ca motorizare dar e numai ca MY11 iar noi vorbeam de MY08 .

@Maurice, cum reusesti tata 10% ca eu nu reusesc mai jos de 12 % .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@G-ul

Esti la acelasi nivel cu nevasta-mea.

Pe acelasi traseu, cu aceeasi masina, ea are 1,5-2 litri in plus.

E nu te panica ca nu-i totdeauna 10%, mai am si 11% din cand in cand chiar spre 13% cateodata :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai zi bre asa, eu am o medie urbana de vreo 12% ceea ce e mult pt ca la XC90 am 13% si e mai multa masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut pe mana un V70 Ocean Race din 2011, dar ce era curios, pe usa scria D3, iar in talon 163 cp si 1984cc! Superba masina, mai ales la drum intins, dar foarte usor de manevrat si in oras, consum urban cca 7%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si ce e asa ciudat ? E motorul D5204T, 5 cilindri, 2.0D, 163HP :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

D3 sau D4, inscriptia "nu bate"! ca D3 e de 136 cp, iar D4 de 163cp, la aceeasi cilindree, din cate stiam...

Edited by Magua

Share this post


Link to post
Share on other sites

D3-ul vechi da, era un 2.0D in 4 pistoane de 136HP de fapt :)

D3-ul nou e ce ti-am insirat mai sus.

Naiba sa-i ia si pe-astia cu denumirile lor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu chiar, primul D3 avea 163cp, dupa 2012 D3-ul are mai putini cai .

Oricum nu trage chiar asa de bine, depinde cu ce esti obisnuit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now