iontf

probleme cu DPF

42 posts in this topic

Salutare, de 3 zile ma omoara masinuta (S40-1,6 D- 2008), mi s-a aprins becul -Defectiune la sistemul de control al emisiilor mi-a redus la max 3000ture-- si nu reuseste nimeni sa-mi dea o solutie pt rezolvare. Masina are 90.000km, pe tester a aratat ca ar fi infundat DPF-ul, cand a incercar sa-i dea regenerare pe stand nu a reusit(nu stiu de ce), acum solutia oferita de cineva ar fi sa-l dau jos sa-l trimit la Odorheiul Secuiesc sa-l curete si sa-l pun la loc. Ce stiti, unde este exact amplasat? se da greu jos? aveti alte pareri?. Si dupa ce o repar o sa va intreb daca nu cunoateti pe cineva sa o cumpere ca nu mai pot cu ea si cu toate becurile care se aprind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF este parte comuna cu catalizatorul si se afla in fata radiatorului,sub forma de cilindru,reprezinta evacuarea motorului si nu ai cum sa ratezi localizarea sa

Eset infundat si daca din tester nu ti-l mai "scoate" atunci trebuie sa il anulezi fizic si soft

Zici tu ca ai 90oookm cu masian insa daca ai cumparat-o de altundeva, in afara de noua ,te cam inseli la km,fiind MY 2008 :smile:

Odata anulat DPF te poti bucra de ea cu, conditia sa mai aiba turbina buna in parametrii tehnici si alte cele pe la motor sau ramii la Matiz :thumbsup2:

Citeste atent pe forum ce si cum cu DPF ,anulari ,etc ..

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

deocamdata am trecut la Matiz(ala nu ma tradeaza), este cumparata din Romania (TESTER-Iasi) nu am motive sa fiu suspicios in privinta nr de km, de asta sunt ingrijorat ca e cam devreme pt asa o problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF este parte comuna cu catalizatorul si se afla in fata radiatorului,sub forma de cilindru,reprezinta evacuarea motorului si nu ai cum sa ratezi localizarea sa

Eset infundat si daca din tester nu ti-l mai "scoate" atunci trebuie sa il anulezi fizic si soft

Zici tu ca ai 90oookm cu masian insa daca ai cumparat-o de altundeva, in afara de noua ,te cam inseli la km,fiind MY 2008 :smile:

Odata anulat DPF te poti bucra de ea cu, conditia sa mai aiba turbina buna in parametrii tehnici si alte cele pe la motor sau ramii la Matiz :thumbsup2:

Citeste atent pe forum ce si cum cu DPF ,anulari ,etc ..

Sau sa-l inlocuiasca cu unul nou. Au scazut preturile si nu se merita sa platesti un dpf off + chiptuning (ca ii sugereaza cel care ii face dpf off sa-si mareasca si puterea daca tot il scoate) in jur de 500e. Pe langa acesti bani mai pune inca vreo 2-3sute de euro si isi face masina stock si fara probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema este ca nu gasesc pe nimeni in zona(Bacau), sa faca dpf off si sa merg sub 3000de ture pana la Bucuresti mai bine ii dau foc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin

@iontf

Sa nu ma intelegi gresit!, si eu am dpf off facut dar acum cativa ani cand am ales aceasta cale pretul unui dpf era dublu fata de 2015; aproape dublu la Volvo Primus si 800e la Volvo Szeged. Daca puneam la scoteala platforma, o noapte de cazare si drumul Szeged _Bucuresti ajungeam la suma ofertata de Primus.

Oricat de bine/corect ai avea anulat dpf-ul masina iti va scoate putin fum (poate si mult, depinde daca ai alte probleme).

Poate nu mai aditiv si din aceasta cauza nu poate fi pornita regenerarea.

Problema cu emisiile mai poate fi de la EGR...

In fine, eu mi-am refacut dpfoff-ul aici

http://www.anularedpf.ro/contact/distribuitori/

Vad ca are colaboratorii prin toata tara.

Studiaza inainte de a lua o decizie, sa pui flexul pe un fier este usor!

Bafta!

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la un service, au bagat o solutie , au curatat filtrul a iesit un fum de s-a intunecat orasul si degeaba pt moment s-a stins becul dat tot nu ma lasa peste 3000. Am facut un drum de 40km am oprit, am lasat-o 5 min si cand am pornit s-a reaprins becul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aditivul de care iti zic se baga intr-un rezervor aflat pe mijlocul puntii spate.

Nu se toata in filtru, in primul rand ajunge in catalizator si il strici iar in al 2 lea rand este frectie la picior de lemn pentru dpf.

3d9bfd512dc3fcf5ef336b07918d4f75.jpg432caafff7e0a685de205444202888ec.jpgc5feabc89674fbc4971022a138af5e94.jpgaaa8eaed88e26fb12aa8b76c69d8b5c6.jpg

In prima poza ai ansamblul catalizator+dpf, apoi s-a pus flexul si s-au separat cele doua componente.

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si sa merg sub 3000de ture pana la Bucuresti mai bine ii dau foc

Pai nu poti veni de la Bacau cu 110 km/h? Sau cat prinde masina la 2800 -2900 rpm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate o fi stiind el ceva ,desi daca tot intreaba nu prea. :smile: Dupa atita drum cu limitare, infunda de tot filtrul si a pus-o ca nu o mai misca deloc blocind evacuarea si implicit pierde turbo.Vezi daca nu ai diesel!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina aia a facut f multi km in oras,cred de aia si dpful cu problema la km astia teoretici.Oricum pe la 120mii km iti pica si daca mereai numa pe autostrada.

Deci este un consumabil, ce mai tot o dai la intors ca o vinzi la un alt amarat.Daca nu te informezi inainte de a lua o masina de problemele motorului acia ajungi si apoi zici vai de capu meu revin la Matiz.Poate mai bine ramaneai la Matiz din prima faza sau macar un s40/v40/v50 benzinara

Este o problema comuna la toate marcile si se repara simplu prin schimbarea filtrului sau altul nou nici pe departe dat jos curatat etc, pana nu iti pica tot motorul.Si daca pica iaca iei motor sh sau scoti siguranta de la beculete sa nu te mai supere la ochi.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina aia a facut f multi km in oras,cred de aia si dpful cu problema la km astia teoretici.Oricum pe la 120mii km iti pica si daca mereai numa pe autostrada.

Deci este un consumabil, ce mai tot o dai la intors ca o vinzi la un alt amarat.Daca nu te informezi inainte de a lua o masina de problemele motorului acia ajungi si apoi zici vai de capu meu revin la Matiz.Poate mai bine ramaneai la Matiz din prima faza sau macar un s40/v40/v50 benzinara

Este o problema comuna la toate marcile si se repara simplu prin schimbarea filtrului sau altul nou nici pe departe dat jos curatat etc, pana nu iti pica tot motorul.Si daca pica iaca iei motor sh sau scoti siguranta de la beculete sa nu te mai supere la ochi.

Bine zis!!

Problema ca nu se tureaza mai mult de 3000 poate sa fie de la mai multe lucruri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari. Atata timp cat masina pe tester spune ca are dpf blocat si nu trece de 3000rpm inseamna ca este motorul in avarie din cauza dpf ului. Din cate stiu eu sunt doua solutii aici.

1) anulare dpf

2) inlocuit dpf cu unul nou.

Am avut si eu problema asta la masina, avand aceasi motorizare ca si tine iontf.

Am ales varianta de eliminare si sunt foarte multumit. Pot spune ca am un motor diesel normal fara regenerari si alte probleme pe care le-ar creea acest filtru de particule.

Nu spun sa alegi varianta de anulare,poti si sa-l inlocuiesti dar cred ca este ceva mai costisitor.

In cazul in care am zis ceva gresit,colegii de pe forum ma pot corecta.

Multa bafta!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc rus2592, m-am hotarat pe anulare dpf, colegii de pe forum in general ofera ca si tine solutii optime pt oameni "normali financiar", sunt in schimb o parte care ii dau banii afara din casa si isi permit ei sa ma certe ca cum adica nu am 1500-2000euro sa dau pe un filtru nou? si ca ar fi trebuit sa raman la matiz etc, Baieti buni in general. Nu stiu exact din ce postura vb. sper sa nu fie din categoria celor care stau in garsoniera cu parintii si dau bani pe haine de firma. Eu unul am copil la gradi, casa etc si normal caut solutiile cele mai bune calitate-pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul nou este 6-700 de euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

si dpf off este 230euro, daca insist cred ca gasesc si mai ieftin, si dupa cum spun toti care au facut-o, nu au probleme cu motorul si a scazut si consumul.... Pe de alta parte nefiind piesa originalaVOLVO imi da garantie max 24 de luni si nu un nr de km, asa ca am toate sansele ca peste 25000-30000km sa mai dau 500euro.

Pe de alta parte toti care imi ofera solutii scumpe au auzit de problemele motoarelor de 1.6 D din povesti ei neavand asemena motorizare unii nemaiavand nici macar Volvo de vreun fel.

Edited by iontf

Share this post


Link to post
Share on other sites

si dpf off este 230euro, daca insist cred ca gasesc si mai ieftin, si dupa cum spun toti care au facut-o, nu au probleme cu motorul si a scazut si consumul.... Pe de alta parte nefiind piesa originalaVOLVO imi da garantie max 24 de luni si nu un nr de km, asa ca am toate sansele ca peste 25000-30000km sa mai dau 500euro.

Pe de alta parte toti care imi ofera solutii scumpe au auzit de problemele motoarelor de 1.6 D din povesti ei neavand asemena motorizare unii nemaiavand nici macar Volvo de vreun fel.

Este mașina ta și alegi ce dorești în final

Cine ti-a oferit soluții scumpe si nu are Volvo?

Daca cu un dpf nou nu ești mulțumit cu garanția de 24 luni, la DPF OFF ce garanție ai?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu in locul tau as vinde masina. Mai simplu. Iti iei benzina si ai scapat de probleme. Decat sa incerci sa rezolvo ceva ce oricum nu merge mai bine scapa de ea si cumpara ceva care chiar merge. Vezi daca te-ai uitat intai la consum si nu la probleme? Cam asa se intampla.

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

referirea era la un post de acum cateva zile care acum vad ca a fost sters in care imi explica ca un filtru nou este intre 1400-2000euro si ca nu e un capat de tara sa dai banii astia odata la cativa ani si care ma certa ca daca nu-i am (banii) sa raman la Matiz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si oricum masina ta are 90 mii km reali cum sunt eu popa. Astia de la service mai fac si ei un parandarat cu vanzatorii. Nu toti sunt usa de biserica. Ori poate nici macar nu si-au batut capul cu verificatul masinii. Ai facut la tester iasi o verificare amanuntita inainte de cumparare? Costa cateva sute de lei.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iosif , dpf e in stransa legatura cu buna functiune a motorului , deci mare atentie cine si cum a testat si cu ce tester .

Apoi daca mergi pe varianta dpf off , atentie cand umbli in strainatate (acolo verifica funinginea) nu ca la noi ...

Si daca faci dpf off , nu cauta cel mai ieftin , mai degraba cel mai profi .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

referirea era la un post de acum cateva zile care acum vad ca a fost sters in care imi explica ca un filtru nou este intre 1400-2000euro si ca nu e un capat de tara sa dai banii astia odata la cativa ani si care ma certa ca daca nu-i am (banii) sa raman la Matiz.

Ok, daca a fost sters...eu nu l-am vazut :)

Bafta in continuare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si oricum masina ta are 90 mii km reali cum sunt eu popa. Astia de la service mai fac si ei un parandarat cu vanzatorii. Nu toti sunt usa de biserica. Ori poate nici macar nu si-au batut capul cu verificatul masinii. Ai facut la tester iasi o verificare amanuntita inainte de cumparare? Costa cateva sute de lei.

Sent from my iPhone using Tapatalk

eu inclin sa cred ca sunt reali, masina este cumparata de primul proprietar din Tester, eu cand am luat-o am fost la Tester si am verificat-o, dar am banuiala ca s-a umblat in soft si ori nu si-au dat seama ori nu au vrut sa-mi spuna. Si sa stii ca nu am ales-o pt consum, am ales-o pt siguranta. Prostia a fost ca nu m-am documentat depre motorizarea de 1.6, asta este o fac o vand si o sa suflu si in iaurt cand o aleg pe urmatoarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa o repari si sa te bucuri de ea ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now