Erard

A murit motorul in trafic

9 posts in this topic

Salut, in  primul rand vreau sa spun ca pana acum nu am avut nici cea mai mica problema cu masinuta mea , pornea si inca porneste la sfert de cheie indiferent de vreme sau motor cald au rece,

1.Problema a aparut acum 2 ore in trafic tocmai ma pregateam sa i  dau a treia cand de o data sa dus motorul , nici nu am obesrvat ca aveam ceva viteza, a murit total nici un bec aprins nimic ,casetofon, lumini, avari nimic nimic , am incercat sa i dau o cheie fara rezultat, nici macar pe avari nu puteam sa o pun >:( dupa vreo 3 incercari s au aprins becurile in bord am incercat sa pornesc din nou fara rezultat, am incercat din nou si a pornit ca si cand nimic nu s ar fi intamplat , mi am zis zona crepusculara, bermuda triunghi da io nici macar nu aveam bermude pe mine ;D

Ce poate sa fie?

2.Imi lipsesc cate va suruburi, si nu, nu imi lipseste nici o doaga ;D atasez cate va poze sa ma lamuriti si pe mine, dauneaza cu ceva eu cred ca nu e normal sa lipseasca suruburile acelea.

dsc01994ef9.jpg

dsc01995nm2.jpg

dsc01998dm1.jpg

dsc01999le5.jpgdsc02001we8.jpg

dsc02002lv1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt eu calificat dar din penultima poza pare ca iti lipseste ceva.....destul de mare si important, posibil ceva conducta sau ma insel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tocmai aia e si dilema mea, ce lipseste de acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    E normala lipsa acelor suruburi, chiulasa/blocul/etc au fost proiectate pentru mai multe tipuri de bobine / senzori / etc. In penultima poza de ex, in locul capacului acela negru este senzorul de punct mort axa cu came la modelele turbo.

    Daca desfaci capacul negru vei vedea ca ai aceleasi lipsuri "ciudate" in zona de distributie, la axa cu came din spate (evacuare). Asta pentru ca la modelele turbo, exista o supapa care comanda decalorul de rampe (acel variator de distributie care crapa pe capete), si care la modelele aspirate este pe partea cu axa cu came de admisie, iar la turbo este la evacuare.

    Etc. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi Midnight caller m am linistit in privinta suruburilor dar ce ma fac acum cu oprirea asta ciudata?

sunt sigur ca intotdeauna exista o expicatie  ;D cea pe care o caut eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica/strange bornele si eventual atentie la electrica...ai avut o cadere de curent daca nu mai functiona nimik in bord....

Share this post


Link to post
Share on other sites

te rog daca rezolvi ceva cu problema scrie sa stim si noi.Am aceeasi problema ca si a ta si nici era sa spun eu cine nu a mai reusit sa o porneasca (S40 1.8i-'99) nici pana azi ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot nu ai reusit sa o pornesti, eu am reusit dar la reprezentanta la bucuresti prin inlocuirea ECU (Electronic Control Unit)-calculatorul motorului - 3000 RON(manopera inclusa).sa speram ca nu ai aceasta problema.Ai sudat sau indreptat ceva pe ea????Daca da , ai scos bornele ::)???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erard a pornit masinuta ca l-am vazut pe la intalniri acum o luna-doua .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now