Cristi Muresan

Flush servo v50\s40\c30\c70

20 posts in this topic

cum spune topicul inlocuirea totala a lichidului de servo .

la roata dreapta fata !

1.se slabesc prezoanele apoi se ridica masina pe cric , cu roata suspendata se verifica daca poti pornii masina , daca poti vira fara sa cada de pe cric !

2.se scoate roata , apoi se demonteaza aparatoare interioara . e prinsa in 5 + 2 suruburi cu torks si 2 piulite (tubulara sau inelara de 10).se scoate si farul dreapta

3. se scoate (cu o sering 50 ml (mare) la care se ataseaza furtun ) lichidul din bidon servo . apoi se desface colierul si se scoate furtunul de retur (cel de cauciuc)

4. se pune un dop \ furtun pe stut . si un flacon de 2 l pe furtun de retur .

5. se unple bidon de servo cu ulei nou , se porneste motorul si se vireaza putin pana iese lichid curat (atentie sa nu ramana fara lichid de servo in bidon)

6. totul se monteaza la loc si se sterge de lichid varsat (sper sa fie mai putin decat a fost la mine )

dupa schimbare . absolut nici o diferenta , cu toate ca a iesit destul de negricios cel vechi ...

Am folosit 2 l ulei oem au fost la fix, dar cum spuneam am vărsat puțin. Si inca o mențiune este nevoie de un pic de ajutor un prieten priceput sau 2 habarnisti

post-3455-0-99808500-1404467285_thumb.jp

post-3455-0-62050800-1404467294_thumb.jp

post-3455-0-14599300-1404467309_thumb.jp

post-3455-0-89817900-1404467316_thumb.jp

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arpi daca nu este fac si pt s60 \v70

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că în viitorul apropiat o să schimb rezervorul de la servo și fac eu un tutorial pentru S60/V70. O să schimb și tot lichidul și furtunul de tur și retur (am un sunet la viraje spre stânga strânse, viraje gen sens giratoriu la viteză mai mare.) Data trecută am scos căt am putut din rezervor, am pus lichid nou și am făcut acest lucru de două-trei ori, nu-mi mai amintesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este pe YouTube un tutorial cum sa schimbi dar nu face si flush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut la v70 un bazait si nu mai asista servo tot la stg dar era gol bidonul de servo lam umplut si sa rezolvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Referitor la servo ... capacul meu de lichid servo este plin de lichid ... aveti idee de ce ? din ce am inteles ca are o supapa pe el si asa ar fi normal sa fie ud/murdar ?? poza atasata

post-1966-0-70381500-1417010118_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate s-a pus prea mult lichid de servo

Share this post


Link to post
Share on other sites

lichidul este in limite / asa este de cand am masina / nu am probleme la servo doar ca este singura scurgere si nu mi se pare normal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca e normal . Este o problema comuna la v70/s60 la v50 nu stiu dar la celelalte se rezolva prin schimbarea bazinului si aici apare o problema la v50 pompa si rezervorul sunt una ... deci eu zic sa o lasi asa ...

Eu la v70 nu am schimbat vasul ... se verifica la 6 luni cantitatea de lichid servo si gata . Asta e parerea mea :D

incearca sa cureti bine zona si apoi sa strangi mai tare capacul si apoi sa vezi daca mai apare ... si la cat timp .

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa am mers pana cum ..totul e ok dar am zis ca e bine sa intreb

mecanicii pe care i-am intrebat pana acum au zis ca asa e normal

capacul are o supapa chiar pe mijloc si pe acolo se scurge

+ capacul se desface ffff greu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa imi aminteam si eu ca se strange bine capacul ... supapa nu am observat-o .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa imi aminteam si eu ca se strange bine capacul ... supapa nu am observat-o .

acum m-am uitat la el mai bine este depasit nivelul maxim de lichid - cu vreo 5-7mm

de aceea cred ca da pe deasupra

supapa se vede doar daca te uiti in interiorul capacului - din afara e doar o gaurica de ac

Share this post


Link to post
Share on other sites

E destul de aiurita limita desenata pe bidon ... si mie mi l-au umplut prea mult la service

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Eu nu reusesc sa identific unde e limita desenata pe bidonul de lichid servodirectie.

Aud un usor scartait de vreo 2 saptamani, cand virez total pe loc sau la viteze foarte mici si mi-e ca a scazut lichidul de servo sub nivel.

Am incercat si sa desfac capacul de la bidon, insa n-am reusit din cauza pozitiei incomode si intradevar e foarte bine strans.

Ma ajuta daca scot farul sa vad nivelul de lichid si eventual sa desfac capacul?

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm , ai probabil alt bidon , caci eu nu pot scoate capacul fara a scoate farul .

La mine cu farul scos se vad 2 dungi pe bidon .

Uita-te la prima poza postata de mine , ai sa vezi limitele de nivel .

Un sunet de pompa fortata am si eu la viraj maxim (il consider normal)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Eu nu reusesc sa identific unde e limita desenata pe bidonul de lichid servodirectie.

Aud un usor scartait de vreo 2 saptamani, cand virez total pe loc sau la viteze foarte mici si mi-e ca a scazut lichidul de servo sub nivel.

Am incercat si sa desfac capacul de la bidon, insa n-am reusit din cauza pozitiei incomode si intradevar e foarte bine strans.

Ma ajuta daca scot farul sa vad nivelul de lichid si eventual sa desfac capacul?

Merci!

Lipeste o lanterna de bidon si o sa vezi cat ai in bidon. Referitor la desfacerea capacului : ia o carpa sau hartie igienica si chinuie-te.... O sa iasa dar fffgreu. Atentie cand il pui la loc sa nimeresti filetul

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scartait am avut si eu. Am gasit bielleta de directie si capatul de bara cu garnitura crapata( nu mai stiu care din ele) si intrase apa. Dupa ce le-am schimbat am scapat de scartait. Provizoriu, mecanicul a injectat cu seringa ulei in interiorul garniturii.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ca fapt divers , il poti umple aproape de tot (cu ceva peste max), ca merge bine si nu da pe afara , mie asa mi l-au facut la service(am mers vre-o 2 luni ) , si apoi l-am schimbat eu cum trebuie .

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ca fapt divers , il poti umple aproape de tot (cu ceva peste max), ca merge bine si nu da pe afara , mie asa mi l-au facut la service(am mers vre-o 2 luni ) , si apoi l-am schimbat eu cum trebuie .

Facut si eu operatia,..ieri! Foarte utile informatiile de mai sus! Multumesc ,Cristi!
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now