Guest Toto

diferenta fabricatiei olanda vs suedia ?

18 posts in this topic

Salut care este diferenta de un v40 fabricat in olanda cu motor made in sweeden ... fata de cel din suedia. ? evident daca exista asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate S40-urile si V40-urile s-au facut la fabrica NedCar din Olanda. A fost un proiect in colaborare cu Mitsubishi (practic S40/V40 si Mitsubishi Carisma impart aproape 70-80% din componente)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai si aceste componente sunt fabricate de aceeasi fabrica sau fiecare isi face componenta dupa aceleasi repere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Fiind aceeasi platforma, nu cred ca se poate pune problema asa. Oricum nu VOLVO sau MITSUBISHI fabrica ambreiaje, ci LuK. Cu ce se stantzeaza ulterior, e contractul intre parti.       

    Cumpara-ti role de distributie originale Volvo si vei fi (poate) surprins sa vezi ca pe ele scrie INA GERMANY, pe langa cuvantul VOLVO. Acelasi lucru pentru termostat, scrie VOLVO si dedesubt scrie WAHLER. Lista poate continua. Deci piesele comune difera doar prin inscriptie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cum au ajuns sa faca masini cu motoare renault?....intreb si eu ca sa fiu la curent cu istoria S/V40....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Toto : Nu, tu ai motor de Volvo, acel asa numit "motor alb" (white engine), denumire datorata faptului ca e facut din aluminiu si are o culoare argintie. Mitsubishi a venit cu motorizarea 1.8GDI (injectie directa, un motor fiabil si foarte economic, un benzinar cu tehnologie de diesel, cu injectie sub supape, un fel de TSI de la VW).

@casmin : a fost o colaborare cu Renault pentru seria 400, si un pic si pentru seria 40 (S/V40). Astfel, toate motoarele si cutiile de viteze de 440/460 sunt Renault, iar la seria S/V40 cutia la toate motoarele de 1.6 si 1.8, 2.0 aspirate pana in 2000 inclusiv (daca nu ma insel) sunt tot Renault. Acum au luat motoare de la grupul PSA (1.6D si 2.0D sunt de Peugeot pe noile S40-uri si V50-uri), singurele motoare Volvo ramanand D5-ul si 2.4-urile. 3.2-ul V8 de pe S80 si XC90 este de la Yamaha.

Colaborarea cu Renault a culminat prin achizitionarea Renault Trucks dupa vanzarea Volvo Cars catre Ford Automobiles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar motoarele diesel de 1.9 sunt tot de la renault? si alta intrebare: motoarele astea si cutiile sunt facute de renault sau de Volvo dupa licenta renault?

si zici ca acum sunt motoare de pegeout? de ce naiba nu au pus motoare de ford? sau si alea sunt tot de la pegeout?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOATE motoarele diesel de pe S40/V40 din 1996 pana in 2004 sunt de Renault. De cutii nu stiu daca's facute sub licenta, cert e ca pe cutia mea este rombul de la Renault. Mai mult nu stiu. Motoarele in schimb sunt Renault clar.

Nu stiu de ce n-au pus motoare de Ford. Am impresia ca si Fiesta-ul diesel are tot motor Renault. Or fi mai fiabile ? D-zeu stie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu asa:

Seria 400 impartea platforma tehnica cu Renault 19, pentru ca atunci cand a aparut seria 400 Volvo apartinea de Renault. Este cam acelasi lucru care se petrece in prezent cu S40, care imparte platforma cu Focus (pentru ca, asa cum sigur stiti, Volvo apartine de Ford), inclusiv motoarele diesel de 110 si 136 CP, care au aparut printr-un parteneriat intre PSA si Ford.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar cutia mea automata in 4 trepte lungi ... de ce producator este facuta ? ...  ca nu pre-a am vazut s/v40 cu cutii automate ... si ma gandesc ca daca se strica vreodata nu am de unde sa imi fac rost de una .. si ca sa ei de la volvo nush cat poate sa ceara ...1000 1500 E nu am idee .. e posibil sa nu se strice cat e masina in viata dar daca se strica ? ( se mai si poate repara probabil nu doar schimbata :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto, cutia ta automata este de fabricatie japoneza, Aisin-Warner (se mai pune pe Toyota, Lexus, etc). De stricat nu prea se strica, alea de la S60/V70/XC-uri cam pica. Daca totusi se strica... in jur de 4000-5000Eur e o cutie. Cea de XC90 parca era 7000Eur.

Vezi ca ulei se pune doar original VOLVO sau un ulei cu specificatia JWS3309 (Mobil 3309 de ex.) Pe cel original il fabrica EXXON DOAR pentru cutiile astea A-W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi pt informatie

dar se poate pune si manuala nu ? in 5 trepte e mult mai ieftina la dezmembrari :D  da e mai faina automata ... da in nici un caz nu as plati aceasta suma daca s-ar strica vreodata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor de renault, cutie de renault, sau mai stiu eu ce alte motoare si cutii fabricate de nu stiu ce alti producatori, dar sa inebunesc daca vreunul din acesti producatori se compara cu Volvo....calitatea materialelor si confortul pe care il ai in masina nu se compara cu niciun alt producator.....si aici ma refer la numai la V40 (pentru ca am eu) si in opinia mea e cea mai ieftina masina de la Volvo (sau ma rog era) si nu se compara cu niciun alt model de la niciun alt producator (vorbind de aceeasi categorie).....Volvo pune mare accent pe confort si mai ales pe siguranta pasagerilor si aici cred ca Volvo sunt cei mai tari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este si normal sa fie asa. Volvo este marca premim, unde prioritatile sunt altele. Renault este marca "de masa" in care pretul scazut are efect direct asupra calitatii. Si la fel este si la Ford. Chiar daca S40 imparte platforma cu Focus este o mare diferenta intre cele doua. Nu vei gasi pe S40 vreo piesa pe care sa scrie Ford, pe cand, de exemplu pe unele piese Audi vei gasi sigla WV. Ideea este ca Ford "sare" la Volvo doar cu banu'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si motoare si cutii de viteze, Renault putea sa dea (si inca poate) lectii multor producatori. Scad pretul la masini in alte locuri...

Benzinarele, in afara de GDI sunt toate de la Volvo. 2.0 140cp este preluat si de Renault si folosit pe Laguna 1 si Safrane.

Cutiile de viteze de la Mitshubishi (M56, cele cu marcharriere sub viteza a -5-a, fara sa apesi sau sa ridici de schimbator) sunt mai rezistente si sunt cele mai mici cutii de viteze! Incet, ele au inlocuit JB,JC-urile de la Renault fiind puse dupa 2001 si pe motorul benzinar de 1.8.

Am avut "sansa" sa pot desface un V40 pana in cele mai mici detalii (il dezmembrez) si raman impresionat de calitatea cu care au fost facute imbinarile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferente certe intre productia din Olanda si cea din Suedia (vb aici de perioda pana la modele S/v/c... etc):

- Pe cand se fabrica 440-ul, linia de asamblare din Olanda era a DAF-ului (poate facea parte din Nedcar...).

- Caroseria masinilor Volvo care au fost fabricate in Olanda, rugineste urat de tot. In situatia asta nu se afla nu numai seria 400, mai e si 900... etc. Asta e un defect de fabricatie bine stiut si recunoscut de Volvo.

In rest nu sunt diferente mari de calitate. Pentru zilele noastre, nu Olanda e un pericol, ci subasamblele si electronicele folosite la masini, venite din Asia.  ;D

Apropos de asta: stiti care sunt cele mai importate masini din China?

BMW

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vei gasi pe S40 vreo piesa pe care sa scrie Ford,...

Dar vei gasi sigla Renault...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now