iontf

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About iontf

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 08/11/1976

Profile Information

  • Locatie bacau
  • Auto volvo s 40 -1,6D
  • Fabricatie 2008
  • Auto 2 matiz
  • Fabricatie 2 2007
  1. probleme cu DPF

    eu inclin sa cred ca sunt reali, masina este cumparata de primul proprietar din Tester, eu cand am luat-o am fost la Tester si am verificat-o, dar am banuiala ca s-a umblat in soft si ori nu si-au dat seama ori nu au vrut sa-mi spuna. Si sa stii ca nu am ales-o pt consum, am ales-o pt siguranta. Prostia a fost ca nu m-am documentat depre motorizarea de 1.6, asta este o fac o vand si o sa suflu si in iaurt cand o aleg pe urmatoarea.
  2. probleme cu DPF

    referirea era la un post de acum cateva zile care acum vad ca a fost sters in care imi explica ca un filtru nou este intre 1400-2000euro si ca nu e un capat de tara sa dai banii astia odata la cativa ani si care ma certa ca daca nu-i am (banii) sa raman la Matiz.
  3. probleme cu DPF

    si dpf off este 230euro, daca insist cred ca gasesc si mai ieftin, si dupa cum spun toti care au facut-o, nu au probleme cu motorul si a scazut si consumul.... Pe de alta parte nefiind piesa originalaVOLVO imi da garantie max 24 de luni si nu un nr de km, asa ca am toate sansele ca peste 25000-30000km sa mai dau 500euro. Pe de alta parte toti care imi ofera solutii scumpe au auzit de problemele motoarelor de 1.6 D din povesti ei neavand asemena motorizare unii nemaiavand nici macar Volvo de vreun fel.
  4. probleme cu DPF

    multumesc rus2592, m-am hotarat pe anulare dpf, colegii de pe forum in general ofera ca si tine solutii optime pt oameni "normali financiar", sunt in schimb o parte care ii dau banii afara din casa si isi permit ei sa ma certe ca cum adica nu am 1500-2000euro sa dau pe un filtru nou? si ca ar fi trebuit sa raman la matiz etc, Baieti buni in general. Nu stiu exact din ce postura vb. sper sa nu fie din categoria celor care stau in garsoniera cu parintii si dau bani pe haine de firma. Eu unul am copil la gradi, casa etc si normal caut solutiile cele mai bune calitate-pret.
  5. probleme cu DPF

    am fost la un service, au bagat o solutie , au curatat filtrul a iesit un fum de s-a intunecat orasul si degeaba pt moment s-a stins becul dat tot nu ma lasa peste 3000. Am facut un drum de 40km am oprit, am lasat-o 5 min si cand am pornit s-a reaprins becul
  6. probleme cu DPF

    problema este ca nu gasesc pe nimeni in zona(Bacau), sa faca dpf off si sa merg sub 3000de ture pana la Bucuresti mai bine ii dau foc
  7. probleme cu DPF

    deocamdata am trecut la Matiz(ala nu ma tradeaza), este cumparata din Romania (TESTER-Iasi) nu am motive sa fiu suspicios in privinta nr de km, de asta sunt ingrijorat ca e cam devreme pt asa o problema
  8. Salutare, de 3 zile ma omoara masinuta (S40-1,6 D- 2008), mi s-a aprins becul -Defectiune la sistemul de control al emisiilor mi-a redus la max 3000ture-- si nu reuseste nimeni sa-mi dea o solutie pt rezolvare. Masina are 90.000km, pe tester a aratat ca ar fi infundat DPF-ul, cand a incercar sa-i dea regenerare pe stand nu a reusit(nu stiu de ce), acum solutia oferita de cineva ar fi sa-l dau jos sa-l trimit la Odorheiul Secuiesc sa-l curete si sa-l pun la loc. Ce stiti, unde este exact amplasat? se da greu jos? aveti alte pareri?. Si dupa ce o repar o sa va intreb daca nu cunoateti pe cineva sa o cumpere ca nu mai pot cu ea si cu toate becurile care se aprind.
  9. pentru cei care nu au reusit:
  10. diagnoza Bacau?

    este plin Bacaul de "pareristi", am fost la un service care se lauda ca repara Volvo dar nici nu aizisera de vida
  11. diagnoza Bacau?

    stiu ca am mai intrebat, dar raspunsul primit atunci de la Roskat a fost : "Trimis 17 January 2013 - 06:20 PM nu ma mai ocup cu asa ceva." asa ca insist poate intre timp a mai aparut ceva
  12. stie cineva un service, un electrician, un magician un etc, care poate face diagnoza serioasa la Bacau sau imprejurimi(fara Tester Iasi, ca mai bine vand masina)? imi apare iar Anti Skid service bla bla cand pornesc si ma scoate din sarite, uneori dispare dupa 3-4km, uneori dupa ce opresc si pornesc motorul etc
  13. am constatat ca mi-a imperecheat gresit cauciucurile, si erau si la limita uzurii, drept urmare am cumpart azi 4 cauciucuri (erau in oferta la Metro-Bridgestone195/65r15-266lei bucata) maine le schimb si va dau de stire.
  14. am schimbat cauciucurile de doua saptamani si nu-mi place deloc cum se comporta masina, parca are un recul directia, am senzatia ca nu raspunde imediat cand misc volanul, eu nu am avut pana acum decat masini cu cauciucuri subtiri, se poate sa fie de la suprafata mare de contact al cauciucului sau .... va rog sa ma ajutati cu niste pareri
  15. daca tot am descis topicul, sa va spun si rezultatul, la mine s-a rezolvat : era o roata dezechilibrata si pe deasupra aseara cand am plecat erau deja sub 0grade si cauciucurile se intarisera, oricum nu am mai simtit nicio problema in volan.