Sign in to follow this  
Followers 0
geos40

nu porneste la cald :(

8 posts in this topic

Salut , sunt un nou posesor de s40 2004 2.0 136 cai, de 3 zile am luat masina si am schimbat bendixul azi ca nu pornea mereu, dar tot nu porneste daca apa e la 90 grade si trebuie sa astept 30-40 min s scada acum la temp putin s-o pornesc. Pe tester a dat eroare 1 . senzor axa cu came 1

eroare 2 . regulator presiune combustibil ventil magn - functie defecta

eroare 3. regulator presiune combustibil ventil magn - semnal prea mare

eroarea 2 si 3 nu da mereu, doar daca o tot fortez s-o pornesc, tot asa s dus si bendixul sau era pe duca.

Senzorul axa cu came costa intre 80-120 ron Facet si original 365. INTREBARE : pot lua aftermarket ? mecanici au spus ca 90% din clienti iau ce e mai ieftin si functioneaza. Banuiesc ca sunt mai multi care au avut problema asta :( , voi ce ati pus ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat, am cump un alt senzor din dezmembrari si porneste si la cald si la rece.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema a revenit, azi nu a mai pornit la cald, am stat iar jumatate de ora pe loc. am fost la service si a zis ca e presiune prea mica de combustibil, crestea greu pana la 170 -180 bari si pornea (cateodata nu pornea deloc). a mai patit cineva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-ti jos pompa de inalta presiune(motorina) si mergi cu ea la un atelier care se ocupa cu asa ceva...Cel mai probabil ti-a picat supapa de pe ea(un pret estimativ 350 lei cred)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-ti jos pompa de inalta presiune(motorina) si mergi cu ea la un atelier care se ocupa cu asa ceva...Cel mai probabil ti-a picat supapa de pe ea(un pret estimativ 350 lei cred)...

multumesc pt rasp, am dat-o jos si i-am dat cu niste break cleaner si a pornit masina, am mers 5 min, am oprit si nu a mai pornit. cand e motorul rece porneste la sfert, o s m duc cu ea la curatat daca gasesc pe cineva, daca nu cumpar alta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulatorul de pe pompa, daca dai la automat 2-3 min iti porneste. Atunci ajunge sa-ti faca presiune

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Asta daca are regulator 2l diesel

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulatorul de pe pompa, daca dai la automat 2-3 min iti porneste. Atunci ajunge sa-ti faca presiune

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Asta daca are regulator 2l diesel

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

da am si cred ca nu mai tine nici presiunea si se duce motorina inapoi in filtru sau rezervor, nu cred ca am pompa de motorina in rezervor. eu am mai patit la alta masina acum ceva timp si ii pusesem o supapa unisens si mergea fara probleme (aia avea pompita si nu mai era buna si nu avea pompa de motorina in rezervor) ar merge pusa si pompita , pompita mai are 2 site si mai opreste si mizeria. eu la ultima masina schimbam filtrul de motorina de 2 ori pe an. la asta vad ca e intepenit si nu am reusit sa-l desfac inca.

intreb si incerc mai multe variante pt ca in ultima masina am bagat 4000 ron si am stat 2 luni prin toate reprezentantele renault si nu au descoperit un furtun la intercooler spart 5 centimetri pe langa colier (m-au pus sa cumpar ogramada de piese si senzori aiurea)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singura pompa care trage motorina este cea de inalta pe care o iei si o duci la un atelier specializat...Altceva nu ai pe traseu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0