dobre2009

Sfaturi achizitionare V50

82 posts in this topic

Salut, vreau sa-mi cumpar V50 diesel, sunt curios daca motorul de 1.6 este bun, am tot citit de probleme la turbina si DPF. Se merita masina sau sa caut altceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a discutat destul pe aceasta tema iar sfatul meu este sa vezi de citi bani dispui pt achizitia de V-u si sa te orientezi spre model cu motorizare 114Cp/2010,Euro 5(motor VOLVO) care nu este scump daca il achizitionezi mai "chel" .Daca insa vrei multe optionale urca pretul insa nu prea merita efortul ca oricum este o masina iesita din fabricatie. Concluzionind ,cumpara ceva din ultimul model care mai poate fi vandabil daca te plictisesti de el.

In rest sa faci alegerea cea mai buna. :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

au colegii in sectiunea de vanzari niste s40 , care e aproape aceasi masina , de 1.6 d .

si opinii gasesti pe forum , in esenta consuma putin , sunt iefti la schimburi programate (ulei , filtre) dar au un consumabil scump si anume dpf , care are termen de uzura in km 120 000 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vreau ceva dupa 2010 pana in 8000-8500 euro, imi place V50 dar am avut un focus din 2006 cu motorul de 1.6 D care m-a usurat de o gramada de bani, asta vreau sa stiu daca este acelasi motor sau au mai adus imbunatatiri la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe scurt. Evita 1.6D orice generatie ar fi

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vreau ceva dupa 2010 pana in 8000-8500 euro, imi place V50 dar am avut un focus din 2006 cu motorul de 1.6 D care m-a usurat de o gramada de bani, asta vreau sa stiu daca este acelasi motor sau au mai adus imbunatatiri la el.

Eu ti-am spus ce si cum, insa daca etalonul este autovit sau alt site autohton atunci asta este.NU de aici iti cumperi masina fiabila.Motorul de 114cp este Volvo o singura axa cu came si bun inteles cu DPF dar nu este asa de pacatos si bagat in oala cu asta PSA de care se vorbeste.Daca achizitionezi diesel NU vei scapa de DPF ,insa mai conteaza si managementul motorului cum a fost facut.In fine

...sau te orientezi, cu ceva noroc financiar vorbind, spre 150cp sau 177cp de 2l

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam la asta ma gandeam si eu ;), am timp pana prin august sa ma hotarasc, am ramas foarte dezamagit de la focus si nu mai am chef de o masina in care sa bag bani degeaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai avut si ghinion ,daca ai cumparat-o de aici,unde vin epavele cu peste 280ooo la max 110000km pe vinzare.Focus -ul etse bun cu motor lynx acelea sub 2004 sint adevaratele motoare Ford,nu corcituri PSA

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-am spus ce si cum, insa daca etalonul este autovit sau alt site autohton atunci asta este.NU de aici iti cumperi masina fiabila.Motorul de 114cp este Volvo o singura axa cu came si bun inteles cu DPF dar nu este asa de pacatos si bagat in oala cu asta PSA de care se vorbeste.Daca achizitionezi diesel NU vei scapa de DPF ,insa mai conteaza si managementul motorului cum a fost facut.In fine

...sau te orientezi, cu ceva noroc financiar vorbind, spre 150cp sau 177cp de 2l

Achizitia din Germania sau Belgia, ma multumesc si cu motorul de 114CP daca nu are aceleasi probleme ca si celalalt motor.

Ai avut si ghinion ,daca ai cumparat-o de aici,unde vin epavele cu peste 280ooo la max 110000km pe vinzare.Focus -ul etse bun cu motor lynx acelea sub 2004 sint adevaratele motoare Ford,nu corcituri PSA

Cam asa am facut, din Vitan, am zis hai sa incerc ca masina arata f bine si mergea f bine, vreo 5000km pana au inceput problemele, AC...turbo schimbat de 2 ori si vanduta a fost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olanda este tara Volvo ,dupa Suedia,Norvegia ,,, ..Belgia este doar ca are tva-ul mare ,stiu ei de ce.. :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olanda este tara Volvo ,dupa Suedia,Norvegia ,,, ..Belgia este doar ca are tva-ul mare ,stiu ei de ce.. :smile:

Am posibilitatea din Germania sa merg personal iar in Belgia cineva din familie poate merge sa vada masina, nu vreau sa fac sute de km sa cumpar o masina, am avut S40 1,9D 2001 din Belgia, in afara de consumabile si rulmenti pe spate nu am avut nici un fel de probleme, cam imi pare rau dupa masina aia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhh nu o lua ca pe o descurajare , dar daca nu te uiti la km gasesti acel d2 in 8500 dar altfel nu cred

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca o intrebare...care motor este mai fiabil..diesel sau benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general benzina , darr ai si consum mare , si sincer e cam grea masina pt 1.6 i ...

1.8 i , 2.0d 136cp , d3:150 cp(euro5 ,2l), d4:177cp (euro 5 ,2l), eventual d5:180 cp(euro4 2.4l) t5:220/230 cp(2.5l)

din pct meu de vedere : d2 , d3, d4 , d5 ar fi cea mai economica/ rentabila(probleme) varianta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tot gandesc la DPF si turbo, sa nu fie cu probleme, eu ma multumesc si cu 1,6 114CP, vreau masina sa ma plimb nu-mi trebuie chiar asa multa putere

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ca rezistenta , cele din generatie mai noua d2 , mai bune d3 /d4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Fa-ti un calcul cam cati km faci pe an. Daca depasesti 15.000, ia-ti diesel, daca nu sau esti pe aproape, benzina si nu ai atatea batai de cap.

Unii spun ca diesel renteaza de la 25-30.000 km in sus pe an, insa dupa calculele mele un diesel devine rentabil dupa 15.000.

Algoritmul e destul de simplu cel putin in cazul V50. Luam exemplul motorizarii mele de 2.0 D - 136 cp.

Daca nu ma dau la ea tare, scot consum sub 5 linistit. In ultima tura prin tara (1700 km), la 2 plinuri consecutive am scos 4.8 respectiv 4.6% si n-am mers deloc la limita legala, am avut si anvelope de iarna cu presiune de comfort, iar incarcatura a constat in 2 pasageri + portbagaj plin.

Eu nu cred ca exista vreun V50 benzina care scoate sub 6% consum extra-urban si asta daca se merge usor cu el, insa in general bag mana in foc ca un consum realist este de cel putin 6.5%.

La un calcul scurt, un diesel iti economiseste din carburant in jur de 10 lei/100 km => 1500 lei la 15.000 km. Ultima revizie la diesel m-a costat in jur de 700 lei (ulei+ toate filtrele + manopera) => iesi pe plus ~800 lei.

Sub 15.000 km anual incepe sa renteze benzina cred eu, ca la diesel apar uneori probleme mai costisitoare, insa savingul de 800 lei facut din carburant, acopera oarecum extra-costurile care pot aparea sau nu la un diesel.

Succes!

Edited by FBogdan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si benzinarul are nevoie de ulei si filtre , or fii un pic mai ieftine , dar pe mine m-a costat 450 lei ulei volvo 6l+ filtru . Manopera 30 min de relaxare :D

Problema e daca trebuie schimbat un turbo , un dpf , un egr . Dar nu sunt chiar atat de fragile ... depinde de motorizare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-mi plac povestile din auzite...ca 1.6d este cel mai prost motor.

Nu este deloc asa daca este intretinut conform manualului de utilizare. Si mai ales sa schimbi lucrul stricat atunci cand cere.

Dar este mult mai simplu sa spuneti povesti povestite despre 1.6d in conditiile in care nu exista s40/v50 venit de afara sub 200oookm care nu fie aranjat "pitesti" la km si exterior.

Pana la 190oookm nu a cerut decat ulei-filtre-placute. La 190oookm a cedat dpf ul iar din dorinta de a scoate mai mult din 1.6d l-am anulat (greseala pe care nu as mai face-o acum) si de atunci numai probleme. Turbina OEM a cedat in jur de 210oookm. Ambreiajul este cel inca OEM 272ooo. (drept este ca a inceput sa zornaie volanta).

Vrei masina buna luata de afara, atunci pregateste buzunarul sa cumperi km buni, vrei ieftin si "bun", autovit-ul este plin. Gasesti si pe forum.

La consumul unui 1.6d nu o sa ajunga niciodata un benzinar indiferent de viteza de deplasare. - Poate daca merge cu spatele.

Oricum, este un alt topic deschis peste alte topicuri de acest gen _ achizitionare _

Edited by Dinoco
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu spun ca motorul 1.6 nu e bun, am avut doar experienta neplacuta cu 1.6D de pe focus 2006, care este acelasi de pe V50, nu stiu cum este cel dupa 2010 dar nu mai vreau sa risc...ori 1.6D 114CP ori 2.0D...momentan nu prea gasesc 2.0D cu dotarile care le vreau eu..in Germania..din tara nu mai cumpar niciodata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa multe discutii cred ca ma opresc la un V50 2.0

O buna alegere daca ma intrebi pe mine! Ai acelasi consum sau chiar putin mai mic decat la 1.6 D, care e putin subdimesionat zic eu pentru caroseria V50, dar cu un cuplu si putere mult mai bune.

Atentie mare la ce cumperi! Preferabil s-o gasesti direct de la proprietar cinstit care sa-ti spuna pe fata bubitele masinii...si recomandat ar fi o testare cu Vida a masinii inainte s-o cumperi, unde poti identifica daca masina are probleme grave sau nu.

Nu stiu cum e in realitate o masina cu DPF, n-am avut una pana in prezent, dar banuiesc ca daca utilizezi corect masina (lasi regenerarile pana la capat si revizuiesti DPF-ul cand trebuie), n-ar trebui sa ai probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre , colegul (bogdan)vinde un v50 , arunca un ochi . Diferenta e prea mica intre post 2008 (facelift) si pre 2008 .

Cu dpf e o distractie , eu o plimb destu sa se regenereze ... dar e o placere :D

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa lamurim cateva aspecte, legate de motorizarile astea.

Cred ca 75% din masinile Volvo S40/V50/C30 si Ford Focus, care au fost vandute pe piata din Europa, au avut motorizari de 1,6d. Este normal sa fie probleme multe la aceste motoare, pentru ca sunt in procentaj foarte mare. Pe forum sunt 70 de insi cu probleme la 1,6d si 7 cu probleme la 2,0d si 3 cu probleme la D5 (cu DPF). DAR sunt in total 100 de insi cu 1,6d, 10 cu 2,0 d si 5 cu D5. Sunt cateva calcule matematice, care rezolva dilema

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now