Fulgerica

Achizitionare Volvo V50

35 posts in this topic

Salutare din nou,revin si eu cu un nou topic pentru a afla mai multe amanunte despre achizitioanrea unui Volvo V50.

Daca sunteti draguti sa ma informati despre anul in care sa facut cel mai reusit model cea mai buna motorizare diesel cu cai putere mai multi sau mai putini,probleme despre acel model, intretinere.

am avut un v70 foarte multumit de masina,apoi doua v40 sa zicem un pic multumit dar as vrea sa incerc un model mai nou ca an si kilometri deci voi merge pe V50 dc se merita daca nu revin la v70 inapoi.multumesc anticipat pentru ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! :)

V50 motorizare D5 e cea mai ok din punct de vedere al intretinerii, consumului si puterii/cuplului :D

Consuma aproape cat 1.6d, dar nu are probleme cu DPF-ul, are cuplu net SUPERIOR, putere...

Singurele lucruri la motorul asta sunt impozitul si asigurarea mari...in rest, din ce am vazut pe la colegi, doar probleme minore care se rezolva cu bani putini, cate-odata chiar gratis. Si pretul de achizitie probabil ca e un pic mai ridicat.

Discuta mai pe larg cu Cristi Muresan sau cu V50Saphir, iti vor da ei mai multe detalii direct de la volanul lor :D

Good luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fulgerica, tu ai postat si pe facebook ca vrei sa achizitionezi un v50? Daca se merita?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fulgerica , sfatul meu este un v70 d5 163 cp . Avantaje : la v70 servo merge mai usor , nu ai probleme cu dpf , este mult mai mare (portbagaj dar si pt. pasageri) ,ai rezervor mai mare , contructie mai buna.

V50 este mai nou , mai rigid , servo-ul merge mai greu dar e mai oke peste 130km/h.

Oricare model il alegi sa fie dotat cu: incalzire auxiliara sau scaune incalzite

La v50 as alege o masina peste 2008.

la v70 as alege peste 2003 (problemele sunt cu ceasurile de bord , rezolvare 100 euro la bogdan)

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

as alege un v70 iarasi dar taxele aici ma cam zapacesc putin si ar mai fi si consumul un pic marisor fata de un v50.ma gandeam la un v50 pt ca toate ar fi mai putin cost,si oricum o sa fie o masina de naveta nu o cumpar sa o tin de buna.

in legatura cu v70-ul am avut unul din 2001 de 163 cp.foarte multumit de ea din toate punctele de vedere,.....dar din nou revin la taxe(asig+impozit=2100 euro pe an)deci din motivul acesta as prefera ceva mai mic ca v50-ul.

de v40 nu am fost multumit deloc(unul 2003 si unul 2000).

eu folosesc masina intr-un regim de 40000-60000 km la an(poate mai mult de atat depinde cate drumuri fac in decursul anului).

sa cumpar un v70 iarasi si sa il fac praf intr-un an la naveta nu se merita,imi este mila sa distrug asa jucarie,un v50 ar mai fi cumva.

nu am fost eu pe facebook imi pare rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci vrei un motor mai mic sa inteleg. Eu platesc pt v50 pe numele mamei 1400 lei(impozit + asig)

Share this post


Link to post
Share on other sites

in romania da,dar in belgia nu.eu platesc 1100 aigurare si apoape 800 impozit pt un v70.plateam 1500 asigurare,dar am mai scazut un pic.vorbesc de euro bineinteles.deci sfatum tau este un v50 dupa 2008?mi se pare cam prea buna pentru aruncat cu kilometri multi in ea intr-un timp foarte scurt?ma gandeam la un model 2005-2007 daca se putea sa aflu mai multe informatii.multumesc mult cristi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere , eu recomandam 2008 pt. Facelift, problemele sunt aceleasi pre si pot 2008 din cate am inteles .

Eu as opta pt. Motorizarea de 1.6 d (nu prea pot argumenta)

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles domnu cristi.multumesc de ajutor te referi la 1.6 de 110 cp?doar cel de 1.9 este de 136 cp?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 e cel de 136CP :smile: si e tot HDI ca si cel de 1.6...vezi ca e o discutie intre motoarele astea 2, nu mai stiu exact postul. Sunt multe mesaje pe acolo cu pro si contra la fiecare, iti poti face o imagine :D

Eu am 1.6d 109CP pe S40 si merge destul de ok la drum intins, consum 4.2-4.5%, in oras 6-7% in functie de trafic. V50 nu stiu daca e mult mai grea decat S40, si spuneau unii ca nu e mare diferenta intre motorul de 1.6d si cel de 2.0d, eu am doar 1.6d si nu ma pot pronunta in legatura cu cel de 2.0d :D

Uite aici: :)

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites

V50 meu are 1505 kg .

Asa pe scurt din cate am citit (nu detin nici 1.6 nici 2.0) 1.6 porneste bine la rece , si nu are probleme greu de diagnosticat sau fara rezolvare. Ea are probleme cu turbo , egr . Si daca o iei mai veche fara dpf e perfect

Si iti reamintesc de scaunele incalzite

Nu stiu cum e asig+impozitul in belgia dar in franta e un pic mai ieftin aparent , si e strict legat de puterea masinii. Si aici te-ar avantaja versiunea de 130 cp a d5-ului

Share this post


Link to post
Share on other sites

cristi sa inteleg ca cele mai vechi insemnand 2004-2007?sunt fara dpf?si sa fie cu optiune de scaune incalzite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ca sunt din 2006 cu dpf dar si fara . Asta cu scaunele incalzite este o parere personala(eu nu as achizitiona fara) si din cate am vazut pe net , sunt multe fara

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am inteles ca sunt din 2006 cu dpf dar si fara . Asta cu scaunele incalzite este o parere personala(eu nu as achizitiona fara) si din cate am vazut pe net , sunt multe fara

Sunt fenomenale iarna :)

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Incepand din 2007 au inceput sa puna DPF pe motorizarile diesel daca nu ma insel eu.

Optiune cu scaune incalzite gasesti foarte greu pe V50. Nici pe echiparea de top Summun nu stiu sigur daca incalzirea in scaune era inclusa. Cred ca era echipare optionala, costa o caruta de bani si foarte putine masini au fost comandate cu scaune incalzite.

Eu nu prea inteleg rostul incalzirii in scaune. E o optiune misto intradevar, dar pot supravietui linistit fara ea. Nu ma deranjeaza ca sunt scaunele reci iarna, ca doar nu ma urc la volan in slipi. In 3-4 minute nu se mai simte rece la partea dorsala, iar dupa 10 minute de mers, deja face caldura si atmosfera devine foarte ok. Practic, disconfortul este de doar cateva minute.

Altfel sta problema la o optiune cum e climatronicul. Ala e util tot timpul verii si simti uneori ca te topesti fara el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpf este la PSA si din 2004.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FBogdan poti supravietui si fara incalzire in scaune, dar si fara : geamuri electrice, AC, sistem audio, piele, leduri, xenon, ABS, ESP, SRS, cam ce are Dacia 1300 :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti supravietui si fara masina ...

Cauta pe forum "probleme legate dpf" si scrie pe undeva a cata cifra din VIN iti indica daca este euro 3 (fara dpf) sau euro 4 (cu dpf) am impesia ca este vorba despre a 8 cifra 3/4 in functie de norma de poluare

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi de informatie.deci o sa caut un euro 3.domnu pau sa intelegem ca ai si o daci 1300 cu toate optiunile alea nu? :evil5: e ceva din gama full optiuni scoasa pentru cei mai tari detinatori de dacie. :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai am Dacie, insa am avut una cu deschidere capota motor, electrica, adica pe buton si nu cred ca ai vazut la vreo masina, cu 2 calorifere de caldura, inchidere centralizata inclusiv pe portbagaj (ceea ce nu face nimeni), geamuri electrice fata, etc

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai chef de tuning?Ti o aduc pa`mea ca sunt bine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai am Dacie, insa am avut una cu deschidere capota motor, electrica, adica pe buton si nu cred ca ai vazut la vreo masina, cu 2 calorifere de caldura, inchidere centralizata inclusiv pe portbagaj (ceea ce nu face nimeni), geamuri electrice fata, etc

Offtop...Daca nu i-ai facut si inchidere electrica pe portbagaj sa ii scoti incuietoarea sau sa ii pui sonda de temperatura si ceas temp pe ulei ,degeaba :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu avea sistem de hidroclimatizare ... nu era dacie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtop...Daca nu i-ai facut si inchidere electrica pe portbagaj sa ii scoti incuietoarea sau sa ii pui sonda de temperatura si ceas temp pe ulei ,degeaba :smile:

Aveam inchidere si deschidere centralizata pe portbagaj si i-am pus si ceasuri de apa si ulei, ca alea erau la ordinea zilei :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

as alege un v70 iarasi dar taxele aici ma cam zapacesc putin si ar mai fi si consumul un pic marisor fata de un v50.ma gandeam la un v50 pt ca toate ar fi mai putin cost,si oricum o sa fie o masina de naveta nu o cumpar sa o tin de buna.

in legatura cu v70-ul am avut unul din 2001 de 163 cp.foarte multumit de ea din toate punctele de vedere,.....dar din nou revin la taxe(asig+impozit=2100 euro pe an)deci din motivul acesta as prefera ceva mai mic ca v50-ul.

de v40 nu am fost multumit deloc(unul 2003 si unul 2000).

eu folosesc masina intr-un regim de 40000-60000 km la an(poate mai mult de atat depinde cate drumuri fac in decursul anului).

sa cumpar un v70 iarasi si sa il fac praf intr-un an la naveta nu se merita,imi este mila sa distrug asa jucarie,un v50 ar mai fi cumva.

nu am fost eu pe facebook imi pare rau.

Buna seara,

Pentru naveta si multi km as recomanda masina cat mai noua cu un motor decent >2.0 L, sansele ca masina noua sa te lase pe drum sunt mici, daca este sub garantie ai si asistenta rutiera + se asigura masina de schimb pe timpul reparatiei (gratuit) daca este cazul, masina este de tinut cat timp este in garantie/ garantie extinsa si de vandut dupa acela, ca altfel este destul de costisitor ca masina sa fie reparata.

In cazul meu din cauza navetei (>100 km pe zi) am cumparat S60 din 2011, masina era ex-demo (expus in showroom) cu Km de livrare si inca nu avea un an. Cum se aduna Km si trec anii masina se devaloreaza destul de mult, in schimb nu-mi fac griji ca ma lasa pe drum.

Mult succes la cumparatul masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now