Dan Lavric

pocneste spatele la plecari bruste

19 posts in this topic

nu stiu cum sa explic....la inceput credeam ca e bucsa unghiulara dar aia e in fata la cutie de viteze...la mine pocneste spatele...dar tare si zmunceste asa...de parca ar patina si prinde si iar zmunceste....poate sa fie dintii uzati in diferential? sau sa fie problema la haldex? pe pietris merge ff bine...sau pe suprafete unde nu trebuie sa depuna mult efort..dar pe asfalt uscat pocneste foarte urat si scap asa parca..pocnitura se aude undeva pe langa dieferential....nu pot sa imi dau seama exact.....dar pe acolo undeva sa fie ambreajul in haldex sau discurile cum se cheama?

Am mai citit pe un forum sa fie uleiul? nu a fost schimbat niciodata....si ma gandesc ca e cam timpul...sa fie asa cauza ?

Edited by Dan Lavric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,nu cred ca e cazul si la tine,dar eu am avut la fel problema asta la un Vectra A din '92,la mine a fost planetara,s-au rupt dintii in cutie zi se rupea cate unul pana am plecat odata cu masina incarcata la maxim in deal si am tras de ea sa scartaie cauciucurile,zi atunci s-au rupt toti dintii,cred ca ar fi un punct de verificat,si cred ca se verifica doar daca dai planetara jos.

Totsui vorbind de Volvo nu cred ca ar fi ca la Opel,ramane de vazut...tare sunt curios ce ar fi...sper sa o rezolvi ieftin si repede.Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa zic....as pune planetare pe ultimul loc....deci e de luat in considerare. 2 zile nu pot face nimica ca sunt la munca...deci mai astept pareri. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar bucsile de pe spate cum sunt? Vezi ca la diferential trebuie sa ai niste bucsi...care s-ar putea sa fie duse la tine. Cand sunt ude...nu se mai aud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ma uit si la alea...dar cum sa zic...se aude tare...de parca ar intrerupe puterea si ar cupla puterea inapoi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat planetarele....pare sa fie bucsa....nu stiu ce sa zic...peste 3 zile am programare la alt service sa vad..ce zic si astia..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fie ai probleme cu bucsa unghiular fie cardanul nu mai are deloc vaselina in capetele homocinetice .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ridicat azi masini pe elevator. am pornit motorul si am bagat in Drive. Am accelelrat putin si am tras frana de mana treptat ca sa inceapa sa traga greu spatele...dar nu prea am putut sa imi dau semama.....la service astia o pun pe calculator...si nimica....cum se poate testa mai calumea bucsa asta..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite-te daca este crapata/taiata!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva DEM-ul decupleaza Haldex-ul la actionarea franei de mana ? Cel putin la R asa face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da decupleaza...dar dupa ceva secunde....:))) am aflat problema....mi.a murit spatele cu totul...sa uzat dintii in bucsa cu totullsi nu se mai invarte cardanul..:)))) deci stiu care e problema....sunt fericit ca am garantie....sapta,ana viitoare am programare la dealer si mi.o schimba..manopera plus piesa..700$ ..:)) dar sincer nu imi pare rau ca mi.am facut garantie. E destul de avantajos.! Am platit 600$ pe 3 ani fara limita de km...pe cutie de viteze..diferential..planetare...awd. :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite-te daca este crapata/taiata!!

La ce forta e acolo, daca era crapata, se spargea de tot si de taiat ce sa taie? Ca e metalica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar pt a schimba "bucsa unghiular" trebuie demontat unghiularul iar asta e treaba de minim 3h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi.au schimbat bucsa unghiulara..nu arata asa de rau..dar erau rosi dintii in ea. Surpriza am foult la pompa de ulei din haldex...a murit. Probabil din cauza zmunciturilor...sau a uleiului foarte mudar....Asta nu e acoperita de garantie...:((( offf....am comandat.o din Us. pompa plus filtru plus ulei 320$. Acum trebuie dat haldexul cu totul jos ca sa schimb pompa sau se poate schimba numai daca dau cardanul deoparte? si cum imi dau seama cat ulei sa pun inapoi..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

La filtrul de ulei se desfac 2 suruburi, se scoate capacul vechi al filtrului plus filtrul de ulei vechi! Se pune filtrul cel nou, capacul cel nou plus cele 2 suruburi (tot noi).

Pompa haldex-ului este prinsa tot in 2 suruburi.

Pentru a avea acces la ele, trebuie desfacut cardanul din partea din spate. Inainte sa desfaci cardanul, fa cateva semne pe el si pe flansa de care se desprinde.

Inca ceva, dupa ce scoti pompa pune-o la curent (12V) si vezi daca mai merge, poate ai noroc si ti s-a ars doar siguranta haldex-ului.

Legat de cantitatea de ulei, roaga-i pe colegi sa-ti dea un print din Vida.

Uite cateva poze cu ce trebuie desfacut:

post-1775-0-00672800-1411626367_thumb.jp

post-1775-0-77327900-1411626367_thumb.jp

post-1775-0-19657200-1411626368_thumb.jp

post-1775-0-63704100-1411626368_thumb.jp

post-1775-0-11691700-1411626369_thumb.jp

post-1775-0-44686100-1411626369_thumb.jp

post-1775-0-81353600-1411626369_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Haldex intra mai putin de 1L, dar trebuie cumparat 1L ca mai putin nu se gaseste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oky. Multumesc de ajutor. am mai citit si eu pe forumuri ca ar intra undeva la 700 ml. Care e siguranta de la haldex? in portbagaj nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

M.am uitat in portbagaj. acolo la reperul nr #23 AM SIGURANTA DE 20A. singura chestie e ca nu stiu cat ulei sa pun inapoi...ca de dat jos nu are rost cum ai zis tu indepartez cardanul si am acces. Daca bag un furtun cu presiune de aer si suflu pe acolo inauntru sa iasa tot...pot strica ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dane, vezi ca siguranta aia e mare rau! Trebuia sa fie de 7,5A, nu de 20A.

Uite ce am pentru tine, citeste cu atentie de la inceput pana la sfarsit fiecare post si noteaza-ti lucrurile importante:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now