GABRIEL_NORGE

Se aprinde ABS si se opreste motorul

12 posts in this topic

Salutare! Am patit de 2 ori urmatoarul fenomen, de fiecare data la plecarea de acasa unde masina imi sta in panta.Prima data erau 0 grade celsius acum3 saptamani si am crezur ca din cauza frigului, ceva gheatza, dar a doua oara mi-a facut azi la 7 grade celsius

Deci plec, dupa 100m am o denivelare la trecere de pietoni, o sar si mi se aprinde triunghiul galben, apoi la cateva secunde se face rosu, se aprinde si becul rosu de ABS si imi apare mesaj ca masina se va opri, ceea ce se si intampla la oprirea pe loc, se taie curentul la cheie si e "mort". Iau borna "-", astept 5 secunde, o pun inapoi, porneste si totul OK...Si mai am desule denivelari, nu se mai intampla nimik...

Aveti ideei? Ms.

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa faci cumva ,ca in momentul erorii sa ai tester Dice sa vezi in clar.Poate ar fi bine sa cureti ,verifici senzorii abs daca nu ajungi sa cumperi sau imprumuti tester ori sa verifici conectica modului ABS (piesa in care intra conducte de frina)localizat mai jos de pompa de frina.

Incearca sa faci un "reset" de vreo 15-20min ,prin deconectarea bateriei si sa vezi pe mai departe ce se intimpla.

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms. am un cititor de coduri, sa vad maine daca-mi arata ceva ramas memorizat. azi eram prea grabit+ ca am ramas oprit intr-o intersectie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica firul de - (minus) de la baterie catre caroserie. Tu ai un contact imperfect, as spune ca fir rupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi...n-as prea crede totusi ca e firul de minus, cand se opreste masina si se taie curentul, e doar pe cheie, lumina in interior se aprinde daca deschi usa.... e o protectie sa nu pleci cu defect pe sistemul de franare, ABS se aprinde in mers si masina merge normal cat timp se invartesc rotiile, cum ma opresc pe loc se opreste motorul si gata.

azi a plouat si vant urat, n-am avut chef de ea, dimineata plecam la Oslo la votare, 600km dus intors, sper sa reusim sa votam ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niciodata, la niciun model/tip de masina nu am auzit sa se opreasca motorul ca nu merge abs/frane. Cel putin nu pana acum...

Spui ca se intampla la denivelari sau cand e frig (n-am inteles daca combinat sau nu) si de aici cred ca este un contact imperfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CEM-ul sta bine la locul lui?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa te uiti sub torpedou partea pasager la cutia aia. Fara contact scoate mufele si bagale bine la loc.... am patito si eu dar la mine se mai aprindea si altele si nici nu ma lasa sa o pornesc. Poate a atins cineva cu picioarele p acolo

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi mult tuturor... nu mi-a mai facut probleme, am lasat-o fara baterie vreo 3 ore cat am stat la vot, toate mufele, firele sunt la locul lor

azi am pus testerul pe ea si mi-au aparut astea in "Stored Codes":

U0104-Lost Communication with Cruise Control Modul

P060D-Internal Control Module Accelerator Pedal Position Performance

P2135-Throttle/Pedal position sensor/switch A/B Voltage Corelation

P0504- Brake switch A/B Corellation

Le-am sters toate, primele 3 probabil sunt vechi, masina am luat-o in mai cu probleme: tremura la rece. Fostul proprietar schimbase EGR, injectoare, alternator, pedala acceleratie, in final a fost suportul motor de sub masina sau supapa aceea maro, control turbo. Probabil primele coduri sa fie de atunci de au schimbat ei alternatorul si pedala de acceleratie? Problema mea actuala ramane acest P0504? Ce inseamna A/B Corellation?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lipsa comunicatie intre BCM si ECM.

Pare o problema de fire sau de CEM, cel mai probabil ai un contact imperfect la una din mufele CEM-ului.

Incearca sa scoti fiecare mufa din CEM si sa inspectezi o eventuala oxidare a pinilor iar cand introduci mufa la loc poti da cu spray de contact inainte .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu, totul pare ok asa vizual, i-am dat si spray de o sa ma pomeneasca ;)

dar chestia asta, ca nu porneste motorul e protectie de siguranta sa nu pleci cu defect pe frane sau e tot defect ascuns?

aici in Norvegia au multe reguli legate de siguranta... sau poate ca nu avand in vedere ca mai bine sa te protejezi decat sa patesti ceva... de ex cand pui contactul se aprinde faza scurta direct, cat ti pe bujii, ard faruriile....din dezmembrari poti cumpara piese, dar nu ce tin de directie, frane...si n-ai voie sa-ti bagi mainiile unde-ti poti prinde urechiile... ma rog, la banii lor... dar si la service daca te duci sunt habarnisti rau: schimba aia, schimba ailalta, mai dau un mail in Suedia sa intrebe, iti iau o gramada de bani si daca nu rezolva zic, sorry, ... dupa ce ti-au si tinut masina 1.2 sapt in service ca n-au timp, ca sunt ocupati, ca 2 din 3 sunt in medical si unu obosit... :smile:

Va citesc demult si pot spune ca le dati lectii astora de aici de la Volvo, felicitari si mersi de sfaturi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi mult tuturor... nu mi-a mai facut probleme, am lasat-o fara baterie vreo 3 ore cat am stat la vot...

Respect!!! Si scuze de offtopic :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now