onezero

Volvo s40\v50 - masina care se repara automat

22 posts in this topic

Atentie!! pamflet!

Dupa cum stiti masinile dupa o vreme se strica, ba iti pica ceva plastice si croancane pe masina, ba ajungi sa te pui cu blugi capsati si mai faci cate un vinil pe scaunele de piele, ba se mai urca cineva in masina si cand se urca face lucrul asta ca da cu picioarele in plastice, mai nimereste panoul de la usa, ii neastamparat si tot danseaza cu picioarele ca ajungi acolo ca ai urme de noroi daca ii iscusit si pe covorase dar si pe langa si etc.

Eu de cand am masina asta, adica masina mea am patit niste lucruri de stateam si ma gandeam, oare este un mechanic invizibil ?!

Cel mai bun exemplul ar fi chiar patania de azi dimineata. M-am trezit undeva la 9, la 9.45 eram in trafic si undeva la 10 am ajuns la prietena mea acasa. Toate sunt bune si frumoase, parchez masina cam la 10-15 cm de bordura sa nu fac o dauna la jante ca apoi ma cant. si dau sa ies din masina, apas L + R sa-mi folosesc retractrabilitatea [exista cuvantul asta ?!] oglinzilor, inchid usa si tin apasat pe lacat ca sa inchid masina si sa trag geamurile in sus.

Toate comnezile si-au facut datoriile, mai apas ultima data butonul "lampa" ca sa imi las pozitiile pornite, ca imi place cum arata masina mea de la distanta.

BUN. Ies de la prietena mea, o caldura si o nabuseala la cluj de 33 de grade, cel putin atata arata temperatura pe bord. Si tin apasat pe buton 'lacat deschis' sa las caldura sa iasa din masina si...surpriza: geamul pe dreapta de la sofer ramane ridicat. Zic bun, s-o ars motorasul. deschid capota, ma uit la nivelul de la ulei, un hobby in general dupa 200-300 de km. inchid capota [frumos, ca doara nu-i dacie] si ma pun in masina, din reflex apas butoanele L + R si se deschid oglinziile. Pe drum tot din reflex apas butonul de la geam la sofer si..merge in jos fara probleme. cand ajung acasa iarasi L + R si nu-si face treaba oglinda pe dreapta, o ramas tot in aceeasi pozitie. nici mac, hac de la motoras, nimic! ies din masina ma uit zic sigur ii lovit, nici pe dracu n-are. apas sa inchid usile [luuuuung] se trage la sofer dar nu la pasager [geamu doara nu altceva]. zic bine, ma apuc sa desfac pe partea stanga, dar mai intai verific toate sigurantele. TOATE OK!. si ma tot holb, si ma uit si tot asa pana ajung acolo ca poate ii intepenit. si am zis ca nu-l mai ating ca n-am timp sa-l desfac si sa-l impachetez dupa. si ma duc la ore si ghiciti, geamurile toate se lasa jos la nivel perfect, apas pe L+ R oglinzile se deschid. cand am inchis masina toate functiuniile OK!.

Deci daca ii vreun mechanic invizibil, vreau sa-i multumesc.

Tu ai patit ceva asemanator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred , ceva contact modul usa dr .

ceva asemanator : nu se deschide oglinda dr cand e cald afara (dar e putin lovita)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa 'face' toate...sau cel putin si a mea :D

Calibreaza geamurile si o sa-si revina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este Volvo , niciodata sa nu ai mari asteptari de la un VOLVO !

Share this post


Link to post
Share on other sites

geamurile mele s-au autocalibrat , si cand au eroare recenta (nu a fost repornita masina) nu merge auto-up/down

eu zic ca e legat de un contact imperfect modul portiera dr (si geamul si oglinda)

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum se calibreaza geamurile?huh.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu dice , sauu singure :)))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu deobicei fac in felul urmator, din butoane dau maxim pana jos, apoi sus, repeti procedeul de 2-3 ori, pornesti masina, iarasi aceeasi chestie, opresti scoti cheia din contact si tii apasat pe usa butonul de lock cu usa deschisa pana se ridic geamurile. Nu toate au treaba asta cu usa, dar eu asa le calibrez

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar inainte de asta fi sigur ca geamul merge bine :D (chedere din portiera care ies de la locul lor , si cam atat am patit pana acum )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este Volvo , niciodata sa nu ai mari asteptari de la un VOLVO !

Si cam de la ce marci poti sa ai "mari asteptari"??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spus in gluma!

Share this post


Link to post
Share on other sites

scrie la inceput , "atentie pamflet"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, scuze...

Venisem de la un test drive cu tiguan-ul 2015 si abia asteptam sa ma urc inapoi in volvo meu 2005.

Ontopic: Geamurile se pot calibra tinand apasat pe buton in timp ce ele isi fac cursa completa sus-jos, sau cu dice-ul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri baieti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

totusi Agresoare inainte de calibrare , fii atent daca merge usor pe toata cursa , altfel se vor decalibra din nou , sau mai rau ramai ca mine cu geamu dechis pe autostrada , iarna ...:))

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge, numai ca am senzatia ca nu se deschis sau inchid in acelasi timp pe fata, in plus de asta, sunt momente la unul de pe spate cand ii dau sa se deschida, isi incepe cursa in jos apoi se inchide, fara sa ii fac ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine se decalibreaza cand : iso incepe cursa in sus (da de un obstacol) apoi coboara putin si ramane asa , daca incerc sa il inchid , el se inchide , dar partea de auto nu mai functioneaza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit si eu la geamul dreapta spate (incepe cursa in sus (da de un obstacol) apoi coboara putin si ramane asa).Am dat fata de usa jos si cu un spray cu vaselina siliconica am uns macaraua la articulatii.Am observat ca si chederul din interiorul portierei care ghideaza geamul era cazut si dupa aranjare functioneaza normal si numai scartaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

new chapter :

aseara mergeam cu masina la sala sporturilor [cei din cluj stiu] si da, toata lumea "vai ce tare ii volvou" si etc. si un tip tot m-a rugat sa-l las la volan [de parca aveam ceva v8 dar mna, l-am lasat deh] si o pornit masina se tot uita la butoane tot felul si NU STIU CUM dar o blocat toata consola centrala. I was like what the ffaaaaah?!?! si am revenit la varianta babeasca de a face totul la loc ca la vw, am pus cheia in contact la pozitia 2, jos cu borna. [5 minutes of coffee] borna back on, si ghiciti. CONSOLA MERGE! nu stiu ce fel de combinatii o putut apasa tipul, dar credca este ceva modul de coptii prosti? adica sa blocheze butoane sa nu pistoneze de-a lela totul pe masina?

p.s. nu prea imi place sa las pe altii la volan, dar mna asta mai avea unpic si se punea in genunchi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca exista la vreo masina protectie de copil pe boatenele de pe consola , poate e vreun BUG de soft cum mai sunt si la alte Volford.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine Andrei ca ai tu Volvo care nu se strica :)) noi astia cu forduri suntem bantuiti ...

Cu cat mai multe dotari/ tech , cu atat apar mai multe buguri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat timp se repara automat, n-am treaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now