Roskat

Bare transversale pentru portbagaj

25 posts in this topic

Avand in vedere portbagajul gigant si experientele anterioare am decis sa-mi cumpar un portbagaj de pus deasupra.

Ceea ce nu stiam inainte sa-l cumpar este faptul ca barele pe care sta sunt de cateva ori mai scumpe decat portbagajul propriu-zis.

Cine si-a mai pus bare si cat a costat?

In afara de Thule si OE, mai recomandati si alte firme? Sa risc sa iau din vitan cu 150 ron?

Am mai auzit povesti cum ca masina a virat stanga si portbagajul dreapta, dar la 7.5 kg cat are...ma cam indoiesc.

Orice feedback este binevenit :D

post-123-0-45379200-1408027122_thumb.jpg

post-123-0-39326900-1408027126_thumb.jpg

post-123-0-16223500-1408027131_thumb.jpg

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

super tare si eu ma gandeam la o asemena achizitie dar o las pe toamna . Cand ai achizitionat ceva revin-o cu feedback te rog ... preturi , si daca suiera la viteza si creste drastic consumul :hello: multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am vazut eu la alte masini (nu am testat la mine ca nu am avut nevoie), consumul creste cu cca 1% la 130 km/h si zgomotul este acceptabil la aceasta viteza. De asemenea trebuie luat in calcul ce greutate suporta barele (scrie pe ele, sau in prospectul lor) si pana la ce viteza este garantata cutia (de asemenea scrie in cartulia ei). In cazul in care nu sunt respectatea acestea se intampla incidente, de genul zburat cutie pe autostrada, desfacut cutia si insirat chilotii, precum insirau Hansel si Gretel frimiturile :))

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are cum sa sara la 130 km/h pentru ca eu n-am mai atins viteza aia de vreo 2-3 ani.

Consumul nu stiu cat va fi influentat, dar diferenta in plus o vor plati cei cu bagaje mai multe :D Capacitatea ei maxima de incarcare este de 360L si de 50 kg. Greutate proprie 7.5 kg. Barele din vitan tineau 75 kg.

@Cristi Eu mergeam in Italia cu un passat cu portbagaj din asta (chiar mai lung) si nu ma deranja vantul (la viteze de 80-100 km/h).

Totusi, nu a pus nimeni pe S40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult de informatii . Cred ca voi sta departe de portbagaj . Nu prea merg sub 130 ... (pe autostrada ma refer) si decat sa am emotii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci in Thule bagam chilotii si in portbagaj cartofi,curechi,ceapa si nelipsita bere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontopic: Am vazut pe matiz, tico, corsa, twingo si pe alte bestii bare deasupra, deci clar sunt si pentru volvo.

Chiar nu si-a pus nimeni pe S40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut asta pe v40 si am mers de la ingolstadt la heilbronn cu viteza ametitoare de 130-140 km/h. Totul a fost ok. In concluzie... daca e prinsa bine nu vad de ce ar putea zburapost-6084-0-97375100-1408478908_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bare si a pus parca larahau si a avut parca un thule imprumutat. Parca la el am vazut daca nu ma insel.Dai un Pm sau un telefon ca nu prea intra pe forum. Acum cred ca este inca prin Grecia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu vreau sa imi cumpar bare, dar OEM! Au aerodinamica fata de cele de la Thule. Poate daca ne strangem mai multi, scoatem si un pret mai bun :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai noi sunt cam 700RON/setul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai noi sunt cam 700RON/setul

Exact ce spuneam, mai scumpe barele decat portbagajul.

Mai sapam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact ce spuneam, mai scumpe barele decat portbagajul.

Mai sapam...

Nu fă rabat.

Cele de la thule, versiunile noi, atenueaza mult zgomotul.

E drept plăteşti firma în plus, dar şi toate sistemele.. adică dacă pe viitor ai nevoie de sistem de bicicletă

iei doar un modul şi se portiveşte perfect. Pune în calcul şi faptul că sistemele thule sunt gândite bine şi au

sistem modular.

Eu zic că suntem prea săraci să luăm lucruri slabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cele thule nu sunt mai ieftine decat varianta OEM?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thule sunt mai ieftine si sunt foarte bune. Pentru xc60 m-au costat in jur de 120 Euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barele de la Thule pentru s40/v50 arata oribil pe masina!, fiind mai late decat caroseria acestea depasesc prinderile cu aproximativ 5-7cm in exterior si se vad ca portbagajul de dacia1310. Prinderile de la Thule sunt mari/grose/butucanoase in comparatie cu prinderea oem care se curbeaza dupa plafon.

Anul trecut cand cautam bare am fost la sediul unei firme sa vad barele pe masina iar cand le-am vazut am plecat cum m-am dus :D , pretul lor era de 540lei ( barele de aluminiu + kit prindere + setul de incuietori antifurt )

Poti cumpara aceste bare http://www.motorvip....volvo-s40-04-bv

Cu aceste prinderi http://www.motorvip....portbagaj-tip-c

....iesi undeva la 400lei cu totul

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Eftin dai, 'eftin primesti!

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am o problema cu zgomotul. Sunt invatat de la cealalta masina.

@Dinoco mersi pentru link-ul cu kitul de blocare. De ala aveam nevoie.

Danke danke danke!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am de vanzare bare transversale THULE cumparate in urma cu 2 ani. Daca este cineva interesat sa ma contacteze pe privat.

Edited by cornel_gav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cele thule nu sunt mai ieftine decat varianta OEM?!

Ai dreptate, dar nu sunt ieftine.

Adica vreau sa spun ca sunt pe piata si mai ieftine decat thule.

Daca ar fi sa aleg, nu as face rabat, ca apoi sa injur alegerea facuta.

M-as duce fie pe thule, fie pe original. La original.. in principiu platesti

si ca sunt OEM. Eu as verifica ce au in plus unele sau altele (sisteme de prindere, cum se da jos,

ce "module" se mai pot pune) si m-as decide apoi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare !

eu am optat pentru thule si nu-mi pare rau nicio secunda , sistemul de prindere este unul superok si iti ia 5 minte sa le montezi .

am bare de otel si-s cam zgomotoase . 4 chei de reglaj

daca ar fi sa o iau de la inceput mi-as aluminiu cele mai silentioase

la viteza am mers si cu 160 si totul este ok .

mai nou (pentru mine) am descoperit bare whispbar care fac toti bani!!

are un prieten si chiar sunt za best .

dai un ban dar stai in fata

Share this post


Link to post
Share on other sites

160 doar cu barele sau si cu cutia pe ele?

Eu mi-am luat un set de bare pe care sa pot pune schiurile si de la 120 fac putina galagie. - Acum depinde si daca bate vantul afara.

Dar barele + suport schiuri + schiuri, peste 120km/h se aude ca si acum ai avea viscol in masina

Cam asa arata cele oe pe masina c1db26c55faadd40f6d798fe908dcf1e.jpg in comparatie cu cele de la Thule. ba586ad73bd0030b7575ae4e037ecdef.jpg

Poti pune o poza cu prinderea celor de la Thule? Poate e diferit de ceea ce mi-au aratat mie cei de la portbagaje.net.

Mersi

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

160 cu o cutie thule atlantis 900 plina /

stiu ca e gresit ce am facut dar ma tzineam dupa altul (la o distanta destul de mare) care mergea cu 160 si care avea si el un thule ...asa ca am facut proba

din pacate nu am poze cu barele + prinderile aferente dar am gasit pe net cum vin

post-1966-0-19448900-1417077925_thumb.jppost-1966-0-63292300-1417077934_thumb.jppost-1966-0-59862800-1417078005_thumb.jp

tu ce bare ai ? linkul dat de tine mai sus are niste bare de otel si in poze vad ca sunt de aluminiu(care arata fff bine)

linkul dat de tine arata bare de otel

post-1966-0-42639300-1417078017_thumb.jp

Edited by Barbone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat au costat barele?

Eventual si de unde le-ati luat.

Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now