Arooaie erban

Problema alimentare, benzina

9 posts in this topic

Buna ziua/Salutare tuturor.

Revin cu o problema la alimentarea cu benzina la Volvo S40 din 1996, 2.0 i + GPL

Problema este ca, din mers, a inceput problema la alimentarea cu benzina. Era, pe gpl, masina mergea fara nici o problema. Dupa ce am oprit masina, la pornire, a balbait si pornit greu, mentionez ca a pornit pe gpl pentru ca motorul era incalzit si a facut comutarea intr-o secunda. Vazand ca a dat sa moara, dupa pornire, am tot incercat sa o comutez pe benzina, dar se oprea pe loc. Am repornit-o, m-am deplasat, iar cand am oprit-o, si a scazut temperatura apei din motor, nu s-a mai putut comuta pe gpl si nu a mai vrut sa porneasca. Daca o comutez pe gpl inaintea pornirii, nu se comuta pentru ca nu permite temperatura din instalatie.

Problema e ca, am desfacut capacul la motor, iar la rampa din capul injectiei, unde are ventilul ala, presiunea e moarta. Ceea ce dovedeste ca pompa nu alimenteaza instalatia. Am verificat sigurantele de sub capota, si este curent pe ele cat comuteaza releele, adica pentru 2-3 secunde. Dupa aceea, am desfacut capacul de sub bancheta ca sa ajung la pompa de benzina. Acolo am gasit urmatoarea problema: sunt 4 fire in acea mufa. Urmatoarele: unul e negru cu rosu, unul e galben, unul e galben cu negru, parca , iar unul era negru . Stiu ca, negru simplu e masa in mufa, iar cel negru cu rosu, ar trebui sa fie curent continu, si cred ca cel galben sau galben cu negru sa fie acel impuls pe perioada contactului. Am verificat cu becul de control toate firele, problema constatata e ca dintre toate firele, doar acela galben are curent pe el cat e pus contactul dar la jumatate, nu se aprinde becul complet. Curentul in fire, l-am verificat fara contact, cu contact si dand la automat. Fara contact nu este nici pe cel galben curent, iar cu contact si la automat e acelasi lucru descris mai sus.

Nu inteleg care ar fi cauza acestei probleme, sa fie din calculatoru` masinii? As avea nevoie de putin ajutor din partea voastra si as fi foarte recunoscator pentru fiecare ajutor acordat. Multumesc tuturor pentru timpul acordat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calculatorul nu are nicio treabă. Este ori regulatorul de presiune (l-ai verficat?) ori pompa de benzină.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulatorul nu l-am verificat inca , însă pompa am dat-o jos si am dus-o la mecanic am pus o pe aparat si surpriza... Mergea... Am pus-o înapoi pe mașina am pus contact am dat sa pornesc si nimic , nici nu scotea nici un zgomot precum ar porni pompa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu cumva ca instalația de gpl sa întrerupă alimentarea cu benzina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi imposibil spun eu .. Din cauza ca e in așa fel făcută încât pornirea e pe benzina orice ar fi

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul asta ar mai fi un releu pentru pompa de benzina sa fie cauza, daca are! Încearcă sa alimentezi pompa pe direct, daca ai identificat firele corect, sa vezi daca merge pornita!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am cautat, si m-am documentat... precum ca nu are releu pt pompa.. doar siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are releu. Este în cutia din compartimentul motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat... pompa era de vina... multumesc pt ajutor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now