mihai76

problema cablu capota

17 posts in this topic

salutare ! care mi spune si mie cum mai ridic capota daca mi s a rupt cablul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca s-a rupt de la maneta de actionare din interior, incearca sa prinzi cu patentul de cablu si tragi tare. Daca s-a rupt pe la motor, trebuie sa te chinui sa scoti grila fata si apoi sa incerci sa actionezi mecanismul de inchidere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Depinde de unde s-a rupt! Daca s-a rupt de la clapa/manerul din interior, folosesti un patent sa tragi de cablu si o inelara de 5, 6 cu care tii de camasa! Daca s-a rupt de la broasca/broaste, cred ca trebuie sa dai grila jos, cred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grila e prinsa in suruburi de 10 deci nu are cum sa o desfaca decat prin rupere.

Bara jos daca ai cum, dupa ce dai jos scuturile, si de acolo sa incerci sa o dechizi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai sa mi bag ceva! la bara tre sa fiu atent cu clemele sa nu se rupa !

e de munca nu gluma !

Share this post


Link to post
Share on other sites

In partea de jos la bara, cum ar veni intre proiectoare, e o grila din plastic negru.

Eu pe aia am reusit sa o scot ca sa imi fac drum spre parghie. Vezi daca ai loc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare sau poti sa incerci sa dai scutul din plastic jos (dar iti trebuie canal ) si bagi usurel mana intre radiator si bara pana ajungi la broasca (incuietoare)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am dat scutul ,jos nici o sansa! CRED CA SINGURA VARIANTA RAMINE SA RUP GRILA DIN FATA :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci....singura sansa sa desfaci capota este sa scoti grila din fata si apoi vei folosi o cheie de 10 si vei desface cele 3 suruburi care tin mecanismul prins de tragher si apoi va fi simplu de scos...

ps: am mai avut vreo 3 clienti veniti cu problema asta si asta este singura solutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ,adica rupi grila sa inteleg nu cipilika? Cam belea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tradus in romana da. Daca este modelul cu faguri iti incape tubulara de 10 printre fagurii aia daca ii cea cromata nu iti incape...... grila nu.i asa scumpa.. cea pe crom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am dat scutul ,jos nici o sansa! CRED CA SINGURA VARIANTA RAMINE SA RUP GRILA DIN FATA :smile:

Naspa... :)

Eu am inceput cu grila de care ti-am spus, dupa care un ghidaj din plastic, grila centrala, inca ceva plastice si un far. :D

Deci, se poate mai rau. :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfirsit am reusit sa schimb cablul de la capota:prima data m am chinuit sa desfac cele 3 suruburi de 10 prin grila fara sa o sparg cu un T de 10,apoi nici prin cap ; nu va trazneste; cu ce cablu l am inlocuit pe cel rupt ! Sa nu ride ti :) cu un cablu de la schimbatorul de la semicursiera pe care l am cumparat nou cu 2 roni ! :). Multumesc pt sfaturi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu vrei sa cumperi cablu OEM sau aftermarket pentru capota, macar pune un cablu de frana de bicicleta (este mai gros decat cel de schimbator). Si ca sa fie treaba buna, pune unul Shimano (este mai scump dar mult mai rezistent). Bafta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suna.ma luni sa iti fac cadou un cablu de capota....nu va inteleg cu aveti curaj sa faceti improvizatii din astea la VOLVO

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now